Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"caninus zei: En wat is dat nou weer voor gelul over de logo's? Ik weet exact welke blokken origineel zijn en welke systeem blokken die hier geperst zijn (incl.logo) Klik om te vergroten... Logo's en blokken. Volgens mij noemen.we dat tegels en stempels. Bij nieuw geperste blokken is duidelijk verschil te zien blok is vaak beetje stoffig en geen stempel. Maar ook stempel zecht niet alles .tegels hebben dan wel goede en bekende Zelfde maker . Maar een ander seizoen meer minder regen iets meer zon. maakt ook al veel verschil in het bekende product. Beste is !!!bouw lab kook rauw naar rock/borrie, rewind it to S. Dan heb je schonere zachte snuif. Maar er wordt al gekloot en gemengd van af moment dat de landbouw gedaan is en verwerking naar product begint. Niks is zeker en alles is goed of slecht. Nu al 30 jaar af en aan genietende gebruiker .van alles gezien en geleerd. Een persoonlijke smaak is voor iedereen anders...o en btw goede coke bestaat niet. Peace out"
"Lid 147679 zei: Hier moet ik toch even op reageren? In LSD blijven hangen , wie gelooft heden ten dage nog deze fabel? Dat je geen nbome ofzo wil slikken dat wil ik nog verstaan ...maar blijven hangen? In 20 jaar omgang met trippers en allerlei dopefiguren heb ik gezien dat de enigen die blijven hangen mensen zijn die bv in speedpsychoses geraakt zijn en daar nooit bovenop zijn gekomen en in die wanen bleven hangen. Maar in LSD blijven hangen? wat wel zo is met LSD zoals volgende quote beschrijft : “A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions.” —Oliver Wendell Holmes, Jr. maar dat is niet blijven hangen , dat is evolueren naar een hoger bewustzijn naar mijn bescheiden mening, het blijven hangen verhaal wordt vooral zeer hard verspreid door degenen die nog nooit lsd namen of het niet begrijpen. Klik om te vergroten... Doe 30 jaar geleden maar 8 nieuw vers geweekte vellen in je sokken om multiegroove binnen te komen. Half jaar van het padje geweest.Echt trip van me leven aangezien ik zelf niet of niks meer weet. En vele mij allerlei dingen vertelde. En dat op me eind rit ik op de telek stond en vermist terug werd gevonden in Italië . Na aanhouding en herkend als vermist terug naar nl gebracht en naar behandeling and a bit of sence . Leven moeilijk kan opbouwen en nu zelfs nog soms in een afgesloten mind verkeer"
"dupont zei: Wat verwacht je als je 800 x (gok ik?) meer dan een standaarddosis neemt. Dan word je psychotisch. Maar ook jij bent er niet permanen in blijven hangen zoals in de urban myth vaak wordt beweerd. Klik om te vergroten... Nee dat klopt inderdaad. Verhaal is dat het in je ruggenmerg zou worden opgeslagen. En net als gordelroos bij lage weerstand uitkan breken. maar nu weten ze na jaren onder zoek dat het geen blijvende flashbacks zijn. En is het opgenomen is om ptts te bestrijden. Deze zegels werken met minimale doses. En worden gedrupt sp1 p1 ."