Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine poll

ketamine poll

81 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: kut

flash kieke zei:
Ploerd21 zei:
keta is kut
Klik om te vergroten...


=lekker
Klik om te vergroten...

kut is lekker
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Keta zou ik best wel eens een keertje willen proberen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine is super fien.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Keta is nr 1 (vandaar me naam) en is al helemaal nie gevaarlijk...als je met zo'n gedachte begint laat ut maar ligge...

NO GUTS, NO GLORY!! :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaagheid en robot hippies aan de top! :hearteyes:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#6
het lijkt erop dat de meesten positief denken over ketamine, zowel de gebruikers en de ooit-gebruikeers :wave:
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
kijk ffe op de eerste pagina... :mrgreen:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#8
echt verslavend is het trouwens niet, voor mij althans.. heb nu al een aantal weken nog een halve gram thuisliggen. en vind het niet echt moeilijk om er af te blijven ofzo..
k
klein beetje gekLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes: keta is echt super spul :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
El_V zei:
echt verslavend is het trouwens niet, voor mij althans.. heb nu al een aantal weken nog een halve gram thuisliggen. en vind het niet echt moeilijk om er af te blijven ofzo..
Klik om te vergroten...

Nah vind het ook niet verslavend. Had toen ik het EINDELIJK kon krijgen een paar weken iedere dag gesnoven, maar toen uiteindelijk dan toch in de k-hole gekomen en sinds dien geen behoefte meer aan...

Stuk minder verslavend als coke of benzo's, en ik kan het weten :wink:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
Vaagheid en robot hippies aan de top! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hahahaha! Daar weten we alles van, he!!!! :hearteyes:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb al redelijk wat materialen gebruikt en K is absolúút mijn favoriet! :hearteyes:

Het heeft zeker enkele nadelen (body load, moeilijke recovery, snuiven,...) t.o.v. andere psychedelica, maar het effect zelf is onnavolgbaar.

Fan dus!!! :hearteyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind keta geen psychedelica eigenlijk... Is gewoon dissociatief, een k-hole is wel een trip, maar maar vind het niet echt te vergelijken met hallucinogenen of psychedelica.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het iets van zeven keer gedaan, waarvan twee hele leuke trips waren. De andere keren werd ik kotsmisselijk, para of ging ik alleen maar de hele tijd dubbelzien. Meer negatieve dan positieve ervaringen dus... Vandaar dat ik er nu eigenlijk genoeg van heb gehad. Misschien dat ik het nog wel eens een keertje doe, maar eigenlijk vind ik dat ik er wel genoeg mee geexperimenteerd heb.
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

Deranged zei:
Ongelooflijk zwaar en zelfs verslavend tripmiddel dat door jan en alleman gebruikt wordt tegenwoordig, heb 't er niet zo mee en zeker voor die prijs kennen ze het wat mij betreft in hun reet steken.
Klik om te vergroten...


Anaal pluggen behoort tot de mogelijkheden ja.. :openmouth:
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#16
K is vet neet. Klein lijntje en dan word je al snel vaag. Deze drugs doet je ook vage dingen zeggen en doen, geweldig! Het voordeel is ook nog eens dat je geen kater er van hebt.
Het werkt een uurtje ongeveer, dat uur ben ik alle keren dat ik het deed lekker vaag geweest, en had er daarna geen last meer van ofzo!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou zoveel van jou, Ket.

Het suffe van alles is dat het voelt alsof er in die 2 jaar dat ik er niet meer geweest ben, alles geduldig heeft gewacht om tegen die tijd dat ik weer present ben alles te hervatten met de tijd en opbouw waar we gebleven waren.

Ket, ik hou zoveel van jou.

Eigenlijk ben ik benieuwd of het mogelijk is, als je eenmaal een bestaan hebt gehad, weer helemaal bij 0 te beginnen. Maar je kunt niets modifyen. Noch zal je iets vergeten zijn als je er bent. Ook wist je sober niets meer.

Ik hou zoveel van jou.

En dat ijlenlange verlangen gevolgd door diepe nostalgische turing, het liefdes verdriet om niets. Maar toch, toch weer instappen voor een bereising.

Ik ga trouwen met Ket. Ik hou van je als eerste liefde.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, nog niet gehad maar wel ooit van plan. Dat alleen dankzij het topic van Spor om het in een neussprayflesje te krijgen.
Maar ben eerst nog aan het experimenteren met andere middelen.
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog nooit gehad, maar ben er heel erg benieuwd naar
Weet iemand of je de vloeistof ergens op slinkse wijze kan bestellen? Mag per PB :smoke:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hou van ketamine in zeer kleine hoeveelheden. Dan loop ik op wolkjes, zie alles heerlijk wazig in een soort vlekkenpatroon en na een halfuurtje is het weer over, en begin ik weer opnieuw :grin: Grotere hoeveelheden keta heb ik ook wel eens genomen. Maar het gevoel van niks meer kunnen bewegen, misselijkheid en te intensieve closedeyesvisuals maakte me angstig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."