Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heroine, Cocaรฏne, GHB,"
"Walter White zei: Ik was 14jaar toen ik mijn eerste joint rookte , en vanaf 16de regelmatig speed en coke. Moet zeggen heb vorige week nog gebruikt maar ik beschouwde het niet als volledig opnieuw beginnen. Klik om te vergroten... ah ja, mag ik vragen hoe je op die leeftijd al in aanraking kwam met die verdovende middelen? tabak of alcohol kan ik nog enigszins begrijpen, mijn eerste sigaret was namelijk ook 1 dag voordat ik 14 werd ๐ maar met alcohol was ik pas 17,5 jaar (kom uit april en was in september)"
"Misschien een onpopulaire mening maar PEP for sure"
"gesuikerdeperen zei: Beste Iedereen, Ik ben net 18 dus gaat voor mij de wereld met festivalleen open, ik ben pas bij soenda indoor geweest en hier voor het eerst op een festival XTC gedaan. Ik heb nu al flink wat festivalletjes/feestjes op mijn planning staan alleen met de regel XTC eens per 3 maanden gebruiken ga ik het niet redden. Mijn lijstje is als volgt: BASIS 9 April Oranjebloesem/kralingsebosfestival 27 april (koningsdag) Soenda Outdoor 23 Mei By the Creek 4 Juli En mogelijk nog meer. Ik heb dus voor het laatst op 22 februari gebruikt dus zou ik met de 3 maanden regel ongeveer weer bij oranjebloesem of kralingsebosfestival XTC kunnen gebruiken. Echter deze vind ik een wat mindere line-up hebben dus zou ik het uitstellen tot Soenda Outdoor. Mijn vriendengroep gaat wel allemaal op koningsdag XTCC gebruiken, ik wil me dus niet echt buiten het groepje zetten. Ik zit er nu dus aan te denken om dan 2C-B te doen, dit heb ik echter nog niet gedaan en wil ik eerst thuis ervaren. Dan is er nog een probleem bij basis wil ik echt hard gaan, dat is namelijk echt een beuk avond alleen ik weet nog niet of ik klaar ben om speed/coke te gebruiken. En dan heb je nog By The Creek dat is naar mijn idee ook wat meer een mellow feestje dus heb ik ook dus ook weer zin in XTC.... Dan houd ik mij aleen niet aan de 3 maanden regel.... Zou dit eenmalig kwaad doen of raden jullie dit af? Hebben jullie nog tips qau andere uppers die ik eventueel zou kunnen gebruiken? Ik wil ook een keer ketamine doen bij een van deze feestjes alleen ik wil het wel eerst nog thuis proberen, ik wil namelijk wel weten hoe heftig de halucinaties zijn. Het lijkt me namelijk wel kut om helemaal te gaan spacen op een feestje waar ik vooral hard wil gaan! Wat zouden jullie adviseren om wel niet te doen? Vriendelijke groeten, Meneer Peer Klik om te vergroten... ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me stiekem nog nooit bezig heb gehouden met de bepaalde tijd regels voor het nemen van drugs, misschien niet heel handig maar ik heb er stiekem een beetje maling aan. ik raad aan om te doen wat voor jou goed voelt en op die manier gewoon lol te hebben."
"Zeelanddude zei: Dan wordt het stiekem misschien wel eens tijd om daar wel op te letten. Doen wat goed voor je voelt, is een goed recept om vroeg of laat volledig naar de klote te zijn. Klik om te vergroten... ja voor mij voelt het gek genoeg ook goed en vertrouwd als ik elke dag snuif (speed) maar kan me voorstellen dat dat bij andere juist het tegenovergestelde is"
"Vraagke zei: Heb er nu al 5 dagen last van en de gedachten zijn dit is dit ooit gebeurt met mij Dat vraag ik me heel tijd af en ja tuurlijk maak ik me zorgen het neemt zowat me leven over ben geen enkele dag meer gelukkig En soms ook agressie aanvallen erbij omdat ik er niet meer tegen kan Klik om te vergroten... het zweven komt mij niet heel bekend voor maar die gedachtes en dwang wel, ik heb dit namelijk alle momenten dat ik niet onder invloed van speed ben. ik weet dat ik het er zelf naar gemaakt heb maar vind het gek genoeg ook niet erg"
"Natozlato zei: Als ik smorgens in de spiegel kijk, terwijl m'n mdma is uitgewerkt, zie ik er ook niet uit hoor! Klik om te vergroten... Exact dat had ik nadat ik op een avond 250ug LSD had en even later bijnamen van 200ug"
"Natozlato zei: Bijna iedereen zegt lsd! Is het echt zo geweldig? ๐ Ik ga het ergens in dit jaar voor het eerst doen! Klik om te vergroten... ik heb het toevallig onlangs voor het eerst gedaan, ik heb er erg van genoten, wel is het zo met lsd dat je bij een hogere dosis een werkingsduur van 24 kan krijgen, aardig tijdje dus"
"Rtby zei: Goedenavond, Nu dat we allemaal thuis zitten en het er naar uit ziet dat we voorlopig een leuk feestje uit ons hoofd kunnen zetten ben ik heel benieuwd: Wat zijn volgens jullie de leukste drugs om eens een leuk avondje thuis op te beleven? Nu dat we allemaal thuis zitten en het er naar uit ziet dat we voorlopig een leuk feestje uit ons hoofd kunnen zetten ben ik heel benieuwd: Wat zijn volgens jullie de leukste drugs om eens een leuk avondje thuis te beleven? context: Man, 28 jaar, samenwonend. Ik gebruik al heel wat jaartjes recreatief op een aantal feestjes per jaar. Vaak samen met de vriendin (en de rest). Daar het meeste wel eens geprobeerd. Thuis ervaring met wiet, truffels, 2cb, G & ket. Allemaal wel redelijk lang geleden. Nu dat we wat langer thuis zitten in de weekenden lijkt het ons wel eens leuk thuis iets te doen, maar kunnen niet echt beslissen wat het moet worden! Daarom ben ik heel benieuwd naar jullie meningen en ervaringen ๐ Klik om te vergroten... wat ik persoonlijk het meest fijne vind is speed of 4mmc (miauw miauw), blijf je trouwens wel even wakker van maar dat neem ik dan voor lief."
"needlefreak zei: LOL! Klik om te vergroten... ik hou van je quote, pep is namelijk ook mijn beste vriend"