Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurheid coke

Puurheid coke

114 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zoals ik al eerder zei; de jaren 90 waren anders dan de laatste 12 jaar, zeker in Antwerpen.
coke is duurder geworden (groothandel) en van de top tot de bodem willen ze nog meer winsten maken, ten koste van de kwaliteit.

hangt soms ook af van welke groep je koopt. turken, marokkanen, nu ook al albanezen en de afrikanen op "het pleintje". en als je dan eens bij belgen kunt kopen, komt het meestal van 1 vd bovenstaande groepen.
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
willemvaag zei:
Er is een keer bij mij in de buurt een cokefabriek opgerold. Ze kregen kruiden met cocaine extract binnen die doormiddel na een chemische extractie. Toch kwam het uit Zuid Amerika weet eerlijk gezegd niet of er een ander continent coke produceert..
Klik om te vergroten...

Dan wil ik graag wel eens weten welke "kruiden" dit zijn geweest?
Hoeverre ik weet zijn er belachelijk veel cocabladeren nodig voor een kg coke te maken.
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt mij helemaal niet horen zeggen dat je het verzint.
Heb alleen nog nooit gehoord dat cocaïne met kruiden te produceren is.
Ik dacht dat het alleen met cocabladeren kan
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij was het kruidnagel maar weet ik het ook niet zeker maar beeld je eens een paar containers vol met kruiden in. Denk groot dan kun je alles smokkelen je wilt niet weten wat ze doen om cocaine hier in Nederland te krijgen.

http://www.l1.nl/nieuws/aanhouding-na-drugsvondst-well
http://www.l1.nl/nieuws/3-tot-10-jaar-cel-geëist-voor-drugslab-well

Mensen denken dat ik alles ter plekke verzin maar dat is niet zo!! Heb net de onderstaande link de pagina gelezen ziek verhaal hoe ze dat smokkelen. En dan ongeveer 7 kilometer van mijn huis van junk tot groothandelaren tot producenten we hebben het allemaal in Noord Limburg. Waarom Rotterdam?

http://www.wetboek-online.nl/jurisprudentie/ljnBD2304.html
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En over dat smokkelen ze hebben inderdaad de grootste creativiteit om cocaïne in NL te krijgen.
Echter dat ze containers met grondstoffen verschepen heb ik nog nooit van gehoord.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee ik zeg ook niet dat je zegt dat ik het verzin, wat ik zei was dat ik denk dat mensen denken dat ik het verzin. Althans zoiets het was maar om me verhaal rond te krijgen voeg vaker woorden toe die niet nodig zijn. En ga van dingen uit die niet zo zijn dat hoef eigenlijk ook niet. Dat ze grondstoffen versturen gebeurt denk ik wel regelmatig omdat die soms makkelijker te verstoppen zijn of er niet actief naar gezocht wordt.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#7
is hier al gepraat over synthetische coke eigenlijk? vroeger iemand gekend (die wel wat kende van chemie), die het me gaf. voelde echt lekker en geen raar gevoel erna.

edit; heb precies al een discussie gevonden op dit forum en andere, van jaren terug, maar het blijft allemaal wel vaag.

dit vond ik nog

The basic formula for cocaine starts by purchasing or making tropinone, converting the tropinone into 2-carbomethoxytropinone (also known as methyl-tropan-3-one-2-carboxylate), reducing this to ecgonine, and changing that to cocaine. Sounds easy? It really is not very simple...
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#8
copy/paste van andere topic

Lion1973 zei:
Vandaag nog eens gevonden. niet via een maat van mij die zo'n home delivery belt, waar ik de laatste keer bestelde. Ik heb men stoute schoenen aangetrokken en ben zelf op zoek gegaan. :smoke:

Omdat ik vanavond niet nog naar Breda ofzo wil rijden om te testen (en dan nog moet wachten), hier een klein verslagje van wat er in het zakje stak. :)

Niet echt blinkend, eerder dof, de overbekende geur, plakt wat aan het mes, als ik het tussen men vingers wrijf lost het op en wordt het wat olieachtig. Als ik het op men tong leg dan verdooft het wat, maar niet overdreven, net goed. Als ik een brokje plat druk wordt het zacht, niks harde stukken.

Eerst wat eten en binnen een paar uurtjes eens testen via de neus, iets anders wil/doe ik niet meer.
Klik om te vergroten...


ik bedoelde dus Brussel...ik heb ondertussen een mailtje gestuurd om een ste zien wat het voortbrengt, ik had 2g gekocht. dus er kan wel wat van af. :)

het gevoel? lichtjes verdovend, maar ik zou nu niet direct aan lidocaine denken, dat is anders.
de rush was ook wel goed, maar niet te 'speedy', dus ik denk ook niet aan veel cafeine. het voelde lekker, bleef lang helder en positief. (met die andere c heb ik soms van die down momenten).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Carlo86 zei:
Je hebt mij helemaal niet horen zeggen dat je het verzint.
Heb alleen nog nooit gehoord dat cocaïne met kruiden te produceren is.
Ik dacht dat het alleen met cocabladeren kan
Klik om te vergroten...

Het betreft een smokkelmethode, geen productiemethode.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, die onderste ziet er goed uit, maar over die bovenste (die ik heb), heb ik nog men twijfels bij. ook na gebruik, waar ik eigenlijk geen klachten over heb. :grin:

met men bijna 40 twijfel ik soms nog over men kennis en raak nog steeds verward van sommige zaken. spijtig dat we niet naar een testcentrum in nl kunnen gaan, en dat van brussel slaapt blijkbaar. :rolleyes:
coke verdooft, blinkt en pept wat op, lees je overal. MAAR, lidocaine, caffeine en manitol hebben ook die eigenschappen.
dat blinken is niet altijd een indicatie, maar toch, als je coke hebt zoals op die onderste foto, ben je al bijna zeker van topkwaliteit.

@dupont :ik heb in men leven al zo'n coke gehad, vooral in de jaren 90. als je kapte werd dat geen poeder, maar eerder vlokkerig en het plakte. had je niet veel van nodig.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#11
wat ik nu heb ziet er zo uit :




dit is al even geleden :tearsofjoy: :rock:
daar betaal je met plezier wat meer voor
b
brammetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat ziet er goed uit, in Amsterdam heb ik de laatste tijd alleen maar kut coke
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Onderste foto ziet er meer uit als base- dan snuifcoke.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je coke uitkookt wordt het meestal gewoon een harde brok met dezelfde kleur als het wit is dan is het wit zonder kristallen. Moeilijk uit te leggen het is dan meestal een vage gekleurde witte kristal die niet echt glinstert zoals op die foto. Maar misschien dat het aan mij ligt want ik heb het niet vaak laten drogen.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#15
80% zuiverheid, afkomstig uit Nederland.

Het is me dus gelukt...
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#16
willemvaag zei:
Als je coke uitkookt wordt het meestal gewoon een harde brok met dezelfde kleur als het wit is dan is het wit zonder kristallen. Moeilijk uit te leggen het is dan meestal een vage gekleurde witte kristal die niet echt glinstert zoals op die foto. Maar misschien dat het aan mij ligt want ik heb het niet vaak laten drogen.
Klik om te vergroten...


@willemvaag : :tearsofjoy: je moet het wat laten drogen.

@probeerenleer : netjes :wink:

heb jij geen kennersoog over de c die ik hierboven vermeld. (die ik heb). ik heb nog zo'n simpel watertestje gedaan, alles zakt naar beneden. ik heb er een goed gevoel bij, doch ik twijfel nog over het zaakje.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik betaal met plezier 70euro voor de onderste foto, of gewoon hele goede.

zoals ik al zei kan ik niet naar nederland, in brussel reageren ze niet, dus op 'feeling' en zicht dan maar, en wat simpele nietszeggende testjes. (water, wrijven, proeven,...)

ik kan nog ammionak gaan halen, maar ik wil nu ook niet beginnen basen, als het goede blijkt. (ik ken mezelf)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lion1973 zei:
willemvaag zei:
Als je coke uitkookt wordt het meestal gewoon een harde brok met dezelfde kleur als het wit is dan is het wit zonder kristallen. Moeilijk uit te leggen het is dan meestal een vage gekleurde witte kristal die niet echt glinstert zoals op die foto. Maar misschien dat het aan mij ligt want ik heb het niet vaak laten drogen.
Klik om te vergroten...


@willemvaag : :tearsofjoy: je moet het wat laten drogen.

@probeerenleer : netjes :wink:

heb jij geen kennersoog over de c die ik hierboven vermeld. (die ik heb). ik heb nog zo'n simpel watertestje gedaan, alles zakt naar beneden. ik heb er een goed gevoel bij, doch ik twijfel nog over het zaakje.
Klik om te vergroten...

Ik betaal er met plezier tien euro meer voor. Ik zou zeggen voor jou: een simpel watertestje kan nooit volstaan...
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lion1973 zei:
ik betaal met plezier 70euro voor de onderste foto, of gewoon hele goede.

zoals ik al zei kan ik niet naar nederland, in brussel reageren ze niet, dus op 'feeling' en zicht dan maar, en wat simpele nietszeggende testjes. (water, wrijven, proeven,...)

ik kan nog ammionak gaan halen, maar ik wil nu ook niet beginnen basen, als het goede blijkt. (ik ken mezelf)
Klik om te vergroten...

70 euro: zeker en vast.

Nederland: ik ga er ook niet naartoe, m'n tussenpersoon-maatje z'n vaste man komt uit Nederland.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lion1973 zei:
die bovenste (die ik heb), heb ik nog men twijfels bij.
Klik om te vergroten...
Ik zou juist verwachten dat er in Antwerpen wel goeie coke te vinden zou moeten zijn (met z'n grote haven). Maar daar is dan toch lastig aan te raken?

Die onderste foto btw lijkt me wel een beetje op coke die net iets te warm is geworden in de magnetron ofzo. (Heb ik wel eens gehad per ongeluk).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."