#1
Gister had mijn vaste dealer weer een nieuwe batch.
Heel klein beetje vettig, geen extreme ‘coke’ geur. Wel heerlijk over de neus, bijna wat zoetig. De rush is niet zo intens als de vorige, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, en mijn hart ook..... niet steeds bij nemen is lastig aangezien het een heerlijk spulletje is
Heel klein beetje vettig, geen extreme ‘coke’ geur. Wel heerlijk over de neus, bijna wat zoetig. De rush is niet zo intens als de vorige, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, en mijn hart ook..... niet steeds bij nemen is lastig aangezien het een heerlijk spulletje is
