#1
20 euro voor een gram speed is ook waanzin
Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen
Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen
Fronske zei:20 euro voor een gram speed is ook waanzin
Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen
Fronske zei:20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed.
Fronske zei:Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.
En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.
Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.
heroesss zei:Fronske zei:Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.
En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.
Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.
Ken jij zoveel dealers en hoe kom je aan die dealers?
sneeuwuil zei:er is maar een soort goede coke en dat is FLAKES....mmm...the best. dat was het enige wat ik gebruikte. ofwel 9.8
lycos zei:9.8 was je rapport cijfer zeker. veel praat maar 99% weet niet eens wat echte coke is
1 strepen zegt geen moer
2 echte sosa is voor de kenners.
Gheghe, ja telefoonnummers scoren lukt wel ja, maar of je er ook gelukkig van wordt... Alleen maar van die mafkezen waar je bij in de auto moet springen, gasten waar je mee belt en die je niet snappen omdat ze gewoon geen Nederlands kunnen en eikels die rustig 45 minuten later ergens aan komen kakken...Vigilante zei:Qua coke was het een kwestie van in het wereldje komen bij mij. Voor je het weet heb je 15 nummers.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."