#1
Wat je ruikt is vaak vanuit de machines of wasserij. Staat m.i. los van kwaliteit
En smokkelmethode misschien?Wat je ruikt is vaak vanuit de machines of wasserij. Staat m.i. los van kwaliteit
Nee daar moet je de bladeren kauwen zoals ze daar al duizend jaar doen 😄
Tegen de "bergziekte" ofziets zeker he?![]()
Verschilt echt enorm en het is niet echt mogelijk om goeie coke te herkennen. Soms wordt het ook opnieuw een brok gemaakt met een product wat het ook laat glimmen nadat ze het versneden hebben en in een brok hebben gemaakt. Dus dan ziet het er mooi uit, maar is het troep..Aangezien jij echt topkwaliteit coke hebt gezien/gehad.
Wat zijn de punten waar je op moet letten om kwaliteit te herkennen?
Moet er een goeie dieselgeur aan zitten?
Moeten de brokken goed glimmen en dan heb ik het over alle soorten, boli/colo/peru?
En moeten de brokken zo hard zijn dat het uit elkaar springt of wat aan de zachtere kant?
(Volgens mij is dit wel erg verschillend qua soort)
Maar coke in poeder vorm is sowieso bijna altijd versneden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."