Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier wat mooie dingen ook. 😋"
"Lekker nog snuiven avondkloknacht zondagochtend. Mooie dingen."
"Calliweed2.0 zei: Bekijk bijlage 16357 Klik om te vergroten... Dit blinkt wel hard zeg, hoe is die? brandstof luchtje?"
"Calliweed2.0 zei: Ja dat moet ook lol lastig te omschrijven Colombiaanse zweet voeten misschien. Niet zo’n sterkte brandstof lucht dat is meestal omdat er vervuiling in zit. Klik om te vergroten... Haha ok zo.n licht zoet en vaag luchie. Ja dat kan wel heel goed zijn. Met n mooie glans. Maar op de foto blinkt die wel heel hard. Heb nu ook echt iets gruwelijks van een surinaamse band. Zeg maar. Zit ook niet echt een opvallend luchie aan. Terwijl andere ook goeie dat wel hebben."
"Lekker aan deze mooie dingen. Warme rush uit een klein lijntje. Heerlijk"
"PsyTekz zei: Nuchter is pure goeie coke net chill. Klik om te vergroten... Juist echt goeie pure zeker. Maar met een drankje is t naar mijn idee nog net iets beter."
"Jumping Jack zei: Ja daarom is het ook een stuk duurder! Meer een Rush. Klik om te vergroten... Juist coke geeft veel betere rush. Maar wel stuk korter ja. Je kan iig wel slapen als je niet te gek doet."
"blue eyes zei: 1 keer had ik een lijntje die me wow wow wtf deed roepen op mijn werk. Nu ik dit typ herinner ik het me plots terug. Een Marokkaan had een lijntje of twee op mijn bureau gelegd´ Het tweede lijntje echter was al minder of wat je van 40mg pep voelde...😒 Daarna alle soorten in hoge puurtes nog gehad .vrienden waren enorm onder invloed maar Ik had niks...geen lulkick ,geen horn Alle leuke stimeffecten bleven uit behalve de drang tot bijpakken Herinner me dat mijn 5 gr op MOEST alhoewel ik het niet leuk vond bizar Slappe verhalen aanhoren de ganse avond ...als foltering kon het wel tellen die avond Als je daar into bent lol Klik om te vergroten... Duidelijk is t niet jouw ding dan. Heb ik met pep. Regelmatig gedaan. Maar viel nooit echt lekker. Wel met sos en mdma hele mooie ervaringen."
"Lijkt wel op een cocaine roker. Basepijp"
"Deze was vrij luchtig en goed fijn the maken weinig geur, best droog. Vorige was stuk harder en meer plakkend had ook sterke brandstof lucht."