#1
dernael zei:ik gebruik vrijwel nooit meer coke. Als ik het gebruik is het altijd samen met mijn vrouwtje en gebruiken we samen minimaal 1/2 gram tot maximaal 1 gram.
Vanavond staat er weer zo'n avondje op de planning. Mijn laatste coke ervaring is met 2de kerstdag geweest, dus hopelijk voelt het weer als vanouds! :P
Groetjes,
Dernael.![]()
Ik heb het gevoel dat als je een beetje wacht, bij mij is het bijna twee maand geleden, het zoveel lekkerder is. Er was een tijd dat ik twee-drie keer per maand gebruikte en ik voelde al dat ik wat meer nodig had om hetzelfde effect te bekomen, los van de rommel die ik een aantal keer kocht natuurlijk.