#1
Silkroad en Basje W zijn de eerste leden waar ik de Negeer functie voor gebruik. Succes gozer met jouw "alles is bewerkt" beleid. Misschien tot in een volgend leven ![:handwaving:]()
partydrugs , heb mdma genomen tijdje geleden. vind de pillen ook slecht tegenwoordig. ik krijg er geen love gevoel meer van of empathie. zelfde met ketamine, krijg dat ballon gevoel / robotripping nietmeer.
en lsd doe ik niet omdat ik niet wil blijven hangen erin en wil geen nbome slikken ipv echte lsd.
denk dat de productie van drugs slecht is geworden omdat het snel moet gebeuren.
was ook superblij met testuitslagen van coke ( 82% bijproducten ) mdma
( 226mg ) en ketamine ( 68% ) en speed was 55% met caffeine . en toch kreeg ik niet de goede effecten als jaren geleden!
die goeie ouwe tijdtoen was drugs nog echt supergoed! nu pakt iedereen het en weten ze nog eens ni wa ze slikken ofzo zolang het "drugs" noemt ist goed hahaha
Hier moet ik toch even op reageren?
In LSD blijven hangen , wie gelooft heden ten dage nog deze fabel?
Dat je geen nbome ofzo wil slikken dat wil ik nog verstaan ...maar blijven hangen?
In 20 jaar omgang met trippers en allerlei dopefiguren heb ik gezien dat de enigen die blijven hangen
mensen zijn die bv in speedpsychoses geraakt zijn en daar nooit bovenop zijn gekomen en in die wanen bleven hangen.
Maar in LSD blijven hangen? wat wel zo is met LSD zoals volgende quote beschrijft :
“A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions.” —Oliver Wendell Holmes, Jr.
maar dat is niet blijven hangen , dat is evolueren naar een hoger bewustzijn naar mijn bescheiden mening,
het blijven hangen verhaal wordt vooral zeer hard verspreid door degenen die nog nooit lsd namen of het niet begrijpen.
Van zo goed als elke drug kun je in een psychose raken als je er gevoelig voor bent.speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
Je vergeet er 1 'een alles is versneden psychose'
![]()
jonge ge weet zelf beter als mij dat coke / speed vaak versneden is dus kap er bij aub?
speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
ja had vooral problemen met achterdochtigheid ; denken dat de tv boodschappen naar je persoonlijk stuurt, cameras, maar had ook last van dat mensen mij gingen vermoorden! en horror scenarions ; dat de drugs wat mij aangereikt werd vergif was om mij te doden etcetc
Was laatst in brazillie en kreeg ik dit.
Silkroad je bent aan je taalgebruik te zien duidelijk Belg en ik meen dat je hier ook eens gevraagd hebt achter darknet markets. Doe me een plezier en google eens je eigen gebruikersnaam, en zoek daar vervolgens naar de verkoper die daar bovenaan staat voor cocaïne in België. Beste wat ik ooit door m'n neus gehaald heb en voor een zeer schappelijke prijs. Als je daar NOG over te zeiken hebt MOET het gewoon aan jou liggen.jonge ge weet zelf beter als mij dat coke / speed vaak versneden is dus kap er bij aub?
Silkroad je bent aan je taalgebruik te zien duidelijk Belg en ik meen dat je hier ook eens gevraagd hebt achter darknet markets. Doe me een plezier en google eens je eigen gebruikersnaam, en zoek daar vervolgens naar de verkoper die daar bovenaan staat voor cocaïne in België. Beste wat ik ooit door m'n neus gehaald heb en voor een zeer schappelijke prijs. Als je daar NOG over te zeiken hebt MOET het gewoon aan jou liggen.
Euforie en geilheid? Stijve leuter? Licht zoet? En niet actief hoewel coke een stimulerend middel is … ?beste coke was van klaas flakko . colombiaanse was het, sinds toen rotzooi! wat een euforie + geilheid ! ik zat letterlijk op cafe met een stijvd leuter na 2 lijntjes! coke was heel zuiver, geurde lichtjes naar iets zoet maar was vrij van iets actiefs!
Euforie en geilheid? Stijve leuter? Licht zoet? En niet actief hoewel coke een stimulerend middel is … ?
Nee … Nee … Ik ga … ZWIJGEN ...
welke tip?Ga je mijn tip nog gebruiken waarvoor ik moeite moeten doen heb om de mazen van de huiswet af te tasten om je hem toch nog te kunnen geven, en een ban geriskeerd heb, of niet? Zo ja spreken we nog wel eens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."