Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WAZA zei: I kgeef een tip.. BLOK is fake en vol versneden zooi Klik om te vergroten... Betere bron zoeken het ,valt niet mee maar het is er echt."
"Hoe ziet jouw coke er uit kwa structuur hardheid vettigheid etc. En waar ruikt het naar? En alle verschillen daarin."
"Babbanem zei: Hoe ziet jouw coke er uit kwa structuur hardheid vettigheid etc. En waar ruikt het naar? En alle verschillen daarin. Klik om te vergroten... Deze is olie achtig heeft een grove structuur niet glad of korrelig. Sterke zoutzuurachtige geur. En deze is zacht ,je druk het eerder plat dan dat het breekt. Dus altijd even een bord in de microwave warm maken en dan blok erop en fijnmalen."
"9 strepen zei: Deze is brok achtig maar niet moeilijk fijn te maken. benzine achtige geur. Klik om te vergroten... Is hij vet of olieachtig ? Of meer droog en beetje hard ?"
"Rupsen God ⤠zei: Waarom wil je dit eigenlijk weten? Klik om te vergroten... Gewoon nieuwschierig naar welke ervaringen anderen hebben."
"silkroad zei: neen wat achtzes altijd zegt klopt. het zegt allemaal niks! ge moet het naar testservice brengen en dan weet je het en dan nog kunnen er altijd afwijkingen zijn in de percentage. ik had overlaatst 76% met verschillende bijproducten de coke was hard en ruikte naar lijmachtig substantie. maar het geurde. geen levamisole,phenacetin of wat dan ook enkel "bijproducten". ik heb 2lijnen ervan genomen en vond hem slecht. werd er zelfs niet goed van in mijn darmen. bjproducten betekend ook dat de coke verontreinigt was en nogtans was hem 76% maar wss verontreinigd met bijproducten. Klik om te vergroten... Heb gister monstertje naar de test service gebracht."
"Volgens mij word het gewassen met zoutzuur ,daarmee worden alle resterende bij producten eruit gewassen. Dus als het naar zoutzuur ruikt (beetje zurig) Dan belooft het wat goeds. Die ik heb weggebracht naar testservice ruikt ook zurig."
"acht.zes zei: Alles t naar zoutzuur ruikt zit er daar weer een verontreiniging van in. Doe mij maar iets wat niet/nauwelijks ruikt. Klik om te vergroten... Ja dat is toch iets wat ik veel terug zie. Dat iedereen best wel uiteenlopende meningen heeft over 'goede' en lekkere' coke. Is dus een heel persoonlijk iets Nou ik ga vanavond weer een streepje trekken"
"Don_Juan zei: Ik herken dat paranoia gedoe wel. Echt een teken dat je gewoon veelste veel gebruikt. Probeer eens een derde tot een half grammetje per avond met zulke pure coke. Moet echt ruim voldoende zijn. Maar het blijft moeilijk niet dat enne extra lijntje te nemen, wat het hele ādingetjeā zoals fijn maken lijn leggen en je buisje pakken om het op te snuiven heeft echt iets zalig makends en spannends. Daarbij ga je ook gewoon meer plassen van coke, dat is nu eenmaal een reactie ervan. Ook de grote boodschap hoort erbij. Mijn vaste dealer heeft ook een nieuwe batch. Dit keer een redelijk vettige coke, die zelfs wat gelig in eerste instantie leek. Wel erg mooi kristal vorming. Brok moet je goed uit elkaar halen en even laten drogen, liefst wat uurtjes. Gekke is, daarna is het spierwit en heel goed fijn te maken. Niet getest, maar heeft de typische sterke coke geur, en werking is subliem, heel, heel weinig van nodig. Enige gekke bii deze is dat het niet zo erg verdooft als wat ik gewend ben. Btw ik snap dit topic wel, ik vind het ook altijd interessant hoe de coke eruit ziet, hoe die verwerkt en hoe het ruikt. Klik om te vergroten... Ja ik zie en hoor er ook graag over. En als je nou niet kunt wachten met snuiven zoals ik,doe dan een bordje even in de magnetron beetje verwarmen en dan erop platdrukken en fijn maken werkt prima. De foto die ik hier gepost hebt is trouwens 70% zuiver en er zaten geen noemenswaardige andere stoffen in."
"Cocaine."