Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

Uiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

117 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#1
https://ibb.co/tmcXzQm

hier een brokje die getest was op 73% met enkel bijproducten! was slecht spul :/ geen euforie,hoofdpijn en voorste tanden verdoofde
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Revolutionair zei:
Na de zoveelste keer weten we nu wel dat jij nergens goede coke kan kopen.
Terwijl er in Amsterdam door de grote lijnen echte pure goede coke word verkocht.
Dus wat je zegt is onzin er blijft geen slechte coke over, er is coke in overvloed en de concurrentie is zo groot dat niemand het meer versnijd.

Coke dat een heel klein beetje na kersine ruikt is vaak juist puur of het ruikt naar niks.
Maar deze die ik heb is slecht gewassen en zit teveel eindproducten in...
Klik om te vergroten...

ja dus is het slechte coke in 3/4 zit tegenwoordig bijproducten ! ik vind ook coke die niet versneden is maar wat uit de helft van tropacocaine,norococaine en andere metabolieten bestaan die de high verpesten! ja in 020 vind ge van alles, het wit poeder is overal maar het goede spul van vroeger is zoek naar mijn weten ☺️ vroeger had je een goede seal coke die bestond uit 60-70 maar die was supergoed! terwijl nu in de 70-80% mij helemaal niets goeds doet
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
silkroad zei:
ja dus is het slechte coke in 3/4 zit tegenwoordig bijproducten ! ik vind ook coke die niet versneden is maar wat uit de helft van tropacocaine,norococaine en andere metabolieten bestaan die de high verpesten! ja in 020 vind ge van alles, het wit poeder is overal maar het goede spul van vroeger is zoek naar mijn weten ☺️ vroeger had je een goede seal coke die bestond uit 60-70 maar die was supergoed! terwijl nu in de 70-80% mij helemaal niets goeds doet
Klik om te vergroten...

Je blijft wel volharden he terwijl bepaalde mensen hier het tegendeel bewijzen. Ligt gewoon aan jouw bronnen. Ik kan persoonlijk ook geen goeie coke vinden omdat ik mij gewoon niet in dat wereldje begeef en nauwelijks gebruik. Als ik dan vrienden gelukkig zie worden van propere testresultaten weet ik wel dat het er nog is. Stop met die slechte reclame voor 1 bepaald middel. Leg je er gewoon bij neer dat je geen goeie coke :upsidedown:.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
We gaan het hem nooit aan de man kunnen brengen. Speed in pillen enzo. De fabeltjes zijn de wereld nog niet uit.
Klik om te vergroten...

Nee dat komt bijna of helemaal niet voor, in de jaren 90 wel meegemaakt maar dat was zo lang geleden.
Toen waren de pillen nog niet zo goed als nu.
:wink::yum::sunglasses:
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Nee dat komt bijna of helemaal niet voor, in de jaren 90 wel meegemaakt maar dat was zo lang geleden.
Toen waren de pillen nog niet zo goed als nu.
:wink::yum::sunglasses:
Klik om te vergroten...

speed in pillen? enfin da wordt ermee ingeperst da gaat niet over heel veel speed maar gewoon klein beetje speed of caffeine om niet moe te worden door de mdma comedown dacht ik ofzo! heb da al gezien mensen die zelf pillen persen en er wat kleurvloeistof/caffeine/speed indoen en sommige vinde dat veel fijner dan zuivere mdma
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Revolutionair zei:
Nee dat komt bijna of helemaal niet voor, in de jaren 90 wel meegemaakt maar dat was zo lang geleden.
Toen waren de pillen nog niet zo goed als nu.
:wink::yum::sunglasses:
Klik om te vergroten...

zot! ik nam vroeger 80mg en ik was in de hemel voor een uur of 3-4! 80mg daar tripte ik al fameus op! wa hebt ge nu ? pillen zo groot als uwe duim doe zogezegt 300mg bevatten?? of 1pil bevat 150mg de ander 300mg ofwel een mix! geef mij maar den mdxx tijd voor japan stopte om product voor mdxx te maken nietmeer naar europa te zenden
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#7
isaabellla zei:
In mijn pakje zitten brokjes die ik makkelijk verpletten kan.. sterk geur en t schittert mooi.

Ben zo terug even lijnen..
Klik om te vergroten...


Weeg je het wel eens na ?

Omdat een hoop
0.8 en 0.4 voor hele en halve doorgaan....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
silkroad zei:
speedpsychose? kunt ge ook cocaine psychose krijgen? en wat voor wanen krijgen mensen met speedpsychose,"?
Klik om te vergroten...
Van zo goed als elke drug kun je in een psychose raken als je er gevoelig voor bent.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
silkroad zei:
jonge ge weet zelf beter als mij dat coke / speed vaak versneden is dus kap er bij aub?
Klik om te vergroten...

Is goed afgesproken ik kap ermee en jij ook!
Geen gezeur meer over dat alles versneden is.
Deal!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
silkroad zei:
ja had vooral problemen met achterdochtigheid ; denken dat de tv boodschappen naar je persoonlijk stuurt, cameras, maar had ook last van dat mensen mij gingen vermoorden! en horror scenarions ; dat de drugs wat mij aangereikt werd vergif was om mij te doden etcetc
Klik om te vergroten...

Ja die psychotische kerel had dat ook vaak die blijven hangen was in 2009, denkend dat zijn dope vergiftigd was .En het was op den duur zo erg dat hij goede speed die iedereen goed vond als slecht ervaarde.

Aan de deur van de dealer gaan bellen s'nachts dat de drugs vergiftigd was.

Terwijl de rest het topspeed vond, dus ook de inbeelding van dat de drugs slecht is of versneden kan een psychotisch verschijnsel zijn dus wees u daar van bewust.

Hij zag na twee dagen wakker ook bebloede mensen met bijlen in het hoofd enz liggen.
Ik lees hier tussen de regels dat je beter stopt met coke, dat je gewoon psychose gevoelig aan het komen bent en je nooit meer lekker zult gaan op de coke.

Het vat is af vrees ik
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Babbanem zei:
Was laatst in brazillie en kreeg ik dit.
Klik om te vergroten...


Ruikt nergens naar en als ik een beetje in een glas water gooide loste ook niet alles op.

Was geen topper.....
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was laatst in brazillie en kreeg ik dit.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#13
veel rotzooi ! allemaal levamisole & lidocaine
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#14
in 2 van de 3 zakjes geen coke lol
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga je mijn tip nog gebruiken waarvoor ik moeite moeten doen heb om de mazen van de huiswet af te tasten om je hem toch nog te kunnen geven, en een ban geriskeerd heb, of niet? Zo ja spreken we nog wel eens.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekZ zei:
Gekke bron, allemaal straatdealers in A'dam. Iedereen weet dat die brol verkopen. Jij bent wrs vaste klant bij die prutsers ^^
Klik om te vergroten...

het zou mij niets verbazen dat het zo overal is! ik vind hem trouwens nietmeer en dit al 5-6 jaartjes ofzo
M
MaxymaxLid
01-01-2024, 00:00
#17
silkroad zei:
het zou mij niets verbazen dat het zo overal is! ik vind hem trouwens nietmeer en dit al 5-6 jaartjes ofzo
Klik om te vergroten...
Je hebt een verschil tussen straatdealers en dealers met pure spul, you dont make no sense, ik voel een hele hoop opgekropte frustratie
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deze is makkelijk fijn te maken en heeft een lekkerdere smaak dan de vorige.

C
CalliweedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou bij deze dan dit is wat ik tegenwoordig aankoop het kookt in iedergeval prima uit

ruikt heel ligt naar zoutzuur maar geen sterke geur.

na het uitkoken van 1.0 blijft er 0.87 over

word zeer snel hard
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deze was vrij luchtig en goed fijn the maken weinig geur, best droog. Vorige was stuk harder en meer plakkend had ook sterke brandstof lucht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."