#1
zoals ik al eerder zei; de jaren 90 waren anders dan de laatste 12 jaar, zeker in Antwerpen.
coke is duurder geworden (groothandel) en van de top tot de bodem willen ze nog meer winsten maken, ten koste van de kwaliteit.
hangt soms ook af van welke groep je koopt. turken, marokkanen, nu ook al albanezen en de afrikanen op "het pleintje". en als je dan eens bij belgen kunt kopen, komt het meestal van 1 vd bovenstaande groepen.
coke is duurder geworden (groothandel) en van de top tot de bodem willen ze nog meer winsten maken, ten koste van de kwaliteit.
hangt soms ook af van welke groep je koopt. turken, marokkanen, nu ook al albanezen en de afrikanen op "het pleintje". en als je dan eens bij belgen kunt kopen, komt het meestal van 1 vd bovenstaande groepen.
