#1
1x per maand koop ik 5 of 10 gram basecoke als mijn dealer beschikbaar is (vaak in buitenland
)
ik gebruik ong, 2,5 g per weekend en kom ze de maand door
ik gebruik ong, 2,5 g per weekend en kom ze de maand door
Insane clown zei:Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.
Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
Insane clown zei:Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.
Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
Superstoer.. als je wilt weten wat er gebeurt als je dit volhoudt, moet je even in het topic verslaving kijken hier.Insane clown zei:Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.
Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
SmartieAndMe zei:Superstoer.. als je wilt weten wat er gebeurt als je dit volhoudt, moet je even in het topic verslaving kijken hier.Insane clown zei:Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.
Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!
De lol is er wel een beetje af als je 6 gram per week gebruikt. Als je een half maandsalaris aan coke uitgeeft elke maand moet je je afvragen of het je leven zo veel beter maakt. Ik durf te wedden van niet, het is alleen de vraag of je het zelf door hebt (dat is meestal niet zo namelijk met cokeverslaafden, heb er genoeg meegemaakt).
Als je hier komt om hulp te vragen bij het stoppen of informatie komt geven ben je van harte welkom. Als je hier stoer komt doen over hoeveel je wel niet gebruikt en hoe weinig last je wel niet hebt, kun je beter wegblijven..
pwooppwoop zei:als ik eraan begin dan slaap ik niet voor alles op is... probleem is beetje dat ik alleen per 6gr kan gaan halen, dus dan kan dat soms een paar dagen duren
als ik het niet in huis heb heb ik ook geen problemen om niks te gaan halen... nu toch niet meer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."