#1
heb wel eens flinke pijn in m'n neus gehad na een nachtje snuiven, en had het gevoel dat ie in de fik stond.
pijn in me borst heb ik nog niet gehad.
pijn in me borst heb ik nog niet gehad.
El Retro zei:Bij coke worden ze smaller dacht ik.
Bollie zei:Ik heb dit het laatste jaar...
Vroeger had ik daar nooit geen last van. Tegenwoordig bij elk lijntje ik trek.
Het begint bij het hart dat harder begint te slaan, en dan komt er een drukkend gevoel. Daarna gaat mijn hart echt tekeer en begint onregelmatig te slaan. Dan begin ik te geeuwen en het lukt niet om volledig in te ademen.
Iedereen denkt dat ik moe loop door de coke, maar dat is het dus niet...
Het lukt niet om aan genoeg zuurstof te komen door de druk die steeds harder word. Net alsof er 10 telefoonboeken op mijn borstkast zouden liggen.
Dan raak ik meestal in paniek en begint het nog slechter te gaan. Ik ben dan doodsbang om een hartaanval te krijgen en denk daar constant aan.
Ik moet rechtopzitten want anders word het nog slechter.
Na een 20 tal minuten begint het te verminderen en begint het weer te lukken af en toe eens volledig in te ademen. Dit houd meestal 2 uur aan.
En toch snuif ik nog steeds coke...
Delirium zei:Ik had laatst na pep zulke steken in mijn borst en hartkloppingen. Dat was de volgende dag wel weer over.
Als het morgen (dus dat is twee dagen na het snuiven?) nog niet over is zou ik je huisarts even een bezoekje brengen!![]()
hebt ge tegen uwe dokter gezegd dat ge coke snuift???furny zei:Vandaag naar de dokter geweest voor steken bij m'n hart na vorige week weer eens coke te hebben gebruikt.
Resultaat:
- hartslag OK
- hartkleppen OK
- bloeddruk OK
- zuurstofgehalte in bloed 99%
Dus hart helemaal in orde.
De dokter zegt dat het door onregelmatige spiersamentrekkingen komt van ribben vlakbij je hart. Syndroom van Tietze ofzo. Niets aan de hand aldus de dokter.
Maar juist dat denken dat je wat aan je hart mankeert maakt je helemaal gek.. maar nu ik dus vanmiddag naar de dokter ben geweest ben ik weer helemaal gerustgesteld.
Bij twijfel dus gewoon effe naar de dokter gaan!!
atbboy zei:Heb ook altijd steken , ben gisteren nog naar de doktor geweest maar die zegt er is niks aan de hand met je hart wel een extra slag maar dit hebben wel meer mensen. Ik kreeg zo`n ding die me hartslag opmeet om me vingers,
81 hartslag met coke op , netjest?
Zuurstofgehalte 99%, 100% kon niet?
Bounty zei:atbboy zei:Heb ook altijd steken , ben gisteren nog naar de doktor geweest maar die zegt er is niks aan de hand met je hart wel een extra slag maar dit hebben wel meer mensen. Ik kreeg zo`n ding die me hartslag opmeet om me vingers,
81 hartslag met coke op , netjest?
Zuurstofgehalte 99%, 100% kon niet?
Heb je je huisarts verteld dat je sos op had?
En dat er niks aan de hand is met je hart is niet zo heel vreemd gezien je leeftijd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."