Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok dank u voor de reactie,begon mij al zorgen te maken,ik maakte me al klaar om naar een huidspecialist te gaan,nog een geluk dat ik daar mijn verhaal nier moest doen.Ja en aan stoppen denk ik al niet meer,ik maak mezelf toch voortdurend iets wijs,gebruik wel enkel in het weekend,dus toch nog een beetje onder controle."
"@ snuifdoos Ik vind het ook fijner om te snuiven als ik uit stappen ga al moet ik zeggen dat ik thuis meer op mijn gemak zit,het enige probleem dat ik dan heb is dat er soms mensen bij zijn die verhalen vertellen die me helemaal niet interesseren en dan begin ik wel zenuwachtig te worden en versneld mijn hartslag nog eens zodat ik al een paar keer Lexotan moeten nemen heb om een beetje te kalmeren,als je dan de combinatie hebt van alcholol,sos en kalmeermiddelen lijkt me dit toch ook niet de ideale oplossing?"
"Hallo,ik zou jullie eens willen vragen hoelang je met afkickverschijnselen kan blijven zitten.Ik gebruik al meer dan 3 jaar sos en dit ieder weekend.Sinds 2 weken geleden heb ik mezelf voorgenomen om hiermee te stoppen.Ik heb nu 2 weekends niks genomen maar heb nu veel last van mijn humeur en heb voor nergens goesting meer voor.Ik wordt ook vlug geirriteerd als er teveel lawaai is en heb last van wisselend humeur.Ik kan me dan ook inbeelden dat ik niet meer te genieten ben voor de mensen in mijn directe omgeving.Klinkt dit jullie bekent in de oren en blijf je hier lang mee zitten?"
"@ Bollie,ik weet precies waarover je spreekt,ik zit ook met hetzelfde probleem van die hartkloppingen en dit zoals de meeste trouwens en als daar dan nog eens bij komt dat je denkt dat je een hartaanval zal krijgen is het helemaal om zeep.Ik heb hier wel minder last van als ik met iets bezig ben maar als ik in de zetel zit denk je er constant aan en voel je je hart zeker tekeer gaan,heb zelfs al een paar keer mij moeten kalmeren met lexotan,hiervan neem ik er een stuk of 2 van en dan keert meestal de rust terug en val je nog gemakelijk in slaap ook.In feite is het te zot voor woorden dat je nog coke pakt als je weet dat het toch soms is om je eigen weer zot te maken en te denken dat je vanalles gaat krijgen,pas op er kan altijd iets gebeuren he maar denk toch dat er zich veel in het hoofdje afspeelt ook hoor.Ik nam vroeger ook van alles xtc, speed,lsd en had toen bijlange zoveel last niet van hartkloppingen.De laatse 3 jaar neem ik enkel nog coke en heb hier meer dan mijn goesting af en zeker al om het financiele plaatje ervan.De laatste 2 maand heb ik niets meer genomen na wekelijks gebruik,hiervoor was ik dan ook fier op mezelf tot deze weer een flinke deuk kreeg dit weekend,inderdaad mij dus weer laten vangen en nog eens goed lastig op mezelf de dag erna.Ik vraag me soms af of dit dan nooit zal stoppen want op den duur begin je er wanhopig van te worden. Ik moet er wel bij zeggen dat de drang ernaar altijd veel sterker is als je gedronken hebt."
"Kan het dat je van cocainegebruik jeuk krijgt over heel je lichaam,het is mij al opgevallen dat ik hier meestal een tweetal dagen last van heb nadat ik gesnoven heb?"
"Hallo,ik wou vragen of er soms iemand is die weet of cocaine een slechte invloed kan hebben op je cholesterolgehalte.Ik ben 32 jaar en sukkel de laatste 3 jaar met een te hoge cholesterol .Het probleem is dat het net rond deze periode was dat ik wekelijks cocaine gebruikte.Nu doe ik dat nog regelmatig en zit dus met de vraag of dit mogelijk is?Dank u."