Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschrikkelijke pijn

Verschrikkelijke pijn

34 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja coke zorgt voor weefselbeschadiging. Denk bijv. maar eens aan neustussenschot, logische som = des te meer, des te meer schade.
Snuivers kennen m.i. allemaal wel het gevoel het soms rechtstreeks in long(en) te snuiven.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je lang wakker was of ben, dan kan et zijn dat de spieren op borst onwillekeurig same trekkn, ook wel ees gehad niet fijn :openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gisteren met mijn domme kop 1 llijntje gesnoven van een vriend. Nu een 5-tal minuten later begon ik pijn aan mijn rechterborst te krijgen. Ik denk, ja gaat wel weg, nu 5 minuten later werd de pijn ondraaglijk. Ik begon te zweten, kreeg het benauwd en ben uit het café gelopen. En ergens tegen een muur gaan zitten. Die pijn heeft heel de avond aangehouden. Het minderde wel, maar het deed nog heel veel pijn. Nu vandaag heb ik er nog altijd last van.

Mijn vriend had hier geen last van dus vraag ik me af waarom ik wel. Hebben mensen hier ook al last van gehad? Of weten ze wat dit kan zijn, want ik maak me wel zorgen.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#4
volgende dag vaak wel pijn in mn long/borst voor mn gevoel.., kan het zijn dta met snuiven ook coke in je long komt.. en is dat schadelijk?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja mijn vriend dacht ook dat het de spieren waren. Maar ik was niet lang wakker ofzo. Ik was ook kortademig omdat het zo'n pijn deed.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Ja mijn vriend dacht ook dat het de spieren waren. Maar ik was niet lang wakker ofzo. Ik was ook kortademig omdat het zo'n pijn deed.
Klik om te vergroten...
Vriend van me heeft dit ook heel vaak gehad. Hij is hier toen mee naar de dokter gegaan en zijn conclusie kwam dat het door teveel stress kwam. Zijn hart sloeg over en spieren in zijn borst trokken samen, hij was ook kortademig omdat het ook zijn ademhaling zou verstoren.

Nu had ie idd nogal veel gezeik thuis (door coke) en het was vaak ook als hij depressief was van de coke.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had laatst na pep zulke steken in mijn borst en hartkloppingen. Dat was de volgende dag wel weer over.

Als het morgen (dus dat is twee dagen na het snuiven?) nog niet over is zou ik je huisarts even een bezoekje brengen! :openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is al geminderd maar ik kan nog steeds niet doorademen omdat het steekt. Langzaam maar zeker minderd het wel :).
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#9
maverick zei:
kan het zijn dta met snuiven ook coke in je long komt.. en is dat schadelijk?
Klik om te vergroten...


Nee joh, dat is erg gezond!! :confused:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb wel eens flinke pijn in m'n neus gehad na een nachtje snuiven, en had het gevoel dat ie in de fik stond.
pijn in me borst heb ik nog niet gehad.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dit het laatste jaar...
Vroeger had ik daar nooit geen last van. Tegenwoordig bij elk lijntje ik trek.
Het begint bij het hart dat harder begint te slaan, en dan komt er een drukkend gevoel. Daarna gaat mijn hart echt tekeer en begint onregelmatig te slaan. Dan begin ik te geeuwen en het lukt niet om volledig in te ademen.
Iedereen denkt dat ik moe loop door de coke, maar dat is het dus niet...
Het lukt niet om aan genoeg zuurstof te komen door de druk die steeds harder word. Net alsof er 10 telefoonboeken op mijn borstkast zouden liggen.
Dan raak ik meestal in paniek en begint het nog slechter te gaan. Ik ben dan doodsbang om een hartaanval te krijgen en denk daar constant aan.
Ik moet rechtopzitten want anders word het nog slechter.
Na een 20 tal minuten begint het te verminderen en begint het weer te lukken af en toe eens volledig in te ademen. Dit houd meestal 2 uur aan.

En toch snuif ik nog steeds coke...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
El Retro zei:
Bij coke worden ze smaller dacht ik.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, soms voel je het echt in die bloedvaten op je hoofd bij je slaap.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb het ook al eens meegemaakt. Maar dan echt in het midden van de borstkast zeg maar. :confused:
t
timmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ Bollie,ik weet precies waarover je spreekt,ik zit ook met hetzelfde probleem van die hartkloppingen en dit zoals de meeste trouwens en als daar dan nog eens bij komt dat je denkt dat je een hartaanval zal krijgen is het helemaal om zeep.Ik heb hier wel minder last van als ik met iets bezig ben maar als ik in de zetel zit denk je er constant aan en voel je je hart zeker tekeer gaan,heb zelfs al een paar keer mij moeten kalmeren met lexotan,hiervan neem ik er een stuk of 2 van en dan keert meestal de rust terug en val je nog gemakelijk in slaap ook.In feite is het te zot voor woorden dat je nog coke pakt als je weet dat het toch soms is om je eigen weer zot te maken en te denken dat je vanalles gaat krijgen,pas op er kan altijd iets gebeuren he maar denk toch dat er zich veel in het hoofdje afspeelt ook hoor.Ik nam vroeger ook van alles xtc, speed,lsd en had toen bijlange zoveel last niet van hartkloppingen.De laatse 3 jaar neem ik enkel nog coke en heb hier meer dan mijn goesting af en zeker al om het financiele plaatje ervan.De laatste 2 maand heb ik niets meer genomen na wekelijks gebruik,hiervoor was ik dan ook fier op mezelf tot deze weer een flinke deuk kreeg dit weekend,inderdaad mij dus weer laten vangen en nog eens goed lastig op mezelf de dag erna.Ik vraag me soms af of dit dan nooit zal stoppen want op den duur begin je er wanhopig van te worden. Ik moet er wel bij zeggen dat de drang ernaar altijd veel sterker is als je gedronken hebt.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bollie zei:
Ik heb dit het laatste jaar...
Vroeger had ik daar nooit geen last van. Tegenwoordig bij elk lijntje ik trek.
Het begint bij het hart dat harder begint te slaan, en dan komt er een drukkend gevoel. Daarna gaat mijn hart echt tekeer en begint onregelmatig te slaan. Dan begin ik te geeuwen en het lukt niet om volledig in te ademen.
Iedereen denkt dat ik moe loop door de coke, maar dat is het dus niet...
Het lukt niet om aan genoeg zuurstof te komen door de druk die steeds harder word. Net alsof er 10 telefoonboeken op mijn borstkast zouden liggen.
Dan raak ik meestal in paniek en begint het nog slechter te gaan. Ik ben dan doodsbang om een hartaanval te krijgen en denk daar constant aan.
Ik moet rechtopzitten want anders word het nog slechter.
Na een 20 tal minuten begint het te verminderen en begint het weer te lukken af en toe eens volledig in te ademen. Dit houd meestal 2 uur aan.

En toch snuif ik nog steeds coke...
Klik om te vergroten...


Ik heb precies hetzelfde gehad toen ik vaak coke snoof. Dan zaten we ergens en dan kon ik gewoon niet naar huis omdat ik bijna niet meer kon lopen of fietsen van de kortademigheid. Ook met dat geeuwen en dan lucht tekort komen, en met die druk enz, exact hetzelfde.
En het stomme is, gewoon doorgaan he :rolleyes:
Daarom hou ik ook niet meer van coke.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb ook eke dag last van een soort van hartkloppingen. Dan voel ik soms mijn hart opeens iets harde ''kloppen'' wat vooraf word gegaan door een soort hartpauze lijkt het net. Het is niet pijnlijk, heb geen last van ademenen, kan alles gewoon doen, werken etc, maar toch voel ik soms die ''bons'' in mijn hart.. (en die bons is maar 1x dan, en dan weer een paar uur niet)

weet iemand of dit ook door sos gebruik komt? gebruikte vroeger halfje per week (rond de 3 maanden lang) en nu ong grammetje per maand.

gaan die kloppingen nog weg?
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Delirium zei:
Ik had laatst na pep zulke steken in mijn borst en hartkloppingen. Dat was de volgende dag wel weer over.

Als het morgen (dus dat is twee dagen na het snuiven?) nog niet over is zou ik je huisarts even een bezoekje brengen! :openmouth:
Klik om te vergroten...

ja heb het met pep ook wel soms maar het is draaglijk :)
Z
ZooCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou m'n oogkleppen maar eens een keer af doen.
Hoe kan je je dit afvragen terwijl je een regelmatig en lang gebruiker bent. Ik zou als ik jou was voorgoed kappen, hier niet meer komen om het geweten te balsmen en morgen naar een dokter gaan om in het ziekenhuis een mediastinale diagnose te laten uitvoeren. Doe je dit niet en houdt het (met vlagen in het begin) aan, dan ben je belangrijke organen aan het slopen. Dat proces is uiteraard onomkeerbaar dus repareren ho maar.
f
furnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Naar de dokter geweest

Vandaag naar de dokter geweest voor steken bij m'n hart na vorige week weer eens coke te hebben gebruikt.

Resultaat:
- hartslag OK
- hartkleppen OK
- bloeddruk OK
- zuurstofgehalte in bloed 99%

Dus hart helemaal in orde.

De dokter zegt dat het door onregelmatige spiersamentrekkingen komt van ribben vlakbij je hart. Syndroom van Tietze ofzo. Niets aan de hand aldus de dokter.

Maar juist dat denken dat je wat aan je hart mankeert maakt je helemaal gek.. maar nu ik dus vanmiddag naar de dokter ben geweest ben ik weer helemaal gerustgesteld.

Bij twijfel dus gewoon effe naar de dokter gaan!!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Naar de dokter geweest

furny zei:
Vandaag naar de dokter geweest voor steken bij m'n hart na vorige week weer eens coke te hebben gebruikt.

Resultaat:
- hartslag OK
- hartkleppen OK
- bloeddruk OK
- zuurstofgehalte in bloed 99%

Dus hart helemaal in orde.

De dokter zegt dat het door onregelmatige spiersamentrekkingen komt van ribben vlakbij je hart. Syndroom van Tietze ofzo. Niets aan de hand aldus de dokter.

Maar juist dat denken dat je wat aan je hart mankeert maakt je helemaal gek.. maar nu ik dus vanmiddag naar de dokter ben geweest ben ik weer helemaal gerustgesteld.

Bij twijfel dus gewoon effe naar de dokter gaan!!
Klik om te vergroten...
hebt ge tegen uwe dokter gezegd dat ge coke snuift???
nee zeker???
da komt gewoon doordat u bloedvaten vernauwd zijn...
heb ik ook meestal last van maar alleen als ik door snuif...
soms lijkt het net of ik een hartaanval ga krijgen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."