Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke op Curacao

Coke op Curacao

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie o wie heeft er weleens coke gesnoven op Cura of een van de andere ABC-eilanden? En wat was jullie ervaring?

Even kort mn eigen "tripreport"
Ik heb echt redelijk wat afgesnoven in mn "carriere" en dacht dat ik wel wat gewend was. Maar op Cura ben ik toch echt goed vd kaart geweest. In positieve zin. Niet eerder meegemaakt. En overigens nooit meer kunnen evenaren -helaas! Koste trouwens ook geen drol.

Wellicht dat er ook leden zijn die nog dichter bij de bron zijn geweest - Zuid Amerika bijv - daar ben ik ook heel benieuwd naar.

Excuses als er wellicht al een zelfde topic is, maar ik kon deze niet vinden.

Hoor graag jullie ervaringen!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onversneden, hier zeggen ze puur en brok maar wordt ook opnieuw geperst. Verder is het natuurlijk ook de settings, je vakantie gevoel dus een en al positiviteit dat wordt versterkt. Natuurlijk is dit allemaal speculatie en zal je het moeten laten testen. Maar de omgevingsvariabelen en jet vakantiegevoel en gedeelte placebo zulle waarschijnlijk te maken hebben.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
TheRealJJ79 zei:
Wie o wie heeft er weleens coke gesnoven op Cura of een van de andere ABC-eilanden? En wat was jullie ervaring?
Klik om te vergroten...

Ik heb een half jaar gewerkt op curaçao.
In de vrije tijd regelmatig de neus gewit.
Merkte weinig verschil tov de coke hier.
Wel goedkoper in de prijs dacht ik.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was vooral geschrokken toen die hond vrolijk naast mij ging zitten toen ik op Schiphol aankwam. Vraagt die marechausseeër aan mij waarom hij ging zitten? Ik zeg weet ik veel. Misschien wil hij spelen? Jij hebt hem dat toch geleerd? En dan vraag je aan mij waarom hij dat doet. Maar mocht wel mee zo'n hokje in. Gefouilleerd en uitgelegd dat hij waarschijnlijk die coke van mijn telefoon rook. En toen mocht ik weer gaan.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mn vriend is naar Curaçao geweest en het is daar veel puurder en een stuk goedkoper.
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#6
caninus zei:
Ik was vooral geschrokken toen die hond vrolijk naast mij ging zitten toen ik op Schiphol aankwam. Vraagt die marechausseeër aan mij waarom hij ging zitten? Ik zeg weet ik veel. Misschien wil hij spelen? Jij hebt hem dat toch geleerd? En dan vraag je aan mij waarom hij dat doet. Maar mocht wel mee zo'n hokje in. Gefouilleerd en uitgelegd dat hij waarschijnlijk die coke van mijn telefoon rook. En toen mocht ik weer gaan.
Klik om te vergroten...
hehe, moet je zeggen uhhh ja ik heb nog 0,0001mg op mijn telefoon. mag toch tot 0,5 meneer?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Curaçao ben ik niet geweest. Wel in Colombia. In Medellin een gram gekocht. Was echt absurd hoe high ik van die coke werd. Dat was niet te vergelijken met de tientallen keren dat ik het in Nederland heb gedaan.

Overigens: andere tijden. Nu lekker makkelijk praten achteraf; maar ik vind het eigenlijk gewoon niet OK dat ik daar destijds coke heb gekocht. Dat land heeft er zo gigantisch onder te lijden gehad. Ik zie mij ook niet zo snel / nooit meer coke bestellen in de toekomst. Ook niet in NL.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
De gemiddelde zuiverheid van coke is best wel hoog in Nederland: 74,3%. Dus even los van alle contextuele factoren kan de kwaliteit niet heel veel beter zijn.

https://www.trimbos.nl/wp-content/uploads/2023/05/INF143-DIMS-Jaarbericht-2022.pdf
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Highonlife zei:
Bij de goede coke die ik gesnoven heb was vaak wel een soort 'benzine-achtige' geur aanwezig
Klik om te vergroten...
E10 of E5?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
De gemiddelde zuiverheid van coke is best wel hoog in Nederland: 74,3%. Dus even los van alle contextuele factoren kan de kwaliteit niet heel veel beter zijn.

https://www.trimbos.nl/wp-content/uploads/2023/05/INF143-DIMS-Jaarbericht-2022.pdf
Klik om te vergroten...
Ja maar die fles wijn die op vakantie in Frankrijk zo heerlijk was is terug thuis ook niet te doen.
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#11
Damius zei:
Curaçao ben ik niet geweest. Wel in Colombia. In Medellin een gram gekocht. Was echt absurd hoe high ik van die coke werd. Dat was niet te vergelijken met de tientallen keren dat ik het in Nederland heb gedaan.

Overigens: andere tijden. Nu lekker makkelijk praten achteraf; maar ik vind het eigenlijk gewoon niet OK dat ik daar destijds coke heb gekocht. Dat land heeft er zo gigantisch onder te lijden gehad. Ik zie mij ook niet zo snel / nooit meer coke bestellen in de toekomst. Ook niet in NL.
Klik om te vergroten...
is ook zo met geld gebruiken niets is schoon.,
Als ze geen geld verdienen met drugs is het wel kidnapping oid. en bijvoorbeeld XTC gebruik (mdma) als je dat doet ben je verantwoorlijk voor gigantische boskap.

Sja, thats life.. alles heeft wel een geschiedenis. Zelfs met tanken wat er allemaal is gebeurd om dat te verkrijgen met dealtjes met overheden en bepaalde slechte arbeidsomstandigheden/vernieling omgeving in het buiteland. We wonen in een rijk land maar dat is ook niet zomaar tot stand gekomen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perenijsje zei:
Mn vriend is naar Curaçao geweest en het is daar veel puurder en een stuk goedkoper.
Klik om te vergroten...

Klopt, vijf keer zo goedkoop. Tientje ofzo.
Maar dan heb ik het wel al over jaren geleden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke moet je in peru snuiven of in colo hahah
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Februari 2023 op cura geweest, boh, praatte de oren van iedereens kop af. In Nederland keer ik altijd in mijzelf. Ik heb veel goede en slechte coke gehad, maar niks vergeleken met wat daar te krijgen was.

Nu ben ik ook benieuwd naar hoe het zal zijn nog dichter bij de bron
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paranoize. zei:
Coke moet je in peru snuiven of in colo hahah
Klik om te vergroten...
Nee daar moet je de bladeren kauwen zoals ze daar al duizend jaar doen 😄
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben nu op Curaçao maar geen idee hoe je aan dat spul komt. Een random verdacht persoon op straat er naar vragen vind ik ook zo wat. Bovendien is mn vriendin zwanger dus dan zou ik alleen gebruiken. Niet dat haar dat zou deren, zou toch maar om 1 keer gaan, maar toch minder leuk dan met zn tweeën.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Nee daar moet je de bladeren kauwen zoals ze daar al duizend jaar doen 😄
Klik om te vergroten...

Tegen de "bergziekte" ofziets zeker he? :sweatsmile:
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Draaimiddel zei:
Februari 2023 op cura geweest, boh, praatte de oren van iedereens kop af. In Nederland keer ik altijd in mijzelf. Ik heb veel goede en slechte coke gehad, maar niks vergeleken met wat daar te krijgen was.

Nu ben ik ook benieuwd naar hoe het zal zijn nog dichter bij de bron
Klik om te vergroten...
Aangezien jij echt topkwaliteit coke hebt gezien/gehad.
Wat zijn de punten waar je op moet letten om kwaliteit te herkennen?
Moet er een goeie dieselgeur aan zitten?
Moeten de brokken goed glimmen en dan heb ik het over alle soorten, boli/colo/peru?
En moeten de brokken zo hard zijn dat het uit elkaar springt of wat aan de zachtere kant?
(Volgens mij is dit wel erg verschillend qua soort)
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Passiegebruiker zei:
Aangezien jij echt topkwaliteit coke hebt gezien/gehad.
Wat zijn de punten waar je op moet letten om kwaliteit te herkennen?
Moet er een goeie dieselgeur aan zitten?
Moeten de brokken goed glimmen en dan heb ik het over alle soorten, boli/colo/peru?
En moeten de brokken zo hard zijn dat het uit elkaar springt of wat aan de zachtere kant?
(Volgens mij is dit wel erg verschillend qua soort)
Klik om te vergroten...
Dit zegt allemaal geen reet. Bij de goede coke die ik gesnoven heb was vaak wel een soort 'benzine-achtige' geur aanwezig, maar dit zegt uiteindelijk ook niets over de kwaliteit. Testen biedt je de enige zekerheid.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
StraatPiraat zei:
E10 of E5?
Klik om te vergroten...
Rode diesel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."