Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel gebruiken jullie

Hoeveel gebruiken jullie

36 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen,

Het feest dreigt bij mij een beetje uit de hand te lopen. Ik gebruik wekelijks. Het begon ooit bij 1 gram zo af en toe en het is nu minimaal 1,5 gram wat op kan lopen tot 2 en soms drie in 1 weekend.

Nu wil ik graag van jullie weten hoeveel gebruiken jullie en wanneer (wekelijks, maandelijks etc..)

Gr. Serg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik probeer alleen op feestjes te snuiven. Af en toe gun ik mezelf toch een paar puntjes uit de bullet op een zaterdagmiddag. Een gram gaat bij mij 1 tot 2 maanden mee. De zin kan soms best sterk zijn, maar ik kan er altijd nog redelijk goed van af blijven.

Als je denkt het niet in de hand te kunnen houden, zoek dan hulp via je huisarts.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik gebruik dan is het gevaar dat de voorraad op gaat. Dat is nu eenmaal het gevaar van coke. Het stomme is dat meer echt niet zoveel leuker is en dus heb ik de laatste keren vooraf lijntjes neergelegd voor de tijd die ik in gedachte had. Daarna naar bed gegaan.

Wekelijks gebruiken kan, maar je moet je afvragen waarom je het doet. Is het niet leuk zonder dan moet je eens op zoek gaa naar de reden daarvan. Coke is iig niet de oplossing daarvoor. Coke (en/of andere drugs) moet je gebruiken als incidenteel extraatje, niet als ' noodzakelijk' ingrediënt.
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey heren,

Dank voor jullie reactie. Goeie tips daar heb ik wat aan.
Ik denk dat ik zelf op dit moment sterk genoeg ben om er vanaf te blijven.
Denk, moet het eerst nog doen. Valse beloftes heb je niets aan.
Maar mijn plan is als volgt
In ieder geval een maand (5 weken niet meer gebruiken).
Dan een keer weer wat nemen, het liefst tijdens een leuke gelegenheid (deed het thuis).
Dan in ieder geval 8 weken niet gebruiken en uiteindelijk eens in de 2 maanden (10 weken).

Tevens heeft dit natuurlijk een oorzaak, wat Turfnut al zegt. Die oorzaak probeer ik ook aan te pakken.
Tevens probeer ik leuke dingen (wanneer ik anders zou gebruiken) te doen in het weekend zodat ik er minder behoefte aan heb.

Overige acties:
Het bekende nr. heb ik niet meer in mijn telefoon (bewaar m ergens, maar dan ben ik al thuis en dan ga ik niets meer regelen)
Ga het per week bijhouden.

Het enige moeilijke lijkt mij de drang als ik alleen ben en wanneer ik alcohol heb. Dat zijn de momenten wanneer ik snel iets zou bestellen.

Overige tips zijn welkom.

Groet Serg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk een erg voor de hand liggende... als alcohol je triggert of vatbaar maakt voor de cravings probeer dan je alcoholconsumptie te reduceren. Verder is iedere vorm van afleiding goed.
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal gelijk dupont en dat is normaal niet lastig.
Als je een feestje hebt nog wel, dus die keer moet ik me er echt doorheen slaan.
1 Geluk, op die feetjes ben ik ben zelf diegene die over de scheef gaat, dus er is niet iemand die me het aanbiedt.
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik eraan begin dan slaap ik niet voor alles op is... probleem is beetje dat ik alleen per 6gr kan gaan halen, dus dan kan dat soms een paar dagen duren

als ik het niet in huis heb heb ik ook geen problemen om niks te gaan halen... nu toch niet meer
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#8
pwooppwoop zei:
als ik eraan begin dan slaap ik niet voor alles op is... probleem is beetje dat ik alleen per 6gr kan gaan halen, dus dan kan dat soms een paar dagen duren

als ik het niet in huis heb heb ik ook geen problemen om niks te gaan halen... nu toch niet meer
Klik om te vergroten...

6gram, nog wel te doen hoor in een goeie nacht zitten (12 uurtjes)...
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#9
is nooit men bedoeling van alles in een keer op te maken
maar dan wil ik gaan slapen, en dan lig je daar in je bed en na een tijdje denk je... wat doe ik hier eigelijk
dan kom ik er maar trug uit, draai er eentje en begin maar terug voort te doen
nu is weer zo een van die momenten :grin: moet straks om half 11 ergens zijn dus benzos zijn ook geen optie, niet dat ik dat erg vind :sunglasses:
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#10
voor ik in de kliniek belandde rookte ik voor 150 euro per dag op aan basecoke.. En ben zo blij dat ik ervan afben!! Dat kan ik niet vaak genoeg zeggen.
d
droogieLid
01-01-2024, 00:00
#11
6 gram is wel erg veel ja ik gebruik zelf om de dag een halve gram wel in combi met alcohol
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
elk x gebruik van coke is al teveel .. :)

nu laatste weken is het wel weer mis... soms 2x in de week soms 3x. roken hé.. oeff maar zooow lekker.
een avondje+nachtje door te gaan :rolleyes:

en toch functioneer ik gewoon de dagen erna, gewoon naar buiten, gewoon de dingen doen die gedaan moeten worden, gewoon blij zijn.

maar om nou overdag op de coke te zitten... dat zou ik niet kunnen.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elke dag joh? Lijkt me niks. Liever elk weekend terugval en lange nacht, dan elke avond een halve en slecht slapen/functioneren... Vertel eens hoe je dat doet man, gewoon na je werk meteen snuiven en zuipen en beetje laat erin ofzo? En thuis, of in de kroeg? Ik zou dat niet trekken, echt niet.
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Druppeltje zei:
elk x gebruik van coke is al teveel .. :)

nu laatste weken is het wel weer mis... soms 2x in de week soms 3x. roken hé.. oeff maar zooow lekker.
een avondje+nachtje door te gaan :rolleyes:

en toch functioneer ik gewoon de dagen erna, gewoon naar buiten, gewoon de dingen doen die gedaan moeten worden, gewoon blij zijn.

maar om nou overdag op de coke te zitten... dat zou ik niet kunnen.
Klik om te vergroten...

paar keer gedaan voor fun maar je word alleen maar zenuwachtig en nerveus dan
(overdag is saai, en heb dan ook nergens zin in!!!)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou ook niet overdag op coke kunnen "gaan". :openmouth:

Maar als je goeie hebt en met het juiste gezelschap... ik weet, het is een torenhoog cliché, maar dat in combinatie met doseren maakt het voor mij een hele goeie drug.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bennie_Kook zei:
Elke dag joh? Lijkt me niks. Liever elk weekend terugval en lange nacht, dan elke avond een halve en slecht slapen/functioneren... Vertel eens hoe je dat doet man, gewoon na je werk meteen snuiven en zuipen en beetje laat erin ofzo? En thuis, of in de kroeg? Ik zou dat niet trekken, echt niet.
Klik om te vergroten...

Zelfs wij "ervaringsdeskundigen" zouden er snel onderdoor gaan op deze manier!
d
droogieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja er onder door gaan vind ik niet echt juist omdat te zeggen tuurlijk is het slecht maar als je gewoon normaal eet kan je normaal functioneren ik heb een eigen bedrijf in de afbouw en functioneer prima alleen het is slopend voor je neus alles wat er in je neus maar zit is bij mij weg zo erg dat de tandarts geen kies bij me durft te trekken uit me boven kaak maar ja dat is de waarheid met coke het sluipt erin eerst weekend en dan een keertje door de weeks en voor je het weet doe je het elke dag maar hoe gek het ook klinkt ik zie het niet als een probleem ofzo ik kan het betalen en benm er niemand mee tot last
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
droogie zei:
ja er onder door gaan vind ik niet echt juist omdat te zeggen tuurlijk is het slecht maar als je gewoon normaal eet kan je normaal functioneren ik heb een eigen bedrijf in de afbouw en functioneer prima alleen het is slopend voor je neus alles wat er in je neus maar zit is bij mij weg zo erg dat de tandarts geen kies bij me durft te trekken uit me boven kaak maar ja dat is de waarheid met coke het sluipt erin eerst weekend en dan een keertje door de weeks en voor je het weet doe je het elke dag maar hoe gek het ook klinkt ik zie het niet als een probleem ofzo ik kan het betalen en benm er niemand mee tot last
Klik om te vergroten...

Zou het mogelijk zijn om aub leestekens te gebruiken zo is het namelijk heel lastig om een bericht te lezen daarenboven is het heel tof dat je het kunt betalen maar probeer er op te letten dat je werk er niet onder lijdt daarvoor is het leven veel te kort of zie ik dat verkeerd
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Laatst een bump van 300mg genomen... Pohhh wat een rush hey! Voelde m'n gezicht niet meer :P.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik gebruik vrijwel nooit meer coke. Als ik het gebruik is het altijd samen met mijn vrouwtje en gebruiken we samen minimaal 1/2 gram tot maximaal 1 gram.

Vanavond staat er weer zo'n avondje op de planning. Mijn laatste coke ervaring is met 2de kerstdag geweest, dus hopelijk voelt het weer als vanouds! :P

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."