Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

Uiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

117 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja had vooral problemen met achterdochtigheid ; denken dat de tv boodschappen naar je persoonlijk stuurt, cameras, maar had ook last van dat mensen mij gingen vermoorden! en horror scenarions ; dat de drugs wat mij aangereikt werd vergif was om mij te doden etcetc
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#2
met coke gaan mijn ogen zo lichtjes openstaan als een blinkende sterretje en als na een paar lijnen mijn kaken ZACHTJES heen en weer gaan dan weet ik dat ik coke heb!
knarstanden is caffeine of speed!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
IMG_20191003_175806.jpg
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Evilcoffee69 zei:
Silkroad je bent aan je taalgebruik te zien duidelijk Belg en ik meen dat je hier ook eens gevraagd hebt achter darknet markets. Doe me een plezier en google eens je eigen gebruikersnaam, en zoek daar vervolgens naar de verkoper die daar bovenaan staat voor cocaïne in België. Beste wat ik ooit door m'n neus gehaald heb en voor een zeer schappelijke prijs. Als je daar NOG over te zeiken hebt MOET het gewoon aan jou liggen.
Klik om te vergroten...


beste coke was van klaas flakko . colombiaanse was het, sinds toen rotzooi! wat een euforie + geilheid ! ik zat letterlijk op cafe met een stijvd leuter na 2 lijntjes! coke was heel zuiver, geurde lichtjes naar iets zoet maar was vrij van iets actiefs!
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#5
veel rotzooi ! allemaal levamisole & lidocaine
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#6
in 2 van de 3 zakjes geen coke lol
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
silkroad zei:
beste coke was van klaas flakko . colombiaanse was het, sinds toen rotzooi! wat een euforie + geilheid ! ik zat letterlijk op cafe met een stijvd leuter na 2 lijntjes! coke was heel zuiver, geurde lichtjes naar iets zoet maar was vrij van iets actiefs!
Klik om te vergroten...
Euforie en geilheid? Stijve leuter? Licht zoet? En niet actief hoewel coke een stimulerend middel is … ?

Nee … Nee … Ik ga … ZWIJGEN ...
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Evilcoffee69 zei:
Euforie en geilheid? Stijve leuter? Licht zoet? En niet actief hoewel coke een stimulerend middel is … ?

Nee … Nee … Ik ga … ZWIJGEN ...
Klik om te vergroten...

met actief bedoel ik = dat speed ellendig paranoia shit gevoel! dat gevoel dat ge puur caffeine in uw lijf hebt!
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga je mijn tip nog gebruiken waarvoor ik moeite moeten doen heb om de mazen van de huiswet af te tasten om je hem toch nog te kunnen geven, en een ban geriskeerd heb, of niet? Zo ja spreken we nog wel eens.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Evilcoffee69 zei:
Ga je mijn tip nog gebruiken waarvoor ik moeite moeten doen heb om de mazen van de huiswet af te tasten om je hem toch nog te kunnen geven, en een ban geriskeerd heb, of niet? Zo ja spreken we nog wel eens.
Klik om te vergroten...
welke tip?
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze tiens:

Evilcoffee69 zei:
Silkroad je bent aan je taalgebruik te zien duidelijk Belg en ik meen dat je hier ook eens gevraagd hebt achter darknet markets. Doe me een plezier en google eens je eigen gebruikersnaam, en zoek daar vervolgens naar de verkoper die daar bovenaan staat voor cocaïne in België. Beste wat ik ooit door m'n neus gehaald heb en voor een zeer schappelijke prijs. Als je daar NOG over te zeiken hebt MOET het gewoon aan jou liggen.
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
silkroad zei:
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/pas-op-met-cocaine-ade/
Klik om te vergroten...

Gekke bron, allemaal straatdealers in A'dam. Iedereen weet dat die brol verkopen. Jij bent wrs vaste klant bij die prutsers ^^
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekZ zei:
Gekke bron, allemaal straatdealers in A'dam. Iedereen weet dat die brol verkopen. Jij bent wrs vaste klant bij die prutsers ^^
Klik om te vergroten...

het zou mij niets verbazen dat het zo overal is! ik vind hem trouwens nietmeer en dit al 5-6 jaartjes ofzo
M
MaxymaxLid
01-01-2024, 00:00
#14
silkroad zei:
het zou mij niets verbazen dat het zo overal is! ik vind hem trouwens nietmeer en dit al 5-6 jaartjes ofzo
Klik om te vergroten...
Je hebt een verschil tussen straatdealers en dealers met pure spul, you dont make no sense, ik voel een hele hoop opgekropte frustratie
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Maxymax zei:
Je hebt een verschil tussen straatdealers en dealers met pure spul, you dont make no sense, ik voel een hele hoop opgekropte frustratie
Klik om te vergroten...
Ik heb hem net de pap in de mond gegeven over waar hij top spul kan krijgen … Maar hij blijft liever lopen zeiken dat hij niks kan vinden … Blijkbaar!?
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deze is makkelijk fijn te maken en heeft een lekkerdere smaak dan de vorige.

C
CalliweedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou bij deze dan dit is wat ik tegenwoordig aankoop het kookt in iedergeval prima uit

ruikt heel ligt naar zoutzuur maar geen sterke geur.

na het uitkoken van 1.0 blijft er 0.87 over

word zeer snel hard
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deze was vrij luchtig en goed fijn the maken weinig geur, best droog. Vorige was stuk harder en meer plakkend had ook sterke brandstof lucht.
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#19
8️⃣6️⃣ zei:
Alles t naar zoutzuur ruikt zit er daar weer een verontreiniging van in.

Doe mij maar iets wat niet/nauwelijks ruikt.
Klik om te vergroten...

ik heb nu net een nieuwe gram coke binnen, tevens mijn eerste keer, de dealer zei dat het pure coke was.
het ruikt idd nergens naar maar als ik een lijntje weggesnoven heb is het een soort zoetig in mijn neus, iemand enig idee wat dit kan betekenen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zijn jullie nog serieus bezig met hem :tearsofjoy: lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."