Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mevrouwtje X, Wat toevallig, ... Ik heb net een berichtje geplaats op dit forum omdat ik afgelopen weekend ongeveer precies hetzelfde als jou heb meegemaakt. Nu woensdag en ik ben nog niet terug naar af. Ik ben een weekend gebruiker, tijdens de week komt er niets van in huis!! Maar op zaterdagavond, ... Ook zoals vorige zaterdag, toen kreeg ik een uitnodiging om "de beste coke van allen" te proberen, ... Nou vooruit dan maar. Maar na nog geen 5' ging ook ik over mijn kop! Ik denk die avond ongeveer zo'n gram opgesnoven te hebben. Het effect was super, alleen die eerste 5' na het snuiven waren kut. Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Hoe kun je nu gaan overgeven als je de coke via je neus opsnuift?? De dagen erna precies dezelde symptomen: keelpijn, loopneus, hoofdpijn etc etc etc BTW: hoe voel jij je nu???"
"Vorig weekend werden wij samen, mijn vriendin en ik, door een man die we eerder nog nooit hadden gezien in onze stamkroeg, maar die wel door anderen gekend was, uitgenodigd om "zijn" cocaine eens te proeven, ... Mijn vriendin en ik, op vrijwel hetzelfde moment 2 goeie lijnen coke naar binnen gewerkt maar nog geen 5' later lagen we allebei om de grond en dachten we dat onze maag eruit zou komen. Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met dit soort reakties? Ik heb meerdere keren gevraagd aan die man met wat hij zijn coke versneden had maar het antwoord bleef zoek. Ik moet wel zeggen dat het effect naderhand helemaal top was, maar vrijwel direct na het snuiven dacht ik echt dat ik er geweest was, ..."