Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

Uiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

117 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#1
silkroad zei:
neen wat achtzes altijd zegt klopt.
het zegt allemaal niks! ge moet het naar testservice brengen en dan weet je het en dan nog kunnen er altijd afwijkingen zijn in de percentage.
ik had overlaatst 76% met verschillende bijproducten de coke was hard en ruikte naar lijmachtig substantie. maar het geurde.
geen levamisole,phenacetin
of wat dan ook enkel "bijproducten". ik heb 2lijnen ervan genomen en vond hem slecht. werd er zelfs niet goed van in mijn darmen. bjproducten betekend ook dat de coke verontreinigt was en nogtans was hem 76% maar wss verontreinigd met bijproducten.
Klik om te vergroten...


Heb gister monstertje naar de test service gebracht.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij word het gewassen met zoutzuur ,daarmee worden alle resterende bij producten eruit gewassen.

Dus als het naar zoutzuur ruikt (beetje zurig)
Dan belooft het wat goeds.
Die ik heb weggebracht naar testservice ruikt ook zurig.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Alles t naar zoutzuur ruikt zit er daar weer een verontreiniging van in.

Doe mij maar iets wat niet/nauwelijks ruikt.
Klik om te vergroten...

Ja dat is toch iets wat ik veel terug zie.

Dat iedereen best wel uiteenlopende meningen heeft over 'goede' en lekkere' coke.

Is dus een heel persoonlijk iets

Nou ik ga vanavond weer een streepje trekken
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Babbanem zei:
Ja dat is toch iets wat ik veel terug zie.

Dat iedereen best wel uiteenlopende meningen heeft over 'goede' en lekkere' coke.

Is dus een heel persoonlijk iets

Nou ik ga vanavond weer een streepje trekken
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens Babbanem.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach ja zuivere coke zal niemand hebben of ooit krijgen.
ik zit met een urineinfectie van die 76% met byproducten.
na 1lijn voelde ik mij al slecht, dus percentage zegt niks over coke. ge kunt 60% hebben en die kan heeeeel goed zijn rn ge kunt 80% hebben die baggerzooi is
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#6
goede cocaine , da weet ik niet of dat bestaat hier in europa. ne gozer kwam mij vertellen dees ;
ik heb colombiaanse,boliviaanse en peru coke. colombiaanse is punchy, peru is smooth en bolivian was speed just. en hem zei dat colombiaanse veel van gepakt wordt door doaune en dat crisis is en zomer de prijzen omhoog gaan en heel diene zever.
wa weet ge nu welke origini de coke heeft voor mij is da allemaal hetzelfde! wa ik wel kan zegge is da de coke idd hoger percentage heefr dan vroeger maar veeel slechter van effect op mij heeft. na 2-3 lijnen moet ik stoppen ermee terwijl ik vroeger ne halve gram of ne gram onder mensen kon delen. en ik ben nu ook 2uur zoet met 1 mespuntje bijna , en ik die dacht dat er altyd versnijdingen bij waren. met deze wat ik getest heb enkel bijproducten , tzal allemaal van die bijproducten afhangen hoe het aanvoelt. maar deze ( 76% ) vind ik slecht. ofwel ben ik niet voor coke ofwel zit er iets in van akaloids dat de high verpest.
ik voel da vooral op mijn borst, zo ne druk op mijn borst en een hoofd space. ma ni zo lichaamelijk energie. het is niet dat ik van het 1 kastje naar het ander loop. en dan begint mijn gedachten weer negatief te denken en wordt ik paranoia. dan begin ik te denken dat mensen mijn gebruik spioneren of politieshit ofwel mijn buren. het is altyd dat zelfde paranoide gedachtenpatroon. denk dat het eerder routinne is geworden.
na de wc gaan hoort er ook bij de laatste tijd. na 1 lijn na 5minuten alles eruit langs achteren en na klein 2uur met een angstige buzz te zitten beginnen mijn hersennen terug naar het poeder te vragen
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik herken dat paranoia gedoe wel. Echt een teken dat je gewoon veelste veel gebruikt. Probeer eens een derde tot een half grammetje per avond met zulke pure coke. Moet echt ruim voldoende zijn. Maar het blijft moeilijk niet dat enne extra lijntje te nemen, wat het hele ‘dingetje’ zoals fijn maken lijn leggen en je buisje pakken om het op te snuiven heeft echt iets zalig makends en spannends.

Daarbij ga je ook gewoon meer plassen van coke, dat is nu eenmaal een reactie ervan. Ook de grote boodschap hoort erbij.

Mijn vaste dealer heeft ook een nieuwe batch.

Dit keer een redelijk vettige coke, die zelfs wat gelig in eerste instantie leek. Wel erg mooi kristal vorming.

Brok moet je goed uit elkaar halen en even laten drogen, liefst wat uurtjes. Gekke is, daarna is het spierwit en heel goed fijn te maken. Niet getest, maar heeft de typische sterke coke geur, en werking is subliem, heel, heel weinig van nodig. Enige gekke bii deze is dat het niet zo erg verdooft als wat ik gewend ben.

Btw ik snap dit topic wel, ik vind het ook altijd interessant hoe de coke eruit ziet, hoe die verwerkt en hoe het ruikt.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don_Juan zei:
Ik herken dat paranoia gedoe wel. Echt een teken dat je gewoon veelste veel gebruikt. Probeer eens een derde tot een half grammetje per avond met zulke pure coke. Moet echt ruim voldoende zijn. Maar het blijft moeilijk niet dat enne extra lijntje te nemen, wat het hele ‘dingetje’ zoals fijn maken lijn leggen en je buisje pakken om het op te snuiven heeft echt iets zalig makends en spannends.

Daarbij ga je ook gewoon meer plassen van coke, dat is nu eenmaal een reactie ervan. Ook de grote boodschap hoort erbij.

Mijn vaste dealer heeft ook een nieuwe batch.

Dit keer een redelijk vettige coke, die zelfs wat gelig in eerste instantie leek. Wel erg mooi kristal vorming.

Brok moet je goed uit elkaar halen en even laten drogen, liefst wat uurtjes. Gekke is, daarna is het spierwit en heel goed fijn te maken. Niet getest, maar heeft de typische sterke coke geur, en werking is subliem, heel, heel weinig van nodig. Enige gekke bii deze is dat het niet zo erg verdooft als wat ik gewend ben.

Btw ik snap dit topic wel, ik vind het ook altijd interessant hoe de coke eruit ziet, hoe die verwerkt en hoe het ruikt.
Klik om te vergroten...

Ja ik zie en hoor er ook graag over.

En als je nou niet kunt wachten met snuiven zoals ik,doe dan een bordje even in de magnetron beetje verwarmen en dan erop platdrukken en fijn maken werkt prima.

De foto die ik hier gepost hebt is trouwens 70% zuiver en er zaten geen noemenswaardige andere stoffen in.
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis heb ik geen magnetron. Mis hem ook niet eigenlijk. Vraag me ook af of de kwaliteit niet minder word als je m verwarmd?

Doe nu al bijna 2 volle dagen met 1.5gr van deze batch, echt bizar hoe hoog de kwaliteit is. 2 kleine lijntjes is echt zat voor 45-60min, en ik ben inmiddels wel wat gewend (weekend gebruiker) Het wil maar niet op. Slapen gaat ook echt prima met deze. Zoals gewoonlijk, wel weer die hele vervelende verkoudheid. Wat een nare bijwerking is dat zeg. Tips buiten neusspray om? Spoel mn neus regelmatig met gewoon water, maar het helpt eigenlijk 0.0
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oe dan heb je
Don_Juan zei:
Thuis heb ik geen magnetron. Mis hem ook niet eigenlijk. Vraag me ook af of de kwaliteit niet minder word als je m verwarmd?

Doe nu al bijna 2 volle dagen met 1.5gr van deze batch, echt bizar hoe hoog de kwaliteit is. 2 kleine lijntjes is echt zat voor 45-60min, en ik ben inmiddels wel wat gewend (weekend gebruiker) Het wil maar niet op. Slapen gaat ook echt prima met deze. Zoals gewoonlijk, wel weer die hele vervelende verkoudheid. Wat een nare bijwerking is dat zeg. Tips buiten neusspray om? Spoel mn neus regelmatig met gewoon water, maar het helpt eigenlijk 0.0
Klik om te vergroten...


Dan heb je een lekker spulletje te pakken.

En je doet ALLEEN het bord in de magnetron.

Ja was me neus óók uit met water maar helpt ook niet heel veel....
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Babbanem zei:
Oe dan heb je



Dan heb je een lekker spulletje te pakken.

En je doet ALLEEN het bord in de magnetron.

Ja was me neus óók uit met water maar helpt ook niet heel veel....
Klik om te vergroten...



Wat ik zelf altijd doe maak een zout oplossing en spoel daar me neus mee dat helpt bij mij goed.
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welke ik nu heb is zacht. Je kan het makkelijk breken.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb iemand gevonden die flakes verkoopt getest op 83% deze is echt lekker!
Het probleem is wel dat vaker bestel dan ik zou moeten...
Heb dit helemaal fijn gehakt maar je ziet de schubben nog!
Echt een verslavende coke dat wel.
De geur is mild, goede coke heeft geen sterke geur.
Ik dacht vroeger dat coke dat wel had maar dat was dus het versnijdings middel :astonished: die veel mensen gebruiken.
Hier is mijn foto:

20190912_013043.jpg
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
9 strepen zei:
Welke ik nu heb is zacht. Je kan het makkelijk breken.
Klik om te vergroten...

9 strepen zeiden veel dealers vroeger over snuif coke..
Maar dat bestaat helemaal niet, het hoogste is ongeveer 87% en dat is helemaal niet snuifbaar. Gek genoeg maakt die 4% heel veel uit.
Krijg je een enorme druk van op je borst.
Deze flakes heeft een erg hoge percentage maar dat is niet erg omdat het een zachte coke is.
Bij krijt zou 80% het lekkerst zijn.

Het hoogste wat ik ooit heb gehad bij coke die ik uitgekookte was 9.2 gram van een hele. Dat kan je 9 atrepen noemen. Maar snuif coke is nooit 9 strepen dat was een dealer praatje van vroeger :wink:
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#15
"9 strepen tussen haakjes". Je neemt het veel te serieus. Mijn hoogste wat ik ooit getest had was 83%. Dat was enkele jaren geleden.
Revolutionair zei:
9 strepen zeiden veel dealers vroeger over snuif coke..
Maar dat bestaat helemaal niet, het hoogste is ongeveer 87% en dat is helemaal niet snuifbaar. Gek genoeg maakt die 4% heel veel uit.
Krijg je een enorme druk van op je borst.
Deze flakes heeft een erg hoge percentage maar dat is niet erg omdat het een zachte coke is.
Bij krijt zou 80% het lekkerst zijn.

Het hoogste wat ik ooit heb gehad bij coke die ik uitgekookte was 9.2 gram van een hele. Dat kan je 9 atrepen noemen. Maar snuif coke is nooit 9 strepen dat was een dealer praatje van vroeger :wink:
Klik om te vergroten...
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gister had mijn vaste dealer weer een nieuwe batch.

Heel klein beetje vettig, geen extreme ‘coke’ geur. Wel heerlijk over de neus, bijna wat zoetig. De rush is niet zo intens als de vorige, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, en mijn hart ook..... niet steeds bij nemen is lastig aangezien het een heerlijk spulletje is
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#17
silkroad zei:
ik heb er last van gekregen van urineweginfectie, moest na de coke heel vaak plassen en naar de wc.
bijproducten zijn verontreiniging dus 81% met bijproducten is nog steeds verontreinigt. de geur alleen al vertelt het
Klik om te vergroten...

Daar heb ik altijd last van als ik veel coke gebruik.

Het zegt trouwens allemaal geen reet hoe het ruikt of hoe het er uit ziet..
je hebt coke die ruikt naar NIX en lijkt nergens op en is zo PUUR als de krankzinnige, en het leuke is is dat het nog waardeloos kan smaken ook terwijl het gewoon puur is en naar niets ruikt.

je hebt wel een miljard variaties, dan weer droog dan weer nat dan weer brokkelig dan weer korrilig dan weer niet te breken etc.. etc... zegt allemaal niets.
Enige wat zo is is dat KRIJT vaak rotzooi is
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#18
WAZA zei:
Daar heb ik altijd last van als ik veel coke gebruik.

Het zegt trouwens allemaal geen reet hoe het ruikt of hoe het er uit ziet..
je hebt coke die ruikt naar NIX en lijkt nergens op en is zo PUUR als de krankzinnige, en het leuke is is dat het nog waardeloos kan smaken ook terwijl het gewoon puur is en naar niets ruikt.

je hebt wel een miljard variaties, dan weer droog dan weer nat dan weer brokkelig dan weer korrilig dan weer niet te breken etc.. etc... zegt allemaal niets.
Enige wat zo is is dat KRIJT vaak rotzooi is
Klik om te vergroten...

coke is rotzooi tenzij je echte goede coke hebt fie goed euforisch is! maar deze is nergens meer te vinden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."