#1
Ik gebruik het nu ook niet meer, misschien volgend jaar maart weer een keer op een feestje of zo.. Maar wil het echt minimaliseren. Heb geen nasleep maar elk moment waarop ik niks te doen heb denk ik van, hmmm een lijntje zou wel lekker zijn nu.
MevrouwtjeX zei:waar dit door komt?![]()


GoedeWiet zei:Op zich wordt je van coke niet extra overdreven brak. Maar een nacht overslaan en vervolgens weer een nacht overslaan put je lichaam uit. Sterker nog, als je dit geintje nuchter doet ben je OOK brak
En trouwens: voor de eerste keer in zon korte tijdsspanne 2 gram wegwerken valt bij mij in de categorie misbruik. Als dit een voorbode is voor je toekomstige cokegebruik dan zou ik je aanraden om maar gewoon te beslissen dat het je 'ding niet is' of dat 'coke en jij niet goed samengaan'.
Ik had zelf altijd genoeg aan een halve gram voor een lang nacht. Wanneer ik richting de gram ging vond ik het niet prettig meer worden. Maar bij de personen die ik kende die het maar al te makkelijk met grammen wegtikte, daar is het bij de meeste toch niet echt goed gekomen uiteindelijk.
Nathaniel zei:MevrouwtjeX zei:waar dit door komt?![]()
Eerste keer, 2 gram, 2 dagen achtereen, veel alcohol.
En het leukste moet nog komen..Volgende keer dat je dronken bent krijg je toch weer zin. Hoera voor coke!![]()

LisaMonaSmile zei:Beste mevrouwtje X,
Wat toevallig, ... Ik heb net een berichtje geplaats op dit forum omdat ik afgelopen weekend ongeveer precies hetzelfde als jou heb meegemaakt. Nu woensdag en ik ben nog niet terug naar af.
Ik ben een weekend gebruiker, tijdens de week komt er niets van in huis!! Maar op zaterdagavond, ... Ook zoals vorige zaterdag, toen kreeg ik een uitnodiging om "de beste coke van allen" te proberen, ... Nou vooruit dan maar. Maar na nog geen 5' ging ook ik over mijn kop! Ik denk die avond ongeveer zo'n gram opgesnoven te hebben. Het effect was super, alleen die eerste 5' na het snuiven waren kut.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoe kun je nu gaan overgeven als je de coke via je neus opsnuift??
De dagen erna precies dezelde symptomen: keelpijn, loopneus, hoofdpijn etc etc etc
BTW: hoe voel jij je nu???

PepTalk zei:Paar dingen die ik wel weet:
3. Zoals al gezegd: van coke wordt je niet ziek ofzo... Door niet slapen, versnijdingsmiddelen(afhankelijk welke natuurlijk) en veel alcohol wel.
Enige symptomen die bij coke gebruik horen is een verstopte neus of juist heel erge loopneus en evt. een wat geïrriteerde keel door het doorslikken wanneer hij door komt.
PepTalk zei:Paar dingen die ik wel weet:
1. Wanneer jij een gram op een avond weg kunt snuiven bij je eerste (of 2e) keer, dan is het echt baggerkwaliteit en zit je voornamelijk levamisol of andere kankerzooi te snuiven.
yayoyo zei:Vergeet nooit: zo lekker als je eerste lijntje wordt het nooit meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."