Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"soldiermoney zei: RobTrip zei: ? De verkoper van de Azarius shop, waar ik ze heb gehaald, vertelde dat de soorten nagenoeg hetzelfde zijn, dus dat een andere soort, zoals de Atlantis, niet per se sterker zou zijn. Klik om te vergroten... Dat is echt de grootste bullshit die je aangepraat kan worden. De soorten hebben zeker een andere uitwerking. Jammer dat je weinig gevoeld hebt. Zie het maar als een eerste kennismaking, en ga volgende keer voor 15 gram philosopher stones of 10/15 gram atlantis. Je weet nu immers wat je te wachten staat, en zo te zien heb je je netjes ingelezen en voorbereid Have fun! Klik om te vergroten... Ja, ik snap het ook niet echt. Na me ingelezen te hebben op onder andere dit forum, ging ik ervan uit dat de verschillende soorten truffels verschillende uitwerkingen hebben. Toen de verkoper van Azarius dit als onzin bestempelde, was ik ook wel verrast. Maar hij is toch wel de verkoper van de gespecialiseerde winkel, dus ga ik er toch ook van uit dat hij geen onzin uitkraamt Ik zit nu een beetje in dubio."
"I love shrooms zei: Citroensap kan paddo's en truffels zeker een stuk heftiger maken. Dit is mijn tripreport met citroensap: viewtopic.php?f=21&t=24696&p=731572#p731572 In de comments staat ook beschreven hoe je dit moet bereiden. Pas overigens wel echt op met de dosering, wij hadden 20 gram truffels met citroensap genomen en dit was echt behoorlijk heftig kan ik je vertellen. Niet aan te raden als je nog niet echt ervaring met paddo's of truffels hebt. Ik zou er dus als ik jou was voor kiezen om of de dosering wat op te voeren de volgende keer of dezelfde dosering met citroensap te gebruiken Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie Citroen kan sowieso niet kwaad denk ik, dus minder zal het effect in ieder geval niet worden. Zal het volgende keer proberen. Kan het denk je ook met citroensap uit zo'n flesje, of moet ik het echt uit echte citroenen persen? Daarnaast ga ik de volgende keer denk ik langer dan 3 uur voor inname niet eten. Hierdoor hoop ik dat het effect ook wat sterker wordt. Het citroensap en de langere tijd niet eten zorgen er hopelijk voor dat ik wat meer ga merken. Ik ga denk ik nog steeds 10 gram Philosopher Stones nuttigen, aangezien de verkoper vertelde dat de soort niet uitmaakte qua sterkte. Verdere tips zijn natuurlijk altijd welkom"
"Sublimo zei: KoxBox zei: [quote="frederiktkintHier gaan we weer. Chocolade versterkt de trip NIET. Druivensuiker vermindert de trip NIET. Niets kan je trip verminderen, tenzij benzo's of speed/coke. Maar niets van voeding of drank. Bij die LemonTek heb ik toch ook serieus mijn twijfels... Klik om te vergroten... Eindelijk ! Ik wou het zelf als poste... Altijd dat gedoe met die chocola... Citroensap kan helpen als je er thee van zet, omdat de psilocybine beter zou worden opgenomen in het theewater. Ook mineraalarm water kan helpen daarbij. Maar als je ze gewoon goed kauwt en nog eens herkauwt in je mond en dan afslikt, werkt het ook prima ! Klik om te vergroten... Bij mij dus niet Dit heeft me de afgelopen tijd eigenlijk nog meer verbaasd. Als ik trip reports lees van mensen die met halve porties beginnen en best een sterk effect hebben, terwijl ik een heel portie had en amper iets merkte. Ik twijfel eraan om volgende keer 10 gram atlantis te proberen. Alleen zegt de verkoper dus dat er amper tot geen verschil in de soorten zit.... Ook denk ik dat ik Lemon Tek nog niet doe. Vind de citroen te zuur en verwacht er eerlijk gezegd niet heel veel resultaat mee? Als het de eerst volgende keer niet goed lukt overweeg ik de lemon tek.."
"Leuk live report. Ik zit te twijfelen om ook een keer in me eentje te trippen. Jij vond het dus wel relaxed he TRAVOLTA? Wel een aanrader, al heb jij geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb al een paar keer met andere personen erbij truffels genomen, dus heb ook al wat ervaring."
"luchtigtoetje zei: RobTrip zei: Leuk live report. Ik zit te twijfelen om ook een keer in me eentje te trippen. Jij vond het dus wel relaxed he TRAVOLTA? Wel een aanrader, al heb jij geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb al een paar keer met andere personen erbij truffels genomen, dus heb ook al wat ervaring. Klik om te vergroten... nou het verschil vind ik is als je met meer mensen bezig bent dan hou je elkaar in de realiteit zegmaar. Je gaat minder diep maar hebt veel meer lol. Als je alleen bent word je niet "afgeleid" uit je eigen wereld en kan je zo diep gaan als je wilt, en dus dieper nadenken over dingen. Ik vind het allebei wel wat hebben, maar als ik moet kiezen doe ik het toch liever alleen Klik om te vergroten... OK. Omdat er overal wordt aangeraden het niet alleen te doen enzo. Ik denk dat ik nu wel weet wat ik kan verwachten, omdat ik het 3 keer eerder heb gedaan. Ik twijfel alleen nog over de hoeveelheid. Laatste keer was 12.5 gram atlantis. Misschien ga ik voor de 20, maar dat is wel wat veel. Ik heb namelijk nog nooit echt hard getript."
"TRAVOLTA zei: en ik heb toch gisteravond nog een keer truffels genomen, omdat het toen nog kan. maar die ervaring was nog 10x zo heftig (15 gram white diamonds lemontek), ik ben letterlijk in mezelf verdwaald. hier volgt zeker nog een reportje over Klik om te vergroten... Haha Ben benieuwd. Je moet toch een behoorlijke tijd tussen de trips hebben, anders is het effect toch zwak?"
"Intoxication zei: NEYS zei: En alinea's Klik om te vergroten... en wat voor achterlijke flikker ben jij? dit is drugsforum, niet de les nederlands Klik om te vergroten... En op een drugsforum moet je zo reageren? Slaat nergens op. Ja, ik vind dat hij wel wat aardiger had kunnen zeggen dat het beter is als je volgende keer alinea's gebruikt, maar deze reactie van je slaat nergens op."
"Wow, de helft van je oogst 92 gram. Klinkt voordelig om ze zelf een keer te kweken( en leuk natuurlijk). Verder leuk report hoor, alleen zou ik het zlef niet "stiekem"doen terwijl mijn moeder ligt te slapen"
"Ongeveer een maandje geleden heb ik voor de tweede keer XTC gebruikt. Mijn eerste keer is hier te lezen: viewtopic.php?f=21&t=26618 Zoals je daar kunt lezen was het niet de echte XTC ervaring. Ik besloot hierdoor in één keer mijn paarse ster te nemen. Ik was samen met een vriend op een feest, waar hij voor de eerste keer XTC zou gebruiken. Rond 0.30 besloten we het te nemen. Van de vorige keer wist ik dat het lang duurde voordat ie insloeg. Hierdoor besloot ik deze keer gewoon lekker te gaan dansen zonder de hele tijd met die pil bezig te zijn. Na een uur merkte ik echter nog steeds niets, wat mij opzich wel weer verbaasde. Toen we drinken gingen halen en we terug richting de zaal liepen: BOEM. Hij sloeg in. Volgens mij best hard, maar ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere mensen voelt, dus kan ik het niet goed vergelijken. Ik begon over heel mijn lichaam erg te zweten. Ik was hier wel op voorbereid, omdat ik me goed had ingelezen. Ik besloot dan ook even rustig te zitten. Na ongeveer 5 minuten ging het goed en besloten we op het balkon te zitten, met een mooi uitzicht op de dansvloer. Het was lekker om je ogen dicht te doen en een beetje weg te dromen. Ik voelde me lekker en licht euforisch. Na een kwartiertje besloten we naar beneden te gaan en te dansen. Bij die vriend van me was ie rustig ingeslagen en we voelden ons goed. Dit was eigenlijk het punt waarvan ik het vond tegenvallen. Ik had verwacht dat je je helemaal lekker voelde, heel euforisch en een groot love-gevoel. Dit had ik alleen een klein beetje. Ik had gewoon zin om te dansen en had het goed naar me zin, maar het was niet zoiets als: WHOOOOOOOh, dit is echt vet. Ik had geen love gevoel, lulde niet tegen mensen, had geen trekkaak en had ook geen tintelingen oid. Wel voelde mijn haren lekker en danste ik de hele tijd best uitbundig. We besloten een ijsje te nemen. Toegegeven, hij smaakte lekkerder dan normaal, maar niet de belevenis van de reports die je vaak leest of verhalen die je hoort. Dit ging eigenlijk tot 5 uur door. Het laatste uurtje werd het gevoel al veel minder, maar de come down was wel relaxed. Om zes uur naar huis gegaan en tijdens de terugreis met elkaar gepraat hoe we het vonden. Het rare was dat die vriend van me heel erg filosofisch werd en heel erg ging nadenken over zijn studiekeuze, sterke en zwakke punten en dat soort dingen. Erg apart, aangezien dit toch niet tot de "kenmerken"van XTC vallen. Dit zal wel met zijn persoonlijkheid te maken hebben? Diezelfde nacht heerlijk geslapen en verder ook geen last van een kater. Al met al een leuke ervaring, maar helaas weer niet wat ik ervan verwacht had. Of zijn mijn verwachtingen te hoog, of waren het geen goede pillen(niet getest) Ik weet dat als je zekerheid wilt hebben je ze moet laten testen, maar paarse sterren zijn toch best sterk? Het rare was dat ik volgens mij de eerste keer wél de XTC ervaring had, een soort gloed over de menigte en wel een love gevoel, maar dat duurde alleen maar 5 minuten. Misschien volgende keer andere geteste pillen? Ik weet dat dit best een oppervlakkig report is, maar dit was nou eenmaal mijn ervaring, niet heel erg intens. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en mogelijk tips hebben. Anders open ik in het XTC subforum wel een topic met vraagjes."
"Wie? Ik+sitter Waar? Bij mij thuis Wat? 10 gram philosopher stones Wanneer? 13 februari 2010 23.30 Ervaring? 1 keer spacecake Om half 12 was het dan zo ver. Na me goed in te hebben gelezen en vrijdag de truffels te hebben gekocht was het tijd om ze te nemen. Na vier uur niets gegeten te hebben was het tijd om de truffels op te eten.De smaak viel wel mee, ik vond het een kruising tussen een walnoot en champignon, met een zure nasmaak. Ik lag lekker thuis op de bank een beetje tv te kijken, toen ik na ongeveer drie kwartier iets merkte. De tv leek het middelpunt van wat ik zag en alles er omheen was een beetje wazig, niet echt iets heel bijzonders. Vervolgens zette ik de tv uit en zette muziek op. Het wazige beeld was inmiddels verdwenen en ik merkte verder weinig. Als ik met de sitter praatte merkte ik dat ik een beetje in mijn eigen wereld zat en niet goed kon volgens waar het gesprek over ging. Zo kwam het regelmatig voor dat ik zei: "Wat vroeg je ook alweer"? Ook was ik een klein beetje lacherig, maar dat was het wel. Na ongeveer anderhalf uur zette ik de muziek weer uit en praatte ik wat met de sitter. Nog steeds zat ik een beetje in mijn eigen wereld, maar voor de rest merkte ik eigenlijk niet zoveel van de truffels. Het voelde ongeveer hetzelfde als toen ik de spacecake had genomen. Ook daar zat ik een beetje in mijn eigen wereld. Na 2.5 uur ging de sitter naar huis en besloot ik shorttrack te gaan kijken op tv. Ik merkte dat ik bijna helemaal nuchter was en dat de trip dus erg was tegen gevallen. Ik besloot maar de nodige chocola te nemen, aangezien dit de trip zou versterken. Hier merkte ik echter ook niets van. Al met al vond ik het een tegenvallende ervaring. Ik had geen visuals en was ook ook niet filosofisch ofzo. Zoals al eerder gezegd was eigenlijk het enige effect dat ik een beetje afwezig was en in mijn eigen wereld zat. Ik snap wel dat het geen indrukwekkend report is, maar ik dacht ik schrijf het toch maar even op, om mijn ervaring te delen. Hebben jullie verder tips zodat ik de volgende keer wel lekker kan trippen en niet weer zo'n slappe ervaring heb? De verkoper van de Azarius shop, waar ik ze heb gehaald, vertelde dat de soorten nagenoeg hetzelfde zijn, dus dat een andere soort, zoals de Atlantis, niet per se sterker zou zijn."