#1
In elk geval veel beterschap, El Retro.
Dat zal wel schrikken geweest zijn, ja.
Ik ken het alleen bij lang wakker zijn en doorgaan.
Maar heb ik niet vaak bij sos gehad, bij pep kan het bij mij ook eerder voorkomen dan bij sos.
Dat zal wel schrikken geweest zijn, ja.
Ik ken het alleen bij lang wakker zijn en doorgaan.
Maar heb ik niet vaak bij sos gehad, bij pep kan het bij mij ook eerder voorkomen dan bij sos.