#1
"9 strepen tussen haakjes". Je neemt het veel te serieus. Mijn hoogste wat ik ooit getest had was 83%. Dat was enkele jaren geleden.
9 strepen zeiden veel dealers vroeger over snuif coke..
Maar dat bestaat helemaal niet, het hoogste is ongeveer 87% en dat is helemaal niet snuifbaar. Gek genoeg maakt die 4% heel veel uit.
Krijg je een enorme druk van op je borst.
Deze flakes heeft een erg hoge percentage maar dat is niet erg omdat het een zachte coke is.
Bij krijt zou 80% het lekkerst zijn.
Het hoogste wat ik ooit heb gehad bij coke die ik uitgekookte was 9.2 gram van een hele. Dat kan je 9 atrepen noemen. Maar snuif coke is nooit 9 strepen dat was een dealer praatje van vroeger![]()
