Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn er hier ook meer mensen die de nummers van Crookers ontzettend vet vinden? Ik kan zelf hard uit me dak gaan op hun muziek. Het zijn 2 dj's uit Italië die leype Fidget-House maken. Crookers is voor mij 1 van de vetste dj acts op het moment. Ook fantastische XTC muziek als je het mij vraagt!"
"Het is geen top 10, maar gewoon 10 albums die ik op dit moment het vetst vind: 1. Simian Mobile Disco - Attack Decay Sustain Release 2. Santogold - Santogold 3. Modeselektor - Happy Birthday! 4. Le Le - Flage 5. Underworld - 1992-2002 6. Morgan Heritage - Another Rockaz Moment 7. Justice - Cross 8. The Presets - Apocalypso 9. CSS - Cansei de Ser Sexy 10. Boys Noize - Oi Oi oi Remixed Zo iets, moeilijk om te kiezen! Er zijn veel goede albums. Downloaden (legaal) jullie of kopen jullie nog steeds het orginele schijfje?"
"K is vet neet. Klein lijntje en dan word je al snel vaag. Deze drugs doet je ook vage dingen zeggen en doen, geweldig! Het voordeel is ook nog eens dat je geen kater er van hebt. Het werkt een uurtje ongeveer, dat uur ben ik alle keren dat ik het deed lekker vaag geweest, en had er daarna geen last meer van ofzo!"
"X_mellOw zei: Kheb skateschoenen, circa's. en in mn lip van mn schoen. sit een rits.!lOwl. En dat kan ik het bewaren. lang leve skateschoenen! Klik om te vergroten... Haha, gemak dient de mens"
"Tomcraft - Overdose Underworld - Born Slippy 2e geweldige nummers. Hoewel Born Slippy natuurlijk wel speciaal blijft. Tenminste, voor mij wel!"
"nog ideale verstop tips voor reizigers met de trein (zoals ik?) alvast bedankt!"
"The Presets - If I Know You lekker chill op mn laptop!"
"Muse - Super Massive Black Hole"
"Underworld - Shudder/King Of Snake Briljant"
"No Doubt - New (Blijft briljante cd, alle klappers op 1 schijf; The Singles 1992-2003!)"