#1
Re: kut
kut is lekker
flash kieke zei:
kut is lekker
flash kieke zei:



El_V zei:echt verslavend is het trouwens niet, voor mij althans.. heb nu al een aantal weken nog een halve gram thuisliggen. en vind het niet echt moeilijk om er af te blijven ofzo..
Nick de Neger zei:Vaagheid en robot hippies aan de top!![]()
Deranged zei:Ongelooflijk zwaar en zelfs verslavend tripmiddel dat door jan en alleman gebruikt wordt tegenwoordig, heb 't er niet zo mee en zeker voor die prijs kennen ze het wat mij betreft in hun reet steken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."