Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aloha, Ik heb ze nu allebei (coke en speed) in een maand tijd voor het eerst geprobeerd...en ik weet het eigenlijk niet. Ze hebben allebei wel wat Moeilijk met elkaar te vergelijken vind ik. En ja of je verslaafd aan iets wordt heeft voornamelijk met je aanleg voor verslaafd worden te maken. Het ligt nu allebei in huis...maar ik kan me goed genoeg beheersen om er niet elk weekend (of elke dag) aan te komen."
"Ik gebruik de laatste tijd afwisselend coke uit zowel Rotterdam als Amsterdam en heb toch het gevoel dan Amsterdamse coke beter/sterker is. Een dealerkwestie of meer mensen die op deze manier verschil tussen steden ontdekken?"
"davie zei: Ik denk dat het qua stad weinig uitmaakt. R'dam en A'dam zijn tenslotte wel de grootste steden waar het binnen komt. Het ligt gewoon aan de dealer. De een versnijdt het met meer rommel dan de andere. Ik weet niet wat voor een dealer het is of deze in grammetjes verkoopt of ook in onsjes. Hoe hoger je zit hoe beter. Klik om te vergroten... Ja het blijft gewoon altijd een gok... een week later kan het beter of slechter zijn dan deze week. Maar over het algemeen kan je toch wel stellen dat er zeker verschil zit in dealers. Een kwestie van op "onderzoek" gaan"
"Wat zijn de "plezierige" effecten van de combo coke + alcohol?? Ik lees enkel maar nadelige effecten als: gevaarljke hoge bloeddruk, drinken zonder dronken te worden etc etc etc."
"Tsja dat gevoel het ik ook. Zelfs hier in R'dam. Alles behalve speed lijkt het wel...."
"Hehe interessant, Ga volgende week eindelijk eens voor het eerst speed proberen. Zou het eerst morgen al doen...zelfs al een vrije dag voor genomen...is m'n dealer ziek... dus weekje geduld dan maar :P Hoewel de meeste mensen hier nogal negatief over doen, moet je het toch echt zelf ontdekken denk ik. Daarna kan je zelf pas oordelen. Suc6 Chimera met je trip"
"Yes.....I did it!! Zoals ik vorige week al had geschreven zou ik deze week een keer speed gaan proberen.... nou dat is donderdag dan eindelijk ook gebeurd Nou ik moet zeggen dat het je wel een tering lekker gevoel geeft.. lekker opgewekt, vrolijk en alert. De hele tijd wil je maar bezig blijven...een beetje onrustig zeg maar...en maar de hele tijd lullen. Ik had het donderdagavond om 21 uur gesnoven en ben vrijdagavond om 19 uur pas eens een keertje naar bed gegaan. Totaal geen behoefte gehad om te gaan slapen. Ook in eten had ik behalve een paar bananen geen trek in. Wel de hele tijd ontzettende dorst gehad en dan ook heel veel water gedronken. En omdat ik het toch niet kon laten nog maar een biertje gedronken (waar ik DRIE UUR over heb gedaan) wat niet echt goed is gevallen...werd er misselijk van en had het gevoel dat ik te hard ging. Na 12 uur te hebben geslapen sinds vandaag weer normaal aanwezig en voel me dan ook tot nu toe best wel goed. Gewoon rustig aan doen vanavond en morgen nog de hele dag relaxen. Zo dat was mijn eerste keer speed"
"Euhm tja wel in Zeeland geboren maar sinds m'n 18e verhuisd.... tja je blijft toch Zeeuw he"
"DEN HAAG - De Tweede Kamer wil dat mensen geen (soft)drugs meer gebruiken in de openbare ruimte. Een voorstel voor een verbod hierop van de ChristenUnie en de VVD kreeg dinsdag steun in de Kamer. De partijen willen met het blowverbod op straat en in openbare gelegenheden de verloedering van de openbare ruimte aanpakken. Kamerlid Rouvoet (ChristenUnie) hoopt hiermee tegelijk het drugsgebruik tegen te gaan. VVD'er Weekers vindt het wel prima dat mensen thuis of in een coffeeshop softdrugs gebruiken maar niet daarbuiten (bron: Telegraaf)"
"Wat zijn in hemelsnaam flakes? Ik kan dat niet zo gauw vinden op internet. Ciao Ferry"