#1
goed puntJonirsz zei:Beste mensen, waarom kan ik niet stemmen op, ja ik heb het wel eens gedaan alleen met een negatieve afloop? :P![]()
kan nu wel goed puntJonirsz zei:Beste mensen, waarom kan ik niet stemmen op, ja ik heb het wel eens gedaan alleen met een negatieve afloop? :P![]()
kan nu wel someone_nl zei:Ik heb nog nooit ketamine gebruikt.
Er zijn een aantal dingen die ik nooit wil uitproberen en ketamine is er een van.
Tis gewoon niet mijn ding.
wausie91 zei:het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
ketanest zei:wausie91 zei:het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
Mail maar even, mischien weet ik wel een manier!

platypus zei:ketanest zei:wausie91 zei:het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
Mail maar even, mischien weet ik wel een manier!
sluwe dealpraktijken hieroniet de bedoeling
![]()
caatje zei:Hoe neem je t in? Er staat op t doodsje injectie vloeistof. Of is dat een domme vraag?
Deranged zei:En hoe snuif je dat, per puntje toch ofzo? Ik blijf het een raar idee vinden om zo'n soort drug te snuiven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."