Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heerlijk goedje, alleen de trip is vaak heel dood, vooral zonder muziek vind ik,
en je word er lichamelijk erg van de kaart van, vooral als je probeerd te lopen, net of dat je op de maan bent :)
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vandaag testservice gebeld voor m'n sampletje, is ongeveer 85%. :grin:
Zeer tevreden mee, maar had dit ook wel verwacht na o.a. k-hole achtige effecten na het toedienen van een iets te dikke lijn.
Mevrouw van de testservice meldde mij overigens dat dit redelijk bijzonder schijnt te zijn, en dat de meeste ketamine die ze binnenkrijgen sterk versneden is, strookt dit met jullie ervaring?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijne is een keer getest op 75 % ofzo 2 keer rond die waarde, dus veel kan ik er niet over zeggen. Ik lees hierboven dat men zegt dat de keta trip redelijk dood is, zo ervaar ik dat ook. Het is trippen, maar niet zoals met lsd of paddos, maar gewoon een 'lege' trip ofzo. Meer een soort van trip met de getripte zintuigen, maar niet mentaal ofzo.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja idem dito, doch heb ik vrijdag op een dnb feest na een aantal pillen en een beetje mdma later 2 lijntjes keta genomen.
Dit voegde wel echt wat eraan toe, maakte het een hele rare ervaring, had het gevoel dat ik zweefde en een aura had.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb het weer een keer mogen meemaken en vond het weer echt te tof.
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Keta for life
ZOWIEZO
staat echt op numero eenos!!
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
brainwashed zei:
Keta for life
ZOWIEZO
staat echt op numero eenos!!
Klik om te vergroten...


oh...vandaar mn naam :rock:
maat van me pakt n gram inéenkeer, en superketa!!
begint al na n minuut of 2 met heavyy te TrrippetrripppeetrriippeeTripppe!!!
doe het em niet na, ookal hou ik wel van een Dikke Trip!.. :smoke:



!! Fasten your sealbelts, We wish you a Bad trippp thank you. 'psssshh'!!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil mijn eerdere standpunten in dit topic herzien...



LSD is de beste drugs ooit !! duidelijk :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
keta is echt absurd geweldig raar en verdovend. moet je eens gaan douchen na een paar flinke snatsen ketaaa...ik snap keta eindelijk :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
keta is echt mijn nummer 1 drug, maar het is best wel verslavend spul. vooral als je veel in huis hebt.
afgelopen 3 maanden elke week keta gedaan, meerdere malen per week op het laatst.
het is gewoon zo'n makkelijke manier om even van de wereld te zijn.
het sneakt er echt in.. dus voorlopig ben ik ermee gestopt. :)
en dat raad ik andere mensen ook aan om voorzichtig met dit spul te zijn.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
van het weekend hopelijk eindelijk weer eens goed aan de ketamine :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
underworld zei:
keta is echt mijn nummer 1 drug, maar het is best wel verslavend spul. vooral als je veel in huis hebt.
afgelopen 3 maanden elke week keta gedaan, meerdere malen per week op het laatst.
het is gewoon zo'n makkelijke manier om even van de wereld te zijn.
het sneakt er echt in.. dus voorlopig ben ik ermee gestopt. :)
en dat raad ik andere mensen ook aan om voorzichtig met dit spul te zijn.
Klik om te vergroten...

Haha en of het verslavend spul is. Godverdomme.
Stond net op de kop, ik was net een diepgaand topic over wat je doel in het leven was aan het doorspitten op een ander forum.

Met aldoor de gedachte in men achterhoofd van; "He kees, je moeder ligt hier nu wel op de kamer hiernaast te slapen, maak het huis aub niet kapot!"

Sta nog steeds op de kop eigenlijks :hearteyes:

2 dikke lijnen s-ketamine :hearteyes:

They should have given Socrates ketamine! :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kees Klapkaak zei:
Haha en of het verslavend spul is. Godverdomme.
Stond net op de kop, ik was net een diepgaand topic over wat je doel in het leven was aan het doorspitten op een ander forum.

Met aldoor de gedachte in men achterhoofd van; "He kees, je moeder ligt hier nu wel op de kamer hiernaast te slapen, maak het huis aub niet kapot!"

Sta nog steeds op de kop eigenlijks :hearteyes:

2 dikke lijnen s-ketamine :hearteyes:

They should have given Socrates ketamine! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha space ze. :)
ikzit hier wel lekker met een joint en n2o :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nou daar ging me Big Tasty met Mc Flurry ....

:hearteyes:

4 kleine lijntjens en meteen k hollend de plee volgekotst.

:kots:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
neuken op de keta ... hoe dan ?

als gummiepop ?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Underworld ruikt naar ontlasting en dergelijke vormen van uitwerpselen..
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
retteke ket naar beterbed

hhaahahaahaahahahahaaahhaahahahahahahahahaha
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn og amneenn

ik hebn et2 lountjhes keta genomen .....

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik brgijp nuypascwaerom jhu;lie llaemaals junk zijjn....
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol

ik wil ook keta
:rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."