Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurheid coke

Puurheid coke

114 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
20 euro voor een gram speed is ook waanzin

Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fronske zei:
20 euro voor een gram speed is ook waanzin

Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen
Klik om te vergroten...

Tja, doordat mensen zoals jij het waanidee in stand houden dat dat "waanzin" is wordt er nog zoveel versneden. Of je dealer en zijn bronnen zijn heel principieel en versnijden niet of nauwelijks, maar dan moet je geluk hebben.
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.

En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.

Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fronske zei:
20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed.
Klik om te vergroten...

Dat is ook zo, maar in dat opzicht is 10 euro voor een gram speed bestaande uit 35% speed en verder troep ook afzetterij he.
l
lycosLid
01-01-2024, 00:00
#5
9.8 was je rapport cijfer zeker. veel praat maar 99% weet niet eens wat echte coke is

1 strepen zegt geen moer
2 echte sosa is voor de kenners.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fronske zei:
Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.

En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.

Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.
Klik om te vergroten...

Ken jij zoveel dealers en hoe kom je aan die dealers?
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neen ik ken eigenlijk geen echte dealers, ik heb gewoon wat dingen verzonnen om mijn argument kracht bij te zetten.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
heroesss zei:
Fronske zei:
Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.

En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.

Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.
Klik om te vergroten...

Ken jij zoveel dealers en hoe kom je aan die dealers?
Klik om te vergroten...

Qua coke was het een kwestie van in het wereldje komen bij mij. Voor je het weet heb je 15 nummers.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

sneeuwuil zei:
er is maar een soort goede coke en dat is FLAKES....mmm...the best. dat was het enige wat ik gebruikte. ofwel 9.8
Klik om te vergroten...

Sure, dream on my child. Zelfs flakes kunnen nog vet versneden zijn. Een score van 9.8 is uitzonderlijk hoog. Zo hoog zelfs dat het niet eens kan. Dus, droom lekker verder.
p
pablopabloLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben ook tijdje van dealer naar dealer gagaan maar heb er eindelijk 1 die me c van boven de 80 % (getest) leverd wat me gelijk opviel is dat je er geen snotneus van krijgt en kleinere lijntjes
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
lycos zei:
9.8 was je rapport cijfer zeker. veel praat maar 99% weet niet eens wat echte coke is

1 strepen zegt geen moer
2 echte sosa is voor de kenners.
Klik om te vergroten...

Ja toch, je weet toch mattie!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zit tegenwoordig overal boven de 60% (getest), heb dus niets te klagen vind ik :P

Komt ook aan standaardprijs voor een losse, valt me dus goed mee :grin:
t
teddybeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kunt tegenwoordig een testje kopen waarmee je binnen een paar minuten ongeveer weet wat de hoeveelheid cocaine is die erin zit.
Zoek maar eens op 'ez test white' in google en je vindt ze (weet niet of ik hier de linken mag zetten).
Maar met deze test kan je dus vrij snel zien wat je hebt.

Nu een dealer vinden die het GEEN probleem vind dat zijn waar getest wordt voordat er wordt ingeslagen...

Maar als je meer koopt kan je er altijd eerst een kopen, testen en dan beslissen of je er meer koopt.
Scheelt misschien toch wel een miskoop.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vigilante zei:
Qua coke was het een kwestie van in het wereldje komen bij mij. Voor je het weet heb je 15 nummers.
Klik om te vergroten...
Gheghe, ja telefoonnummers scoren lukt wel ja, maar of je er ook gelukkig van wordt... Alleen maar van die mafkezen waar je bij in de auto moet springen, gasten waar je mee belt en die je niet snappen omdat ze gewoon geen Nederlands kunnen en eikels die rustig 45 minuten later ergens aan komen kakken...
Elke andere drugssoort kan ik bij fatsoenlijke mensen kopen die hun afspraken nakomen, en weet ik wat voor kwaliteit ik heb, maar bij coke...

Maar ja, wel weer een goede reden erbij om 't niet in huis te halen :), scheelt weer pieken!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel een goede manier om te zeggen dat je op zoek bent naar een goede dealer :grin:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#16
:grin: Mwoah... Als die op mn pad komt zal ik geen nee zeggen, sure, maar de Wappie/Money verhouding ligt gewoon veel te laag / slecht vergeleken met echt ALLE andere drugs, ik zie daar niet snel verandering in komen. Dus ben ik meer dan tevree met Mdma of pep voor op feestjes en psychedelica / rc's voor andere momenten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben nergens zo wappie van als van coke en drank haha :P
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahaha, wat een goeie grap, na die vorige post te hebben geschreven loop ik gewoon serieus dezelfde dag nog tegen een dealer aan die beweert die 89% zuiver te kunnen leveren, en hij praat pas verder als ik een sample naar het testcentrum heb gebracht + een uitslag heb gekregen...
Enfin, we zullen het zien...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hihi, en de minimale afname is.. een ons? :grin:

89% lijkt me trouwens erg sterk, maar goed. Alles kan :grin:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, laten we hopen van niet, dan is het snel afgelopen... 10gr zou moeten kunnen, dat is te overzien right?
En die kwaliteit lijkt mij ook erg sterk, maar hij kwam best overtuigend over... 't was btw in steen vorm; is een goed teken maar zegt nog niks toch?
Ik verwacht eigenlijk eerder dat dit inderdaad erg hoge kwaliteit wordt, en dat ik als ik bij hem groter koop dat ik dan toch een ander steentje ga krijgen... Maar alles op zn tijd, eerst maar 'ns daten met de Jellinek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."