Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschrikkelijke pijn

Verschrikkelijke pijn

34 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
In elk geval veel beterschap, El Retro. :)
Dat zal wel schrikken geweest zijn, ja.

Ik ken het alleen bij lang wakker zijn en doorgaan.
Maar heb ik niet vaak bij sos gehad, bij pep kan het bij mij ook eerder voorkomen dan bij sos.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ Frisko, door het snuiven van drugs verwijden je bloedvaten zich toch? Of heb ik het nou verkeerd.. Of was dat alleen bij speed..?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij coke worden ze smaller dacht ik.
p
poeLid
01-01-2024, 00:00
#4
klopt dat van coke je bloedvaten vernauwen. omdat het ook een stimulerend middel is, en dat dus ook op de hart stimulerend werkt probeert je hart dus nog sneller het bloed door de juist vernauwde vaten te pompen. Hiervan raakttie gefrustreerd en ontregeld. Vervolgens heb je bij coke en speedgebruik sneller last van spasme in de spieren, Zeker als er als slcecht voor de spiern is gezorgd. (uitdroging, intensief gebruik en geen voeding)de borstspier ontkomt daar ook niet aan. bij speed geld in grote mate hetzelfde verhaal.
daarbij word er vaak versneden met medicatie tegen hartritmestoornissen. Deze zorgen ervoor dat het hard blijft kloppen. Al met al een ideale combinatie voor een flinke workout van het hart.
Z
ZooCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eén woord: slijtage vh hart. Langdurig gebruik van coke laat micro littekens achter op de spieren en vernauwd de bloedvaten aanzienlijk. Weder geberuik stimuleert het hart om harder tekeer te gaan maar het kampt met een hydraulisch probleem; de leidingen zijn te dun...

Na dit stadium nog een jaartje doorgaan en je krijgt onomkeerbare zaken voor je kiezen.

De grootste slachtoffers worden zij die lang door hebben kunnen gaan omdat ze er normaal goed tegen konden of simpelweg zoals jij kennelijk verslaafd zijn.
De coke heeft hierdoor een veel grotere (stille sloper) uitwerking kunnen verrichten die opeens, zomaar op een dag of avond toeslaat.

The clock is operating.
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit hier ook wel een beetje verbaasd te lezen hoor.. het is toch algemeen bekend dat coke (net zoals wel meer drugs) slecht voor het hart is?

En ervan schrikken dat je hart sneller gaat kloppen van coke? :rolleyes:

Anyway, Syndroom van Tietze is ook wel nasty hoor. Heb ik ook een keer gehad, stond ik zomaar 's ochtends mee op en ben bijna 2 weken uit de running geweest omdat ik bijna niet eens kon lopen. Het is een ontsteking van het borstbeen en iedereen kan het krijgen. Ik heb nu jaren later nog een soort bult op m'n borstbeen (nee grappenmakers). Krijg er last van met stress. Dus sterkte daarmee!

Oh ja, dat gapen komt door vaatvernauwing idd. Migraine kondigt zich ook meestal aan met gapen en de hoofdpijn die je krijgt bij een migraineaanval is het directe gevolg van de aders die versmallen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ook altijd steken , ben gisteren nog naar de doktor geweest maar die zegt er is niks aan de hand met je hart wel een extra slag maar dit hebben wel meer mensen. Ik kreeg zo`n ding die me hartslag opmeet om me vingers,

81 hartslag met coke op , netjest?
Zuurstofgehalte 99%, 100% kon niet?
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#8
atbboy zei:
Heb ook altijd steken , ben gisteren nog naar de doktor geweest maar die zegt er is niks aan de hand met je hart wel een extra slag maar dit hebben wel meer mensen. Ik kreeg zo`n ding die me hartslag opmeet om me vingers,

81 hartslag met coke op , netjest?
Zuurstofgehalte 99%, 100% kon niet?
Klik om te vergroten...

Heb je je huisarts verteld dat je sos op had?
En dat er niks aan de hand is met je hart is niet zo heel vreemd gezien je leeftijd.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bounty zei:
atbboy zei:
Heb ook altijd steken , ben gisteren nog naar de doktor geweest maar die zegt er is niks aan de hand met je hart wel een extra slag maar dit hebben wel meer mensen. Ik kreeg zo`n ding die me hartslag opmeet om me vingers,

81 hartslag met coke op , netjest?
Zuurstofgehalte 99%, 100% kon niet?
Klik om te vergroten...

Heb je je huisarts verteld dat je sos op had?
En dat er niks aan de hand is met je hart is niet zo heel vreemd gezien je leeftijd.
Klik om te vergroten...

Ja , maar 81 hartslag is best laag toch met sos op??
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#10
atbboy zei:
Bounty zei:
atbboy zei:
Heb ook altijd steken , ben gisteren nog naar de doktor geweest maar die zegt er is niks aan de hand met je hart wel een extra slag maar dit hebben wel meer mensen. Ik kreeg zo`n ding die me hartslag opmeet om me vingers,

81 hartslag met coke op , netjest?
Zuurstofgehalte 99%, 100% kon niet?
Klik om te vergroten...

Heb je je huisarts verteld dat je sos op had?
En dat er niks aan de hand is met je hart is niet zo heel vreemd gezien je leeftijd.
Klik om te vergroten...

Ja , maar 81 hartslag is best laag toch met sos op??
Klik om te vergroten...

Je hartslag is een momentopname. Zeker met coke op. Als je een trap oploopt schiet ie zo weer omhoog. Daarnaast weet ik niet wat je normale hartslag is. Waarvoor was je eigenlijk bij de dokter? Om de problemen te bespreken die je in het andere topic noemde of voor wat anders? Niet dat het me verder wat aangaat hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hartslag is een momentopname. Zeker met coke op. Als je een trap oploopt schiet ie zo weer omhoog. Daarnaast weet ik niet wat je normale hartslag is. Waarvoor was je eigenlijk bij de dokter? Om de problemen te bespreken die je in het andere topic noemde of voor wat anders? Niet dat het me verder wat aangaat hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Klik om te vergroten...

Ja ook maar ook omdat ik me zorgemaakte want soms heb ik pijn op me borst.
B
BountyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar de huisarts zei: "Niks aan het handje, snuif gewoon maar verder, je hebt een jong hart dus je kunt er wel een tijdje tegen aan?"
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bounty zei:
Maar de huisarts zei: "Niks aan het handje, snuif gewoon maar verder, je hebt een jong hart dus je kunt er wel een tijdje tegen aan?"
Klik om te vergroten...

Nee de huisharts zij je moet stoppen met drugs want dat is helemaal slecht voor je hart, maar er is nisk aan de hand met je hart. En ze vroeg of ik geholpen wilde worde met stoppen maar ik heb gezecht dat ik ga kijken of het mezelf lukt.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
El Retro zei:
Ik heb gisteren met mijn domme kop 1 llijntje gesnoven van een vriend. Nu een 5-tal minuten later begon ik pijn aan mijn rechterborst te krijgen. Ik denk, ja gaat wel weg, nu 5 minuten later werd de pijn ondraaglijk. Ik begon te zweten, kreeg het benauwd en ben uit het café gelopen. En ergens tegen een muur gaan zitten. Die pijn heeft heel de avond aangehouden. Het minderde wel, maar het deed nog heel veel pijn. Nu vandaag heb ik er nog altijd last van.

Mijn vriend had hier geen last van dus vraag ik me af waarom ik wel. Hebben mensen hier ook al last van gehad? Of weten ze wat dit kan zijn, want ik maak me wel zorgen.
Klik om te vergroten...


Ik heb voor een week of 2/3 geleden ook pijn gehad op de borst en ik was benauwd. Maar ik had ongeveer 1,5gr gesnoven, bier gedronken en 1 pakje sigaretten gerookt. Dit duurde bij mij ook meer dan 5 uur. Heb een arts thuis gehad en die heeft me oxazepam gegeven. En dat hielp. Nu heb ik dat gewoon op recept van mijn huisarts.
l
liefmeisje90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

Bollie zei:
Ik heb dit het laatste jaar...
Vroeger had ik daar nooit geen last van. Tegenwoordig bij elk lijntje ik trek.
Het begint bij het hart dat harder begint te slaan, en dan komt er een drukkend gevoel. Daarna gaat mijn hart echt tekeer en begint onregelmatig te slaan. Dan begin ik te geeuwen en het lukt niet om volledig in te ademen.
Iedereen denkt dat ik moe loop door de coke, maar dat is het dus niet...
Het lukt niet om aan genoeg zuurstof te komen door de druk die steeds harder word. Net alsof er 10 telefoonboeken op mijn borstkast zouden liggen.
Dan raak ik meestal in paniek en begint het nog slechter te gaan. Ik ben dan doodsbang om een hartaanval te krijgen en denk daar constant aan.
Ik moet rechtopzitten want anders word het nog slechter.
Na een 20 tal minuten begint het te verminderen en begint het weer te lukken af en toe eens volledig in te ademen. Dit houd meestal 2 uur aan.
En toch snuif ik nog steeds coke...
Klik om te vergroten...


herken mezelf hier helemaal in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."