Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

Uiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

117 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Silkroad en Basje W zijn de eerste leden waar ik de Negeer functie voor gebruik. Succes gozer met jouw "alles is bewerkt" beleid. Misschien tot in een volgend leven :handwaving:
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#2
silkroad zei:
partydrugs , heb mdma genomen tijdje geleden. vind de pillen ook slecht tegenwoordig. ik krijg er geen love gevoel meer van of empathie. zelfde met ketamine, krijg dat ballon gevoel / robotripping nietmeer.
en lsd doe ik niet omdat ik niet wil blijven hangen erin en wil geen nbome slikken ipv echte lsd.
denk dat de productie van drugs slecht is geworden omdat het snel moet gebeuren.
was ook superblij met testuitslagen van coke ( 82% bijproducten ) mdma
( 226mg ) en ketamine ( 68% ) en speed was 55% met caffeine . en toch kreeg ik niet de goede effecten als jaren geleden!

die goeie ouwe tijd :) toen was drugs nog echt supergoed! nu pakt iedereen het en weten ze nog eens ni wa ze slikken ofzo zolang het "drugs" noemt ist goed hahaha
Klik om te vergroten...

Hier moet ik toch even op reageren?

In LSD blijven hangen , wie gelooft heden ten dage nog deze fabel?

Dat je geen nbome ofzo wil slikken dat wil ik nog verstaan ...maar blijven hangen?

In 20 jaar omgang met trippers en allerlei dopefiguren heb ik gezien dat de enigen die blijven hangen
mensen zijn die bv in speedpsychoses geraakt zijn en daar nooit bovenop zijn gekomen en in die wanen bleven hangen.

Maar in LSD blijven hangen? wat wel zo is met LSD zoals volgende quote beschrijft :

“A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions.” —Oliver Wendell Holmes, Jr.

maar dat is niet blijven hangen , dat is evolueren naar een hoger bewustzijn naar mijn bescheiden mening,
het blijven hangen verhaal wordt vooral zeer hard verspreid door degenen die nog nooit lsd namen of het niet begrijpen.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#3
blue eyes zei:
Hier moet ik toch even op reageren?

In LSD blijven hangen , wie gelooft heden ten dage nog deze fabel?

Dat je geen nbome ofzo wil slikken dat wil ik nog verstaan ...maar blijven hangen?

In 20 jaar omgang met trippers en allerlei dopefiguren heb ik gezien dat de enigen die blijven hangen
mensen zijn die bv in speedpsychoses geraakt zijn en daar nooit bovenop zijn gekomen en in die wanen bleven hangen.

Maar in LSD blijven hangen? wat wel zo is met LSD zoals volgende quote beschrijft :

“A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions.” —Oliver Wendell Holmes, Jr.

maar dat is niet blijven hangen , dat is evolueren naar een hoger bewustzijn naar mijn bescheiden mening,
het blijven hangen verhaal wordt vooral zeer hard verspreid door degenen die nog nooit lsd namen of het niet begrijpen.
Klik om te vergroten...

speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
silkroad zei:
speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
Klik om te vergroten...
Van zo goed als elke drug kun je in een psychose raken als je er gevoelig voor bent.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
silkroad zei:
speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
Klik om te vergroten...

Je vergeet er 1 'een alles is versneden psychose'
:tearsofjoy::yum::grin:
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Revolutionair zei:
Je vergeet er 1 'een alles is versneden psychose'
:tearsofjoy::yum::grin:
Klik om te vergroten...

jonge ge weet zelf beter als mij dat coke / speed vaak versneden is dus kap er bij aub?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
silkroad zei:
jonge ge weet zelf beter als mij dat coke / speed vaak versneden is dus kap er bij aub?
Klik om te vergroten...

Is goed afgesproken ik kap ermee en jij ook!
Geen gezeur meer over dat alles versneden is.
Deal!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#8
silkroad zei:
speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
Klik om te vergroten...

Mensen die gevoelig zijn voor psychoses kunnen inderdaad van veel soorten drugs psychoses krijgen.

Maar zelfs mensen die niet gevoelig zijn voor psychoses kunnen het op amfetamines (speed) vrij snel krijgen ,
ik heb een vijftal mensen volledig van het padje af weten raken door speed.

Het zijn vaak klassieke psychotische verschijnselen denkend dat er complotten worden gesmeden tegen hen,
dat er camera's in hun woonst hangen , dat ze achtervolgd worden , afgeluisterd.

Dat er over hen gesproken wordt op de radio , ze staan stemmen af te luisteren van buren waarin ze ganse teksten horen met betrekking op hen, briefjes die ze vinden die van de vuilkar gewaaid zijn en dan denken dat de tekst erop een boodschap naar hen is.

Het griezeligste aan de speedwanen vind ik , dat allen die in een echte hevige psychose zitten van speed ze totaal niet herkennen als zijnde door de drugs zelf veroorzaakt.

Ik werd door sommigen van hen opgebeld dat ik met een tv ploeg terplaatse moest komen om de complottheoriën die tegen hen gesmeed werden vast te leggen op beeld.

Voor 1 of andere reden belt men mij altijd op als men psychotisch wordt, ik ben jaren een tripsitter geweest en kan inderdaad wel mensen weer doen aarden en naar de realiteit praten maar met speed op , en enkele dagen wakker is er geen praten aan vaak.

En als je te vaak onderstreept dat er geen complot is dat het drugswanen zijn komen ze vaak nog achterdochtig en denken ze dat je mee in het complot zit.

Ik had ook een jeugdvriend die blijven stilstaan is ergens in het jaar 2009, dan is er een traumatiserend iets gebeurd met hem , die hij verdrong , en hij verdrong werkelijk het volledige heden.(wel sterk dat dat hem lukte met speed)

Zijn huis ging ook vol camera's , hij filmde zichzelf terwijl hij zat te schijten, wassen, enz en het werd allemaal op meerdere beeldschermen in zijn huis geprojecteerd.

Ze lijden ook enorm , zien op fb allerlei symbolen en tekens naar hen gericht.Of vrienden die dingen uitbeelden naar hen op foto, ...

het zijn wel altijd zeer negatieve scenario's in hun wanen, donker en grauw. Dat is het karakter van een speedpsychose mij dunkt... en ja cocaine kan je natuurlijk even spichtig maken.

Ik heb wel nooit zoveel met cokemensen opgetrokken , maar ik lees dat de achterdocht ook kan inslaan vanaf de eerste lijn eens je er gevoelig voor komt, of een eerdere psychose bereikt hebt.

Als je dit begint te ervaren vanaf je snuift is het hoog tijd om de dope op te geven !!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#9
silkroad zei:
ja had vooral problemen met achterdochtigheid ; denken dat de tv boodschappen naar je persoonlijk stuurt, cameras, maar had ook last van dat mensen mij gingen vermoorden! en horror scenarions ; dat de drugs wat mij aangereikt werd vergif was om mij te doden etcetc
Klik om te vergroten...

Ja die psychotische kerel had dat ook vaak die blijven hangen was in 2009, denkend dat zijn dope vergiftigd was .En het was op den duur zo erg dat hij goede speed die iedereen goed vond als slecht ervaarde.

Aan de deur van de dealer gaan bellen s'nachts dat de drugs vergiftigd was.

Terwijl de rest het topspeed vond, dus ook de inbeelding van dat de drugs slecht is of versneden kan een psychotisch verschijnsel zijn dus wees u daar van bewust.

Hij zag na twee dagen wakker ook bebloede mensen met bijlen in het hoofd enz liggen.
Ik lees hier tussen de regels dat je beter stopt met coke, dat je gewoon psychose gevoelig aan het komen bent en je nooit meer lekker zult gaan op de coke.

Het vat is af vrees ik
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Babbanem zei:
Was laatst in brazillie en kreeg ik dit.
Klik om te vergroten...


Ruikt nergens naar en als ik een beetje in een glas water gooide loste ook niet alles op.

Was geen topper.....
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was laatst in brazillie en kreeg ik dit.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#12
Genoeg goede coke met goede euforie te vinden
>>> Columbiaanse varianten.

Echte psychoses krijg je trouwens van flink slaapgebrek .. overal mensen horen praten als je over straat loopt etc... Vooral met speed heb je dat icm weinig slaap
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
silkroad zei:
jonge ge weet zelf beter als mij dat coke / speed vaak versneden is dus kap er bij aub?
Klik om te vergroten...
Silkroad je bent aan je taalgebruik te zien duidelijk Belg en ik meen dat je hier ook eens gevraagd hebt achter darknet markets. Doe me een plezier en google eens je eigen gebruikersnaam, en zoek daar vervolgens naar de verkoper die daar bovenaan staat voor cocaïne in België. Beste wat ik ooit door m'n neus gehaald heb en voor een zeer schappelijke prijs. Als je daar NOG over te zeiken hebt MOET het gewoon aan jou liggen.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Evilcoffee69 zei:
Silkroad je bent aan je taalgebruik te zien duidelijk Belg en ik meen dat je hier ook eens gevraagd hebt achter darknet markets. Doe me een plezier en google eens je eigen gebruikersnaam, en zoek daar vervolgens naar de verkoper die daar bovenaan staat voor cocaïne in België. Beste wat ik ooit door m'n neus gehaald heb en voor een zeer schappelijke prijs. Als je daar NOG over te zeiken hebt MOET het gewoon aan jou liggen.
Klik om te vergroten...


beste coke was van klaas flakko . colombiaanse was het, sinds toen rotzooi! wat een euforie + geilheid ! ik zat letterlijk op cafe met een stijvd leuter na 2 lijntjes! coke was heel zuiver, geurde lichtjes naar iets zoet maar was vrij van iets actiefs!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#15
veel rotzooi ! allemaal levamisole & lidocaine
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#16
in 2 van de 3 zakjes geen coke lol
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#17
silkroad zei:
beste coke was van klaas flakko . colombiaanse was het, sinds toen rotzooi! wat een euforie + geilheid ! ik zat letterlijk op cafe met een stijvd leuter na 2 lijntjes! coke was heel zuiver, geurde lichtjes naar iets zoet maar was vrij van iets actiefs!
Klik om te vergroten...
Euforie en geilheid? Stijve leuter? Licht zoet? En niet actief hoewel coke een stimulerend middel is … ?

Nee … Nee … Ik ga … ZWIJGEN ...
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Evilcoffee69 zei:
Euforie en geilheid? Stijve leuter? Licht zoet? En niet actief hoewel coke een stimulerend middel is … ?

Nee … Nee … Ik ga … ZWIJGEN ...
Klik om te vergroten...

met actief bedoel ik = dat speed ellendig paranoia shit gevoel! dat gevoel dat ge puur caffeine in uw lijf hebt!
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ga je mijn tip nog gebruiken waarvoor ik moeite moeten doen heb om de mazen van de huiswet af te tasten om je hem toch nog te kunnen geven, en een ban geriskeerd heb, of niet? Zo ja spreken we nog wel eens.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Evilcoffee69 zei:
Ga je mijn tip nog gebruiken waarvoor ik moeite moeten doen heb om de mazen van de huiswet af te tasten om je hem toch nog te kunnen geven, en een ban geriskeerd heb, of niet? Zo ja spreken we nog wel eens.
Klik om te vergroten...
welke tip?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."