Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel gebruiken jullie

Hoeveel gebruiken jullie

36 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
dernael zei:
ik gebruik vrijwel nooit meer coke. Als ik het gebruik is het altijd samen met mijn vrouwtje en gebruiken we samen minimaal 1/2 gram tot maximaal 1 gram.

Vanavond staat er weer zo'n avondje op de planning. Mijn laatste coke ervaring is met 2de kerstdag geweest, dus hopelijk voelt het weer als vanouds! :P

Groetjes,
Dernael. :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik heb het gevoel dat als je een beetje wacht, bij mij is het bijna twee maand geleden, het zoveel lekkerder is. Er was een tijd dat ik twee-drie keer per maand gebruikte en ik voelde al dat ik wat meer nodig had om hetzelfde effect te bekomen, los van de rommel die ik een aantal keer kocht natuurlijk.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteravond een halve gram gekocht. Mijn bron verkoopt 2 soorten, van 25-50 euro (versneden) en 30-60 euro (onversneden). Ik ben voor de "onversneden" versie gegaan.

Het zag er goed uit, mooie glinsterende brokjes en redelijk makkelijk te verkruimelen. Helaas is het me toch weer tegengevallen. Het was wel degelijk coke, maar onversneden was het zeker niet.

Ik zou hier niet nog eens €30 aan uitgeven, volgende keer spreek ik mijn andere bron wel weer aan. Volgens een vriend van me zou deze erg goed spul moeten verkopen op het moment.

Jammer, maar helaas.

Groetjes,
Dernael. :stoned:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dernael zei:
Gisteravond een halve gram gekocht. Mijn bron verkoopt 2 soorten, van 25-50 euro (versneden) en 30-60 euro (onversneden). Ik ben voor de "onversneden" versie gegaan.

Het zag er goed uit, mooie glinsterende brokjes en redelijk makkelijk te verkruimelen. Helaas is het me toch weer tegengevallen. Het was wel degelijk coke, maar onversneden was het zeker niet.

Ik zou hier niet nog eens €30 aan uitgeven, volgende keer spreek ik mijn andere bron wel weer aan. Volgens een vriend van me zou deze erg goed spul moeten verkopen op het moment.

Jammer, maar helaas.

Groetjes,
Dernael. :stoned:
Klik om te vergroten...
Meten = weten
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik gemiddeld zo'n 5-8x per jaar en dan iets minder dan een gram per keer. Ligt er maar net aan hoe en wat.. Als ik merk dat ik de dag na het gebruik het gevoel heb dat ik volgend weekend weer wil doe ik het sowieso 2 maanden, meestal 4 maanden niet. Gewoon om safe te zijn, ik wil namelijk niet verslaafd worden. Doe dit zeker 6-7 jaar nu, maar heb ook wel is gewoon 8 a 10 maanden geen coke genomen (misschien wel een jaar? geen idee).
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Albino zei:
Ik gebruik gemiddeld zo'n 5-8x per jaar en dan iets minder dan een gram per keer. Ligt er maar net aan hoe en wat.. Als ik merk dat ik de dag na het gebruik het gevoel heb dat ik volgend weekend weer wil doe ik het sowieso 2 maanden, meestal 4 maanden niet. Gewoon om safe te zijn, ik wil namelijk niet verslaafd worden. Doe dit zeker 6-7 jaar nu, maar heb ook wel is gewoon 8 a 10 maanden geen coke genomen (misschien wel een jaar? geen idee).
Klik om te vergroten...

En dit is ook een perfecte manier om het genietbaar te houden.
I
Insane clownLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.

Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
s
sanderrdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
1x per maand koop ik 5 of 10 gram basecoke als mijn dealer beschikbaar is (vaak in buitenland :( )
ik gebruik ong, 2,5 g per weekend en kom ze de maand door
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik een jaartje of 17 was en veel werkte snoof ik elk weekend zo'n 2-3gram. Dat was toen ik net met coke in aanraking was gekomen. Merkte ook dat dit mij een beetje te gek werd, bijna m'n hele salaris ging er aan op. Heb dit iets langer dan een half jaar gedaan en toen tegen mezelf gezegd dat dit te gek werd en ik er mee moest stoppen, activiteiten zonder coke vond ik niet meer leuk en moest en zou snuiven in het weekend. Spul 2 jaar lang niet aangeraakt. Nu doe ik het nog sporadisch als ik wat te vieren heb, dan koop ik eens een grammetje en dan hoef ik het ook een hele tijd niet meer.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het ook lange tijd dagelijks gedaan en gaat dan om halve grammetjes of wat je een halve gram ken noemen.
Het is gewoon zwaar teleurstellend spul hebt er helemaal niks aan eigenlijk.
Wat voor leuke dingen je er allemaal al had van kunnen doen joh voor dat geld.
Enige waar ik er wel is van heb kunnen genieten is als ik al aardig wat alcohol op had om ff op scherp te stellen om zo maar te zeggen.
Maar dan was het toch meestal weer die teleurstelling als het voor de zoveelste keer gewoon troep was.
Je moet de juiste mensen weten bij wie je het haalt dan :) maar doe mij maar een tripmiddel, heb ik zoveel meer aan :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Al jaren niks meer , maar was vroeger buitensporig veel aangezien het gratis was toen. Zat toen zo op een x (onbekend woog het niet eens meer toen maar gok tussen de 2-5 gram) aantal gram op een dag.
Ben het daardoor wel aardig snel zat geworden :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is debiel veel man, alleen de kosten al.

Insane clown zei:
Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.

Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
Klik om te vergroten...
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Insane clown zei:
Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.

Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
Klik om te vergroten...

Ik voel me ook geweldig na zo'n berg coke. Ik wil niet als je moeder klinken, maar kijk alsjeblieft een beetje uit. Ik zit zelf nu op ongeveer een gram in de maand. Gaat er altijd op een avond doorheen. Ik ben wel tevreden hiermee. Het is veel meer geweest.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Insane clown zei:
Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.

Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
Klik om te vergroten...
Superstoer.. als je wilt weten wat er gebeurt als je dit volhoudt, moet je even in het topic verslaving kijken hier.

De lol is er wel een beetje af als je 6 gram per week gebruikt. Als je een half maandsalaris aan coke uitgeeft elke maand moet je je afvragen of het je leven zo veel beter maakt. Ik durf te wedden van niet, het is alleen de vraag of je het zelf door hebt (dat is meestal niet zo namelijk met cokeverslaafden, heb er genoeg meegemaakt).

Als je hier komt om hulp te vragen bij het stoppen of informatie komt geven ben je van harte welkom. Als je hier stoer komt doen over hoeveel je wel niet gebruikt en hoe weinig last je wel niet hebt, kun je beter wegblijven..
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo'n 2x per week een kwart tot halve gram. Soms iets meer, maar nooit grote heveelheden
I
Insane clownLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
Insane clown zei:
Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.

Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
Klik om te vergroten...
Superstoer.. als je wilt weten wat er gebeurt als je dit volhoudt, moet je even in het topic verslaving kijken hier.

De lol is er wel een beetje af als je 6 gram per week gebruikt. Als je een half maandsalaris aan coke uitgeeft elke maand moet je je afvragen of het je leven zo veel beter maakt. Ik durf te wedden van niet, het is alleen de vraag of je het zelf door hebt (dat is meestal niet zo namelijk met cokeverslaafden, heb er genoeg meegemaakt).

Als je hier komt om hulp te vragen bij het stoppen of informatie komt geven ben je van harte welkom. Als je hier stoer komt doen over hoeveel je wel niet gebruikt en hoe weinig last je wel niet hebt, kun je beter wegblijven..
Klik om te vergroten...

Ik kom hier niet om stoer te doen, is niks stoers aan, ik kan er alleen makkelijk aankomen en verdien gewoon goed.
Heb inmiddels wel besloten om slechts 1 dag in de week te gebruiken, ik snap dondersgoed dat ik vroeg of laat niet meer goed functioneer.
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
1 keer per maand een Gram. Als het niet zo duur was dan gebruikte ik het waarschijnlijk vaker.
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een halve gram per maand ofzo.
Verdeeld over twee avonden, eens in de twee weken dus?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."