Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine poll

ketamine poll

81 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mij lijkt het ook een hele vette drug om eens te proberen :)

Probeer al een hele tijd een grammetje te regelen en denk dat dat van de zomer eindelijk eens gaat lukken.
P
Ploerd21Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kut

keta is kut
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: kut

Ploerd21 zei:
keta is kut
Klik om te vergroten...


=lekker
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog niet gedaan, binnekort eens halen :grin: kan t krijgen voor 20 pleuro de gram^^.
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor wie het eens wil proberen!

Laat maar een berichtje achter met je e-mail
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#7
wausie91 zei:
het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
Klik om te vergroten...

Mail maar even, mischien weet ik wel een manier!
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#8
ketanest zei:
wausie91 zei:
het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
Klik om te vergroten...

Mail maar even, mischien weet ik wel een manier!
Klik om te vergroten...

sluwe dealpraktijken hiero :wink: niet de bedoeling :wave:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
platypus zei:
ketanest zei:
wausie91 zei:
het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
Klik om te vergroten...

Mail maar even, mischien weet ik wel een manier!
Klik om te vergroten...

sluwe dealpraktijken hiero :wink: niet de bedoeling :wave:
Klik om te vergroten...


Ze doen het wel heel onopvallend.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
keta word voornamelijk gesnoven voor zover ik het weet...
spuiten kan uiteraard ook.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe neem je t in? Er staat op t doodsje injectie vloeistof. Of is dat een domme vraag?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
Hoe neem je t in? Er staat op t doodsje injectie vloeistof. Of is dat een domme vraag?
Klik om te vergroten...

Je moet het spuite.
Of je kunt het ook Misschien in je drinke doen,maar dat weet ik niet.(<---waarschijnlijk niet.)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
je kan het toch ook indampen en dan snuiven neem ik aan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spuiten dus, dan geef mijn portie maar aan fikkie.
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aanrader

Ik vind het een opperheerlijke drug, maar zoals bij alles...gebruik het met mate! Bij tijden op zoek gaan naar die K-Hole kan een verrijking zijn voor je leven...

Je krijgt weer een andere kijk op je omgeving, de ruimere wereld, jezelf, ...

En er is best wel makkelijk aan te raken hoor...en wat ben ik toch zo blij dat ik een toffe studierichting heb gekozen :P :wink:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
En hoe snuif je dat, per puntje toch ofzo? Ik blijf het een raar idee vinden om zo'n soort drug te snuiven.
Klik om te vergroten...

is gwn vloeibaar spul uitgekookt tot kristallen/poeder
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: kut

flash kieke zei:
Ploerd21 zei:
keta is kut
Klik om te vergroten...


=lekker
Klik om te vergroten...

kut is lekker
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Keta zou ik best wel eens een keertje willen proberen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketamine is super fien.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Keta is nr 1 (vandaar me naam) en is al helemaal nie gevaarlijk...als je met zo'n gedachte begint laat ut maar ligge...

NO GUTS, NO GLORY!! :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."