Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

Uiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

117 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#1
"9 strepen tussen haakjes". Je neemt het veel te serieus. Mijn hoogste wat ik ooit getest had was 83%. Dat was enkele jaren geleden.
Revolutionair zei:
9 strepen zeiden veel dealers vroeger over snuif coke..
Maar dat bestaat helemaal niet, het hoogste is ongeveer 87% en dat is helemaal niet snuifbaar. Gek genoeg maakt die 4% heel veel uit.
Krijg je een enorme druk van op je borst.
Deze flakes heeft een erg hoge percentage maar dat is niet erg omdat het een zachte coke is.
Bij krijt zou 80% het lekkerst zijn.

Het hoogste wat ik ooit heb gehad bij coke die ik uitgekookte was 9.2 gram van een hele. Dat kan je 9 atrepen noemen. Maar snuif coke is nooit 9 strepen dat was een dealer praatje van vroeger :wink:
Klik om te vergroten...
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gister had mijn vaste dealer weer een nieuwe batch.

Heel klein beetje vettig, geen extreme ‘coke’ geur. Wel heerlijk over de neus, bijna wat zoetig. De rush is niet zo intens als de vorige, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, en mijn hart ook..... niet steeds bij nemen is lastig aangezien het een heerlijk spulletje is
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#3
silkroad zei:
ik heb er last van gekregen van urineweginfectie, moest na de coke heel vaak plassen en naar de wc.
bijproducten zijn verontreiniging dus 81% met bijproducten is nog steeds verontreinigt. de geur alleen al vertelt het
Klik om te vergroten...

Daar heb ik altijd last van als ik veel coke gebruik.

Het zegt trouwens allemaal geen reet hoe het ruikt of hoe het er uit ziet..
je hebt coke die ruikt naar NIX en lijkt nergens op en is zo PUUR als de krankzinnige, en het leuke is is dat het nog waardeloos kan smaken ook terwijl het gewoon puur is en naar niets ruikt.

je hebt wel een miljard variaties, dan weer droog dan weer nat dan weer brokkelig dan weer korrilig dan weer niet te breken etc.. etc... zegt allemaal niets.
Enige wat zo is is dat KRIJT vaak rotzooi is
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#4
WAZA zei:
Daar heb ik altijd last van als ik veel coke gebruik.

Het zegt trouwens allemaal geen reet hoe het ruikt of hoe het er uit ziet..
je hebt coke die ruikt naar NIX en lijkt nergens op en is zo PUUR als de krankzinnige, en het leuke is is dat het nog waardeloos kan smaken ook terwijl het gewoon puur is en naar niets ruikt.

je hebt wel een miljard variaties, dan weer droog dan weer nat dan weer brokkelig dan weer korrilig dan weer niet te breken etc.. etc... zegt allemaal niets.
Enige wat zo is is dat KRIJT vaak rotzooi is
Klik om te vergroten...

coke is rotzooi tenzij je echte goede coke hebt fie goed euforisch is! maar deze is nergens meer te vinden!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#5
coke
Revolutionair zei:
Heb iemand gevonden die flakes verkoopt getest op 83% deze is echt lekker!
Het probleem is wel dat vaker bestel dan ik zou moeten...
Heb dit helemaal fijn gehakt maar je ziet de schubben nog!
Echt een verslavende coke dat wel.
De geur is mild, goede coke heeft geen sterke geur.
Ik dacht vroeger dat coke dat wel had maar dat was dus het versnijdings middel :astonished: die veel mensen gebruiken.
Hier is mijn foto:

Bekijk bijlage 4610
Klik om te vergroten...
coke geurt altyd sterk
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou het is zo ver de super coke van de jongens waar ik het een tijdje bij haalde is nu nog steeds zo sterk alleen vervuild. Als je het pakje open trrkt lijkt het wel of je bij de benzinepomp staat.

Een kerosine lucht niet normaal.
En hoofdpijn als het uitwerkt.
Gelukkig genoeg dealers die ik heb die rond de 80% verkopen.
Maar echt jammer deze was zooo lekker.
Zo gaat dat elke keer hebbrn ze een goede en dan is de volgende batch weer wat anders..

Er is maar 1 clubje die ik ken die al jaren de zelfde verkoopt..

Columbiaanse
Peruaanse
Boliviaanse

Dus 3 soorten!
Altijd de zelfde goede kwaliteit.
Hoe ze dat voor elkaar krijgen weet ik ook niet.
Maar ja als je 3 soorten coke verkoopt dan ben je ook wel een specialist.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#7
https://ibb.co/tmcXzQm

hier een brokje die getest was op 73% met enkel bijproducten! was slecht spul :/ geen euforie,hoofdpijn en voorste tanden verdoofde
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Revolutionair zei:
Nou het is zo ver de super coke van de jongens waar ik het een tijdje bij haalde is nu nog steeds zo sterk alleen vervuild. Als je het pakje open trrkt lijkt het wel of je bij de benzinepomp staat.

Een kerosine lucht niet normaal.
En hoofdpijn als het uitwerkt.
Gelukkig genoeg dealers die ik heb die rond de 80% verkopen.
Maar echt jammer deze was zooo lekker.
Zo gaat dat elke keer hebbrn ze een goede en dan is de volgende batch weer wat anders..

Er is maar 1 clubje die ik ken die al jaren de zelfde verkoopt..

Columbiaanse
Peruaanse
Boliviaanse

Dus 3 soorten!
Altijd de zelfde goede kwaliteit.
Hoe ze dat voor elkaar krijgen weet ik ook niet.
Maar ja als je 3 soorten coke verkoopt dan ben je ook wel een specialist.
Klik om te vergroten...


zever ! coke wordt verkocht welkz da gewoon ingesmokkelt komt. ik koop al 4jaar coke en vind hem overal baggerzooi! ervoor was het colombiaanse en die was altyd inorde! maar nu worden er zoveel goede batches onderschept dat de slechte overblijven!

coke da ruikt naar een benzinzpomp is naar mijn weten superslecht of ben ik verkeerd?? de coke die ik krijg geurt ne keer naar tandarspraktijk , dan ne keer zoet, dan ne keer zuur , dan ne keer weinig geur , dan ne keer naar zeep of wasmachinegeue er hangt overal wel e versnijdingsgeurke aan haha!! maar ik vind die euforische coke nimeer ! die blijft lekker in de onderwereld en nietmeer naar buiten!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
silkroad zei:
maar nu worden er zoveel goede batches onderschept dat de slechte overblijven!
Klik om te vergroten...

Na de zoveelste keer weten we nu wel dat jij nergens goede coke kan kopen.
Terwijl er in Amsterdam door de grote lijnen echte pure goede coke word verkocht.
Dus wat je zegt is onzin er blijft geen slechte coke over, er is coke in overvloed en de concurrentie is zo groot dat niemand het meer versnijd.

Coke dat een heel klein beetje na kersine ruikt is vaak juist puur of het ruikt naar niks.
Maar deze die ik heb is slecht gewassen en zit teveel eindproducten in...
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Na de zoveelste keer weten we nu wel dat jij nergens goede coke kan kopen.
Terwijl er in Amsterdam door de grote lijnen echte pure goede coke word verkocht.
Dus wat je zegt is onzin er blijft geen slechte coke over, er is coke in overvloed en de concurrentie is zo groot dat niemand het meer versnijd.

Coke dat een heel klein beetje na kersine ruikt is vaak juist puur of het ruikt naar niks.
Maar deze die ik heb is slecht gewassen en zit teveel eindproducten in...
Klik om te vergroten...

ja dus is het slechte coke in 3/4 zit tegenwoordig bijproducten ! ik vind ook coke die niet versneden is maar wat uit de helft van tropacocaine,norococaine en andere metabolieten bestaan die de high verpesten! ja in 020 vind ge van alles, het wit poeder is overal maar het goede spul van vroeger is zoek naar mijn weten ☺️ vroeger had je een goede seal coke die bestond uit 60-70 maar die was supergoed! terwijl nu in de 70-80% mij helemaal niets goeds doet
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
silkroad zei:
ja dus is het slechte coke in 3/4 zit tegenwoordig bijproducten ! ik vind ook coke die niet versneden is maar wat uit de helft van tropacocaine,norococaine en andere metabolieten bestaan die de high verpesten! ja in 020 vind ge van alles, het wit poeder is overal maar het goede spul van vroeger is zoek naar mijn weten ☺️ vroeger had je een goede seal coke die bestond uit 60-70 maar die was supergoed! terwijl nu in de 70-80% mij helemaal niets goeds doet
Klik om te vergroten...

Je blijft wel volharden he terwijl bepaalde mensen hier het tegendeel bewijzen. Ligt gewoon aan jouw bronnen. Ik kan persoonlijk ook geen goeie coke vinden omdat ik mij gewoon niet in dat wereldje begeef en nauwelijks gebruik. Als ik dan vrienden gelukkig zie worden van propere testresultaten weet ik wel dat het er nog is. Stop met die slechte reclame voor 1 bepaald middel. Leg je er gewoon bij neer dat je geen goeie coke :upsidedown:.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
silkroad zei:
ja dus is het slechte coke in 3/4 zit tegenwoordig bijproducten ! ik vind ook coke die niet versneden is maar wat uit de helft van tropacocaine,norococaine en andere metabolieten bestaan die de high verpesten! ja in 020 vind ge van alles, het wit poeder is overal maar het goede spul van vroeger is zoek naar mijn weten ☺️ vroeger had je een goede seal coke die bestond uit 60-70 maar die was supergoed! terwijl nu in de 70-80% mij helemaal niets goeds doet
Klik om te vergroten...

Dit is mijn laatste reactie op jou je blijft toch maar door gaan al maanden lang.
Stop gewoon met de coke dat heb ik ook 10 jaar lang gedaan toen ze allemaal aan het klooien waren met die supermix. Scheelt je een hoop geld en klaar.
Die tijd is voorbij de coke is zuiverder en beter dan ooit te voren. Kan je het niet krijgen? verspil je geld niet en ga experimenteren met wat party drugs ofzo :handwaving2::turban:
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Dit is mijn laatste reactie op jou je blijft toch maar door gaan al maanden lang.
Stop gewoon met de coke dat heb ik ook 10 jaar lang gedaan toen ze allemaal aan het klooien waren met die supermix. Scheelt je een hoop geld en klaar.
Die tijd is voorbij de coke is zuiverder en beter dan ooit te voren. Kan je het niet krijgen? verspil je geld niet en ga experimenteren met wat party drugs ofzo :handwaving2::turban:
Klik om te vergroten...

partydrugs , heb mdma genomen tijdje geleden. vind de pillen ook slecht tegenwoordig. ik krijg er geen love gevoel meer van of empathie. zelfde met ketamine, krijg dat ballon gevoel / robotripping nietmeer.
en lsd doe ik niet omdat ik niet wil blijven hangen erin en wil geen nbome slikken ipv echte lsd.
denk dat de productie van drugs slecht is geworden omdat het snel moet gebeuren.
was ook superblij met testuitslagen van coke ( 82% bijproducten ) mdma
( 226mg ) en ketamine ( 68% ) en speed was 55% met caffeine . en toch kreeg ik niet de goede effecten als jaren geleden!

die goeie ouwe tijd :) toen was drugs nog echt supergoed! nu pakt iedereen het en weten ze nog eens ni wa ze slikken ofzo zolang het "drugs" noemt ist goed hahaha
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
He nu dit weer..
Binnenkort nog maar 30% coke in dat pakje van silkroad...
Bekijk bijlage 4712

https://www.hln.be/in-de-buurt/antw...g-antwerpen-onderschept-in-brazilie~a2c9a2b7/
Klik om te vergroten...

er wordt dagelijks onderschept dus stel eens voor wat er wel echt inkomt!
legaliseer die handel toch gewoon! het blijft een keuze!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
@silkroad je hebt gewoon die hersentjes een hele tijd terug kapot gemaakt. MDMA blijft MDMA net als elke andere drug die je opnoemt. Je hebt het vroeger waarschijnlijk allemaal misbruikt en komt met verhaaltjes dat je geen love gevoel meer hebt of empathie krijgt van die drug. Lees je es in of lees mee met mensen die MDMA al misbruikt hebben. Als je die gevoelens kwijt bent heb je misbruikt.

Ik had jaren geleden ook gouden tijden toen ik ze met hopen binnensloeg toen ik nog jong en onbezonnen was. Heeft me ook 10 jaar geduurt voor ik weer wat durfde nemen en het gevoel als toen was er net terug. Ligt eraan of je kan omgaan met bepaalde middelen. Blijf er gewoon ver van weg als je alle pure middelen als slappe middelen wil omschrijven.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
He nu dit weer..
Binnenkort nog maar 30% coke in dat pakje van silkroad...
20191002_215708.jpg

https://www.hln.be/in-de-buurt/antw...g-antwerpen-onderschept-in-brazilie~a2c9a2b7/
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekZ zei:
@silkroad je hebt gewoon die hersentjes een hele tijd terug kapot gemaakt. MDMA blijft MDMA net als elke andere drug die je opnoemt. Je hebt het vroeger waarschijnlijk allemaal misbruikt en komt met verhaaltjes dat je geen love gevoel meer hebt of empathie krijgt van die drug. Lees je es in of lees mee met mensen die MDMA al misbruikt hebben. Als je die gevoelens kwijt bent heb je misbruikt.

Ik had jaren geleden ook gouden tijden toen ik ze met hopen binnensloeg toen ik nog jong en onbezonnen was. Heeft me ook 10 jaar geduurt voor ik weer wat durfde nemen en het gevoel als toen was er net terug. Ligt eraan of je kan omgaan met bepaalde middelen. Blijf er gewoon ver van weg als je alle pure middelen als slappe middelen wil omschrijven.
Klik om te vergroten...

mdma wordt anders gemaakt als vroeger! komaan vroeger was mdma het super spul! ge werd verliefd op iedereen en het was zo smooth chill ! nu pak ik een half en men ogen/bakkes zitten aan het flippen als een flipperkast! krijg er een uurke euforie van en zware benen man! als die in kickt worden mijn benen zo zwaar! er zit geen speed of caffeine in om door kunnen te gaan! dat merk ik aan hoe stevig mensen kunnen doorgaan! mdma pak ik ook voor op de sofa chill relax te genieten van muziek haha! coke ben ik al lang die euforie of zelfzekerheid kwijt! daarom begon ik met coke ! omdat mijn angst verdween en ik mezelf meer accepteerde! en de echte cokeheads zullen ook wel weten dat de coke vroeger ietsje duurder maar beter was! vele beter!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
We gaan het hem nooit aan de man kunnen brengen. Speed in pillen enzo. De fabeltjes zijn de wereld nog niet uit.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekZ zei:
We gaan het hem nooit aan de man kunnen brengen. Speed in pillen enzo. De fabeltjes zijn de wereld nog niet uit.
Klik om te vergroten...

Nee dat komt bijna of helemaal niet voor, in de jaren 90 wel meegemaakt maar dat was zo lang geleden.
Toen waren de pillen nog niet zo goed als nu.
:wink::yum::sunglasses:
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
Nee dat komt bijna of helemaal niet voor, in de jaren 90 wel meegemaakt maar dat was zo lang geleden.
Toen waren de pillen nog niet zo goed als nu.
:wink::yum::sunglasses:
Klik om te vergroten...

speed in pillen? enfin da wordt ermee ingeperst da gaat niet over heel veel speed maar gewoon klein beetje speed of caffeine om niet moe te worden door de mdma comedown dacht ik ofzo! heb da al gezien mensen die zelf pillen persen en er wat kleurvloeistof/caffeine/speed indoen en sommige vinde dat veel fijner dan zuivere mdma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."