#1
heerlijk goedje, alleen de trip is vaak heel dood, vooral zonder muziek vind ik,
en je word er lichamelijk erg van de kaart van, vooral als je probeerd te lopen, net of dat je op de maan bent![:)]()
en je word er lichamelijk erg van de kaart van, vooral als je probeerd te lopen, net of dat je op de maan bent



