Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn 1ste ervaring met coke.

Mijn 1ste ervaring met coke.

39 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik het nu ook niet meer, misschien volgend jaar maart weer een keer op een feestje of zo.. Maar wil het echt minimaliseren. Heb geen nasleep maar elk moment waarop ik niks te doen heb denk ik van, hmmm een lijntje zou wel lekker zijn nu.
y
yayoyoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, dat ken ik wel als het moment van verveling even toeslaat. Met een lijntje erbij is dat direct over. En als je weet dat het zo makkelijk is, tja.... Net als bij jou heb ik het ook uit mijn normale leven gebannen maar af en toe heb je dat stemmetje in je hoofd dat zegt: ach, nu mag het wel weer... Meestal win ik, heel soms het stemmetje, dat zal altijd wel zo blijven denk ik....
M
MevrouwtjeXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na een lange tijd heb ik besloten om een keer coke te gebruiken.
Ik liep al een tijdje met het 'verlangen' rond maar omdat ik zelf geen verstand heb van de kwaliteit zette ik het plan op een laag pitje. De reden waarom ik het trouwens wou proberen is om de ego boost en het nuchter makende effect icm alcohol

Afgelopen weekend heb ik van een vertrouwd persoon 2 gram gekocht voor 100 euro.
Ik had er zin in!

Na een paar drankjes begon het al te kriebelen en ging ik naar de wc voor mijn aller eerste lijntje ( lekker cliche). Ik rolde een 50 euro biljet op, legde een lijn en werkte hem naar binnen.

na een paar keer geslikt te hebben proefde ik de smaak ineens en ging ik bijna over mijn nek :kots:

na tien minuten voelde ik me al een stuk actiever.. een hoop drankjes en een paar lijntjes later was ik niet meer te houden. Ik ging buikdansen voor mijn vrienden aan tafel. ( vraag me niet waarom haha) Ik ging met iedereen dansen. Sommige jaloerse wijven zaten me nog dom aan te kijken. maar het boeide me niet. ik pakte mijn glas en schreeuwde letterlijk: ik heb schijt aan jullie allemaaal en toen ging ik kusjes naar ze blazen, door de muziek hoorde ze het alleen helaas niet :tearsofjoy:

op gegeven moment was het feestje afgelopen en gingen we naar huis, wat ik ook deed ik kwam niet in slaap. ik lag tot de volgende middag te draaien en te dansen in me bed. op gegeven moment werd de rest van het huis wakker.. Ik voelde me best verrot die dag dus ik nam nog een dun lijntje om de rest te kunnen bijhouden

dezelfde dag ( zaterdagavond) gingen we weer uit. dit keer was ik wat minder actief met name door het slaapgebrek.. ik had veel gedronken en heb 1 gram verdeeld over de hele avond. maar geen zelfvertrouwen bom zoals de nacht ervoor. het was nogal teleurstellend.. ik kon wel veel drank hebben. maar ik had de hele nacht een overdreven loopneus.. doorgefeest tot 2 uur in de middag en rond 5 uur gaan slapen.. toen ik 's avonds wakker werd had ik overal pijn. :(

mijn lichaam was geslooopttt ik had geen stem meer, keelpijn hoofdpijn, buikpijn, neuspijn, spierpijn.. het is nu inmiddels woensdag avond, en ik ben nog steeds niet hersteld. Mijn amandelen zijn gezwollen, ik heb geen stem meer. oorpijn, brandende loopneus, hoesten niezen en hoofdpijn aan de lopende band. ik kan bijna niet meer slikken.. kortom ik ben total loss.

Ik weet niet of dit aan mij of aan de coke lag.. ik zou het graag nog een keer willen gebruiken. :) Maar niet als ik er een week ziek van word! zijn er trouwens nog meer mensen die dit hebben meegemaakt of die weten waar dit door komt? :confused:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry hoor, maar twee gram is veel te veel... Je had wel dood kunnen zijn :rock:

Volgende keer max 3 lijntjes van zo'n 100mg op een avond en het zal waarschijnlijk veel beter gaan :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
MevrouwtjeX zei:
waar dit door komt? :confused:
Klik om te vergroten...

Eerste keer, 2 gram, 2 dagen achtereen, veel alcohol.

En het leukste moet nog komen..Volgende keer dat je dronken bent krijg je toch weer zin. Hoera voor coke! :wave:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geniet ervan :rock:
M
MevrouwtjeXLid
01-01-2024, 00:00
#7
GoedeWiet zei:
Op zich wordt je van coke niet extra overdreven brak. Maar een nacht overslaan en vervolgens weer een nacht overslaan put je lichaam uit. Sterker nog, als je dit geintje nuchter doet ben je OOK brak :)

En trouwens: voor de eerste keer in zon korte tijdsspanne 2 gram wegwerken valt bij mij in de categorie misbruik. Als dit een voorbode is voor je toekomstige cokegebruik dan zou ik je aanraden om maar gewoon te beslissen dat het je 'ding niet is' of dat 'coke en jij niet goed samengaan'.

Ik had zelf altijd genoeg aan een halve gram voor een lang nacht. Wanneer ik richting de gram ging vond ik het niet prettig meer worden. Maar bij de personen die ik kende die het maar al te makkelijk met grammen wegtikte, daar is het bij de meeste toch niet echt goed gekomen uiteindelijk.
Klik om te vergroten...



op zich is het wakker blijven niks nieuws voor me, ik heb een slaapstoornis waar ik oxazepam en alprazolam voor krijg die ik niet meer slik, en daardoor blijf ik per week gemiddeld zowiezo 1 of 2 nachten wakker. Misschien was jouw coke beter dan de mijne. de 1ste avond had ik ongeveer 3 kwart gram gebruikt en voelde ik me perfect, en de 2de avond was zoals je al kon lezen nogal teleurstellend.
G
GoedeWietLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op zich wordt je van coke niet extra overdreven brak. Maar een nacht overslaan en vervolgens weer een nacht overslaan put je lichaam uit. Sterker nog, als je dit geintje nuchter doet ben je OOK brak :)

En trouwens: voor de eerste keer in zon korte tijdsspanne 2 gram wegwerken valt bij mij in de categorie misbruik. Als dit een voorbode is voor je toekomstige cokegebruik dan zou ik je aanraden om maar gewoon te beslissen dat het je 'ding niet is' of dat 'coke en jij niet goed samengaan'.

Ik had zelf altijd genoeg aan een halve gram voor een lang nacht. Wanneer ik richting de gram ging vond ik het niet prettig meer worden. Maar bij de personen die ik kende die het maar al te makkelijk met grammen wegtikte, daar is het bij de meeste toch niet echt goed gekomen uiteindelijk.
M
MevrouwtjeXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nathaniel zei:
MevrouwtjeX zei:
waar dit door komt? :confused:
Klik om te vergroten...

Eerste keer, 2 gram, 2 dagen achtereen, veel alcohol.

En het leukste moet nog komen..Volgende keer dat je dronken bent krijg je toch weer zin. Hoera voor coke! :wave:
Klik om te vergroten...


Ik ben nog steeds ziek, en heb er nu alweer zin in :rolleyes:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je er nu alweer zin in hebt zou ik maar uitkijken, een verslaving heb je zo te pakken.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meestal moet je gewoon lekker een nakkie (of wat nakkies) nemen als de avond nagenoeg voorbij is en je ff nog een kick wilt, of ontnuchteren.

Als je dan lekker zit, pak dan echt max. 1 over goed 4-8 uur. Dit is afhankelijk van de kwaliteit, en ervaring. En daarna gewoon lekker op bed kruipen, of je verplichtingen doen (als de dag aanbreekt) in een ruk door. Goed eten tussendoor, vooral veel water en/of melk drinken, en indien mogelijk gewoon lekker beetje inslapen voor de TV. Maar daarna zeker rond een uur of 7/8 's avonds op bed en lekker uitslapen. Dus niet gaan stappen, en helemaal niet bijpakken.

Geen wonder dat je ziek bent. Mijn eerste maanden deed ik echt van vrijdagavond 22.00 tot de volgende dag 04.00 met een halve, en hield ik bovengenoemd schema aan. Kon ook niet anders, want kakte gewoon tussen 12 en 2 helemaal in! Maanden daarna werd het 1, a 1,5, maar dan nog ging ik 's middags liggen en 's avonds er vroeg in.

Jij hebt gewoon geen rust gepakt, maar bent bijna 2 dagen doorgegaan! Dan wordt je wel ziek, plus het feit dat het versnijdingsmiddel Levamisol ook je weerstand omlaag (kan) brengen, dus dubbel op.

De helft van het herstel zit hem al in gewoon lekker gaan liggen. Moet je niet meteen na je laatste snuif doen, maar ff laten uitwerken (uur, a 1,5u), desnoods wat wegdrinken met bier (en aanvullen met water tegen uitdrogen). In de tussentijd veel pissen (anders moet je steeds als je net bijna in slaap raakt), en dan als je rustig bent gewoon op bed kruipen en niet terugdenken. Gewoon de situatie nemen zoals ie is, en je slaapt vanzelf wel korte poosjes. Als je dat doet voel je je toch iets beter als dan dat je in een ruk doorgaat. Serieus, zelfs van dat 'even liggen' herstel/rust je wat uit.

Dat ziek zijn heb ik ook wel gehad, met precies dezelfde verschijnselen. Komt door de uitputting en lage weerstand.
L
LisaMonaSmileLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste mevrouwtje X,

Wat toevallig, ... Ik heb net een berichtje geplaats op dit forum omdat ik afgelopen weekend ongeveer precies hetzelfde als jou heb meegemaakt. Nu woensdag en ik ben nog niet terug naar af.
Ik ben een weekend gebruiker, tijdens de week komt er niets van in huis!! Maar op zaterdagavond, ... Ook zoals vorige zaterdag, toen kreeg ik een uitnodiging om "de beste coke van allen" te proberen, ... Nou vooruit dan maar. Maar na nog geen 5' ging ook ik over mijn kop! Ik denk die avond ongeveer zo'n gram opgesnoven te hebben. Het effect was super, alleen die eerste 5' na het snuiven waren kut.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoe kun je nu gaan overgeven als je de coke via je neus opsnuift??
De dagen erna precies dezelde symptomen: keelpijn, loopneus, hoofdpijn etc etc etc

BTW: hoe voel jij je nu???
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#13
LisaMonaSmile zei:
Beste mevrouwtje X,

Wat toevallig, ... Ik heb net een berichtje geplaats op dit forum omdat ik afgelopen weekend ongeveer precies hetzelfde als jou heb meegemaakt. Nu woensdag en ik ben nog niet terug naar af.
Ik ben een weekend gebruiker, tijdens de week komt er niets van in huis!! Maar op zaterdagavond, ... Ook zoals vorige zaterdag, toen kreeg ik een uitnodiging om "de beste coke van allen" te proberen, ... Nou vooruit dan maar. Maar na nog geen 5' ging ook ik over mijn kop! Ik denk die avond ongeveer zo'n gram opgesnoven te hebben. Het effect was super, alleen die eerste 5' na het snuiven waren kut.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoe kun je nu gaan overgeven als je de coke via je neus opsnuift??
De dagen erna precies dezelde symptomen: keelpijn, loopneus, hoofdpijn etc etc etc

BTW: hoe voel jij je nu???
Klik om te vergroten...

Je snuift wel door je neus, maar uiteindelijk komt het gewoon in je bloedsomloop terecht en kun je in principe misselijk worden. Bovendien kent iedere gebruiker denk ik wel de coke drip en als het achterin je keel zit en je slikt, dan gaat het logischerwijs naar je maag.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je een keer "goeie shit" hebt (volgens het testcentrum uiteraard :wink:) kun je je inderdaad wel ff onrustig voelen, zweethandjes, misselijk. Heel herkenbaar. Gewoon stug doorsnuiven :rock:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paar dingen die ik wel weet:

1. Wanneer jij een gram op een avond weg kunt snuiven bij je eerste (of 2e) keer, dan is het echt baggerkwaliteit en zit je voornamelijk levamisol of andere kankerzooi te snuiven.
2. Wanneer jij je 1e keer een hele gram opmaakt (kwaliteit of niet, in die lijntjes heb je trek en je wilt meer) en meteen dezelfde dag erna weer 1 gram en je heb een ontiegelijke kater waarna je binnen 3 dagen weer zin hebt: JUNK in spé.
3. Zoals al gezegd: van coke wordt je niet ziek ofzo... Door niet slapen, versnijdingsmiddelen(afhankelijk welke natuurlijk) en veel alcohol wel.
Enige symptomen die bij coke gebruik horen is een verstopte neus of juist heel erge loopneus en evt. een wat geïrriteerde keel door het doorslikken wanneer hij door komt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Paar dingen die ik wel weet:

3. Zoals al gezegd: van coke wordt je niet ziek ofzo... Door niet slapen, versnijdingsmiddelen(afhankelijk welke natuurlijk) en veel alcohol wel.
Enige symptomen die bij coke gebruik horen is een verstopte neus of juist heel erge loopneus en evt. een wat geïrriteerde keel door het doorslikken wanneer hij door komt.
Klik om te vergroten...

Als je je grieperig voelt en je neemt een lijntje dan voel je je weer kiplekker. Niet dat je niet alsnog ziek wordt, alleen stel je het een dagje uit :wink:

Mijn ervaring met neusproblemen is vooralsnog beperkt, heb ooit 1 keer een verstopte neus gehad de dag na een avondje poederen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Paar dingen die ik wel weet:

1. Wanneer jij een gram op een avond weg kunt snuiven bij je eerste (of 2e) keer, dan is het echt baggerkwaliteit en zit je voornamelijk levamisol of andere kankerzooi te snuiven.
Klik om te vergroten...

Godverdomme, dan heb ik volgens mij altijd baggerkwaliteit :P, toch maar keer laten testen dan..
y
yayoyoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Levamisol is rotspul, ga ik ook van over mn nek. Maar meer dan een gram op een avond is niet zo moelijk... Mijn eerste keer gebruikte ik ook veel meer, bijna de klok rond gegaan en flink doorsnuiven, elk half uur/drie kwartier flinke lijnen wegwerken want wat hadden we een feest. De dagen erna, jezus.... eerst al de kunst om eindelijk in slaap te vallen, hartkloppingen, rare spiertrekkingen, dan die enorme dip door en dan nog dagen lang het gevoel van een vage kater en een dichte neus. Maar gewoon 2 weken erna opnieuw beginnen... Na een aantal keren was ik het goed zat en de laatste twee jaar neem ik sporadisch nog wel eens wat maar die nachten doorgaan, nee, zonde van mn tijd. Je bent meer tijd kwijt aan de kater dan aan de lol. Had het destijds ook op diverse plaatsen gehaald, het ene nog slechter dan het andere totdat ik viavia een goed adresje vond. Nu is het alleen nog heel af en toe een leuk extraatje, moest overigens wel even weer wennen aan feesten zonder coke, het is iets wat er wel heel snel bij gaat horen. Tegenwoordig drink ik liever wat, ga nog even bij de Febo langs en dan lekker slapen :grin: en gebruiken is lekker voor een avondje thuis, daarna ff moedig uitzitten met een filmpje of andere afleiding en dan lekker slapen! Maar er zijn nog duizend dingen veel leuker dan een lijntje, gelukkig heb ik dat op tijd ontdekt. Vergeet nooit: zo lekker als je eerste lijntje wordt het nooit meer.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Denk dat het wat mindere coke was want normaal moet je van een gram met twee man toch wel een paar uur flink kunnen stuiteren. Weet nog van mezelf toen ik begon dat ik niet wist wat ik moest voelen dus dacht dat de slechte coke die ik had goede was. Nu weet ik beter want coke kan een aanwezig middel zijn ook als je drinkt.
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#20
yayoyo zei:
Vergeet nooit: zo lekker als je eerste lijntje wordt het nooit meer.
Klik om te vergroten...

Ik vond m'n eerste lijntje helemaal niet zo geweldig en in mijn vriendenkring ken ik er nog wel een paar die hetzelfde hadden. Heeft bij mij een poosje geduurd voor ik coke heb leren waarderen. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik xtc gewend was voor ik m'n eerste lijntje(s) nam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."