Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jaja zei: Het lijkt tegenwoordig voor jonge meiden wel extra hip om bi-sexueel te zijn, terwijl dat bij de heren toch gezien wordt als XXL not- and never-done! Hypocriet, wat? Klik om te vergroten... Idd hypocriet... maar denk dat het nog wel een taboe is om bisex te zijn als je een man bent... Terwijl er best veel mannen bisex zijn, maar er niet openlijk voor durven uit te komen... Ik vind het juist wel wat hebben als een man bi is.. vind het gedurft en best ook wel sexy... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed... Ben ook van mening als een man meerdere keren experimenteert met 2 vrouwen, hij beter gaat begrijpen hoe je een vrouw kunt beffen.."
"Enesteene zei: wil zsm een keer tútsjeboartsje (kussen in het fries) en de rest :P maar dan wel op een pil Klik om te vergroten... Lol klinkt meer als; je tutje op een borstje en dan maar zuigen... Mijn goede vriend is gay... en die kus ik zo af en toe wel eens.. Heel lekkah moet ik zeggen.. Ook al is er geen aantrekkingskracht tussen ons.. Is meer vriendschappelijk... Enesteene zei: Klopt... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken Klik om te vergroten... als je die kans krijgt, moet je hem zeker gaan benutten...Wel denk ik met mensen waar je je echt op je gemak bij voelt.. misschien mensen die je al wat langer kent.. wat ik alleen nog een keer wil meemaken is MMV en ik natuurlijk de V...En niet MM die niet aan elkaar zitten of al bang zijn dat hun ballen elkaar al raken tijdens .. Of dat je hoort zeggen.. hmmm lekkah kontje heb je.. en dat hij erachter komt dat het niet mijn kont is maar van die andere M.. en zich eigen dan helemaal kapot schrikt .. Ben altijd open geweest in het bespreken van sex.. daarin wordt de sex alleen maar leuker door er openlijk en eerlijk voor uit te komen wat je lekker en wat je niet lekker vindt. Door dingen daadwerkelijk te doen, kan je pas weten of het iets is of niet... Mits je ervoor open staat... Veel vrouwen vinden het niks met andere vrouwen en idem dito voor mannen.. Een ex van mij die vertelde mij eens .. dat hij samen was met een vriend en die vriend hem heeft gepijpt.. Hij vond het een hele leuke ervaring.. maar toch de schaamte dat hij niet durfde te vertellen wie het was.. Ik dacht.. joh wie weet een MMV.. maar nee.. zat er niet in.. Hij vond het trouwens absoluut niet leuk om mij te zien met een andere vrouw. terwijl hij het wel sexy vindt 2 vrouwen met elkaar.. zolang ik het maar niet was.. Kennen jullie dat ook? Dat je het absoluut wel sexy vindt 2 vrouwen, maar echt niet je eigen vriendin???"
"!!!!!!!!!!!!Dubfire met Ribcage... Geweldig!!!!!!!!!!!! .........Minim@l.......... Ik ga knetter { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } de knetter hier op dit nummertje en G'tje!!!!"
"Miss J zei: Zo he, dit gaat wel heeeel diep. Ik blijf altijd nieuwschierig als ik de tripreports lees over ketamine maar ik zou het nooit aandurven denk ik... :P Klik om te vergroten... Idd.. ik vind het echt eng... en waarom ik 't eng vind.. weet ik ook niet... maar het blijft wel interessant.."
"***Als je de coke droog en donker bewaart is het maanden houdbaar. De kwaliteit wordt niet minder als je het een paar weken bewaart.*** gelezen op een site..."
"Mijn vraag is of daar veel verschil tussen zit? Om het goedje aan te vullen tot halve ltr of hele ltr moet dat met gedistilleerd / gedemineraliseerd water of kan dat met gewoon water? Heb namelijk ergens gelezen dat het ook met gewoon water kan aanvullen .. voorbeeld: om de reactie te krijgen halve kop warm ged. water... daarna als alles goed vermengd is kan je het aanvullen met gewoon water... alvast bedankt"
"Ok ik heb het antwoord gevonden... ge-de-mineraliseerd water. Alle mineralen en onzuiverheden zijn uit dit water gehaald. Dit is dus heel zuiver water. Kraanwater zit vol met kalk en andere dingen, dit kan voor sommige doeleinden problemen geven, daarom is er voor die doeleinde zuiver water te verkrijgen. ... en moest je je afvragen wat dan weer gedestileerd water is, nu dat is eigenlijk hetzelfde, maar ze hebben de onzuiverheden er dmv destilatie uitgehaald dus bijvullen met ged. water is wel aan te raden of maakt dat weer niks uit? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } alvast bedankt..."
"ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Opname XTC wordt geslikt. Het maagzuur lost de XTC op waardoor de werkzame stoffen vrijkomen. De XTC wordt met de rest van de maaginhoud verwerkt en bereikt de dunne darm. Daar wordt de XTC in het bloed opgenomen. Na de dunne darm gaat het bloed (via de poortader) eerst naar de lever. Daar wordt een deel van de XTC door enzymen afgebroken. Vervolgens gaat het bloed met de overgebleven XTC naar het hart. Het hart pompt het bloed naar de longen (om zuurstof op te nemen). Het hart pompt het bloed vervolgens naar de rest van het lichaam en naar alle organen, onder andere naar de hersenen, lever en de nieren. Deze organen zorgen voor de effecten, de afbraak en de uitscheiding. Effecten Een deel van het XTC-rijke bloed komt aan in de hersenen. In de hersenen beïnvloedt XTC de manier waarop zenuwen signalen aan elkaar doorgeven. Zenuwen doen dat met behulp van bepaalde stofjes. Deze stofjes worden overdrachtstoffen genoemd. XTC beinvloedt vooral de werking van serototine. Door het verhoogde serotonine-gehalte ga je je gelukzalig voelen. Abraak Een deel van het XTC-rijke bloed komt ook aan in de lever. In de lever wordt de XTC verder afgebroken. Uitscheiding Een deel komt ook aan in de nieren. De nieren filteren XTC en de afbraakstoffen uit het bloed waarna ze door de urine uitgescheiden worden. Bloedsomloop Nadat het bloed de organen (waaronder hersenen, lever en nieren) gepasseerd heeft, gaat het bloed weer terug naar het hart. Het hart pompt het bloed weer naar de longen (om zuurstof op te nemen. Van de longen gaat het bloed weer terug naar het hart, waarna het hart het weer opnieuw door heel het lichaam en naar alle organen pompt. Het bloed met zuurstof en XTC (mogelijk iets minder doordat al wat afgebroken is) bereikt dan weer alle organen. Deze cyclus herhaalt zich keer op keer. Risico's korte termijn Oververhitting XTC-gebruik kan tot oververhitting leiden. XTC verhoogt de lichaamstemperatuur. Door de combinatie van XTC, hitte, lang dansen en weinig water kun je uitdrogen en oververhit raken. Oververhitting is een zeer gevaarlijk ziektebeeld dat moeilijk te behandelen is. Hoge koorts, toevallen, bloedingen door het hele lichaam, spierafbraak en nierstoornissen kunnen voorkomen. Afkoeling zoeken, zo nu en dan rust nemen en voldoende drinken (ongeveer twee glazen water per uur) zijn belangrijk om oververhitting te voorkomen. Nog beter is het om isotone drankjes te drinken zoals AA of Isostar. Lever/nieren Er zijn enkele gevallen bekend waarbij XTC gebruik heeft geleid tot leverontsteking en het accuut falen van de lever. Waarschijnlijk speelde een individuele gevoeligheid of een herbij een rol. Tanden Door XTC kun je gaan knarsetanden. Dat kan schadelijk zijn voor je tanden. Ook maak je minder speeksel aan. Speeksel is de natuurlijke reiniger van je gebit. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"