Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"6 gram is wel erg veel ja ik gebruik zelf om de dag een halve gram wel in combi met alcohol"
"ja er onder door gaan vind ik niet echt juist omdat te zeggen tuurlijk is het slecht maar als je gewoon normaal eet kan je normaal functioneren ik heb een eigen bedrijf in de afbouw en functioneer prima alleen het is slopend voor je neus alles wat er in je neus maar zit is bij mij weg zo erg dat de tandarts geen kies bij me durft te trekken uit me boven kaak maar ja dat is de waarheid met coke het sluipt erin eerst weekend en dan een keertje door de weeks en voor je het weet doe je het elke dag maar hoe gek het ook klinkt ik zie het niet als een probleem ofzo ik kan het betalen en benm er niemand mee tot last"