Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon, normale drugs … Zoals iedereen. Wiet en hasj, XTC, speed, 1x ketamine, coke, alcohol, saffies ... ooit één keer heroïne geprobeerd … Daar ben ik overigens niet fier op, dat vond ik eigenlijk een slecht idee, maar ik was toch nieuwsgierig en er zat een keertje naast mij een kerel het de hele tijd te roken dus ja … Gelukkig vond ik er geen zak aan. Van al die vage moderne sjit zoals 2C-B, 435ABC, 69XYZ … Heb ik enkel GHB geprobeerd. Vond ik ook geen zak aan. Geef mij maar het klassieke spul. (Spring nu ajb niet in m'n nek als je wel fan bent van één van die middelen die ik nogal vaag vind … Als jij dat leuk vindt prima hoor … Ik kom graag nogal "oldschool" over zeker … da's alles.)"
"Regelmatig hoor ik, en zo staat het ook op de dark web site waar ik bestel, dat je je stuff moet laten leveren met een valse naam bij je adres. (Een ander adres is nog beter, maar niet iedereen raakt daar zomaar aan, ik niet i.e.g.) Ik neem aan dat dat is omdat je dan tegen de politie nog altijd kunt zeggen dat het pakje/de envelop niet door jou besteld is als die onderschept wordt, maar dat ze er waarschijnlijk een verkeerd adres op gezet hebben. Of dat dat misschien iemand is die vroeger je woonst huurde, zoiets. Zelf bestel ik altijd onder een vrouwennaam, en altijd dezelfde, de postbode moet maar denken dat dat m'n vriendin is dat lijkt me het minste argwaan te wekken? En verder: Hoe safe is dit? Ik heb al twee drugszaken tegen mezelf meegemaakt, waarvan één op m'n strafblad terecht gekomen is, zou de procureur dan niet sowieso toestemming geven tot huiszoeking? Verdere ideeën of opmerkingen hoor ik ook graag."
"Bij mij gaat het ook om kleine hoeveelheden. Wel coke. Die tweede keer dat ik met het gerecht te maken gehad heb, dat was echt een akkefietje als je het mij vraagt. Al wat ik gedaan heb was iemand z'n telefoonnummer doorgegeven, nadat er een half uur aan m'n kop gezaagd was of ik dat wou doen. Het was op café … Die kerel werd redelijk luidruchtig … Ik heb het maar gedaan om er vanaf te zijn. Maar ja, dat is tussenpersoon spelen bij drugshandel eh. Toch vervolgd hoor. €170 boete (Die ik wel lekker bij het OCMW gaan terughalen ben, hehehe) en op m'n strafblad: "Handel in cocaïne, marihuana en xtc." Wat betreft dat aankomen der post als het op een verkeerde naam is: Ik weet niet of dat overal zo is, maar hier komt alle post aan zolang het adres maar juist is. Zo heb ik nog vele maanden nadat ik op deze stek woonde post gekregen voor de vorige bewoonster, terwijl haar naam niet meer op de brievenbus stond. Ergens is dat logisch; stel dat je voor een tijdje ergens gaat logeren: Wie gaat zeggen dat je daar geen post mag krijgen op jouw naam ook al staat die niet op de brievenbus? En een "stroman" … Tja … Waar ik zo'n brave ziel moet vinden ... Die ook nog eens z'n mond kan houden … Geen idee hoor ..."
"Bij mijn weten blijft dat op het strafblad staan ja. Wat die baan betreft hoef ik me geen zorgen te maken: Ik ben invalide. Wat die lokale verkoop betreft: Ik ben juist naar het dark web getrokken om van die toestanden met de lokale verkopers hier vanaf te zijn. Slecht spul, te weinig, te duur. En risico heb je altijd: Als je dealer gepakt wordt en je staat in z'n gsm ... Dat van die brievenbus lijkt me nogal omslachtig, zeker als je weet dat ik tegenwoordig zo ongeveer één keer per maand bestel en soms maanden niks, maar op zich lang geen gek idee ..."
"Ornyk zei: Dat het meeste van ons belastingsgeld naar profiteurs gaat is al lang bekend , leuk hier nog even bevestiging op te krijgen ! Klik om te vergroten... Het meeste geld verdwijnt zeker en vast in de zakken van profiteurs, alleen zijn die profiteurs uiteraard NIET die paar sukkelaars die al eens een zakcentje van het OCMW of dergelijke krijgen na lang vernederend gebedel. Van elke €4,5 die jij produceert in de maatschappij verdwijnt haast rechtstreeks €2,5 via je baas zijn megaholding voor eeuwig en een dag naar belastingparadijs Panama, waar het achteloos bij op de hoop gegooid wordt zonder dat er ooit nog iemand naar om kijkt. €1 krijg je zelf. €1 is belastingen, en daarvan gaat dan weer de helft naar de sociale zekerheid: Jouw "profiteurs" dus, maar evengoed je bejaarde oma of scheld je die ook al uit voor profiteur? Van al die sukkelaars op de sociale zekerheid kan haast nooit eentje op vakantie dus die €0.50 op de €4.50 van jouw centen dat daar heen gaat, komt ook nog eens haast integraal opnieuw in de lokale economie terecht... Uiteraard is dit allemaal heel snel uitgelegd en waarschijnlijk hier en daar kort door de bocht, maar je dacht toch niet dat ik aan jou meer woorden ging vuil maken? Had je nog wat?"
"Moei jij je nu maar gewoon met je eigen rekeningen."
"Er moet me even wat van het hart. Ik ben hetero, maar heb het vaak redelijk moeilijk met het gedrag van (vele? De meeste?) vrouwen. Het schoolvoorbeeld bij uitstek daarvan: Enkele maanden geleden kwam ik regelmatig in een bepaald café, waarvan de uitbaatster een lesbische jonge vrouw is. (Nu gaan er waarschijnlijk zeggen: Ja mannen en lesbiennes … Weet je niet beter? Kijk de twee personen in mijn leven aan wie ik het meest gehecht ben en het beste mee overeen kom vormen een lesbisch koppel, dus volgens mij zegt dat op zich echt niks.) Een tijd lang ging dat allemaal erg goed, en ik heb vele uren leuk doorgebracht met haar aan de toog. Op een gegeven dag echter, begon ze een liedje te zingen met mijn naam erin, bij wijze van begroeting, toen ze me zag arriveren. Zij noemt Stefanie, maar ik ken geen liedje over een Stefanie, dus zong ik maar: "Stefanieke -nieke -nieke …" op het ritme van "Dominique, nique, nique" van Soeur Sourire. (Een erg oud liedje van een bepaalde non indertijd.) Opeens vloog ze uit: "Hoe!? Ben ik een lesbische non ofwa!?" FUCK DOOS DA HEBBEK TOCH HELEMAAL NIE GEZEGD!? Ja, en dat soort -voor mij compleet irrationele- uitlatingen daar krijg ik dus het vliegend schijt van. Ik heb al wel enkele relaties gehad in mijn leven, ondanks alles, alleen die duurden nooit lang. De laatste ging in het algemeen best lekker. Ik zei, zeker in het begin, nogal weinig tegen haar en gaf om eerlijk te zijn ook maar weinig om haar toen, ze is me zo'n beetje in de schoot gevallen. En dan zei ik soms toch wat, sloeg er soms echt zomaar wat uit, heel droogweg, bijvoorbeeld als ik me verveelde: "Ja … 't is hier wel van m'n voeten." En daar kon ze dan regelmatig zo hartelijk om lachen he … Ja, op die manier vond ik het wel … bwah … toch niet meteen dumpen me dunkt. Uiteindelijk, toen ik na drie maanden toch wel redelijk wat gevoelens had voor haar, heeft ze me gedumpt omdat ik een keertje om acht uur 's avonds gaan slapen ben … (Ik heb een nogal onregelmatig slaappatroon.) Dat was volgens haar een teken dat ik zwak was, en hup, het was gedaan. Deze reden staat voor mij op één van mijn top 3 van meest achterlijke redenen waarom ik ooit gedumpt ben. Nummer twee komt ook wel aardig in de buurt, dat was omdat ik mijn haar niet lang wilde laten worden ... Meningen? Advies? Iets anders … ?"
"Sorpresa zei: Vrouwen... Je kan beter kippen houden! Klik om te vergroten... Dat ja … Maar vroeg of laat ben je toch wel weer eens geil zeker … En dan zijn die kippen niet zo … Euh …"
"Bee zei: speel geen amateurpsycholoog Klik om te vergroten... Erg goed advies als je het mij vraagt. De "professionele" psychologen die ik hier in Belgenland al versleten heb waren al meer dan amateuristisch genoeg."
"-Blow (Over het wiet- en coke-imperium van The Lion) -Half Baked (Stonerfilm) -Human Traffic (Over de rave-cultuur in het VK met bijhorende dope) De Netflix serie Narcos vind ik ook geweldig, vooral het eerste seizoen dan, over de rise-to-the-top van Escobar."