#1
Je kunt het best eens doen, het hoeft helemaal niet zo super heftig te zijn, maar doe rustig aan. Op een gegeven moment als je het veel doet is het wel zwaar, maar nog steeds tof,.... Het is wel te sturen zolang je het weet te doceren
euuuuuuuuuh, ja dussssss
![:wink:]()
euuuuuuuuuh, ja dussssss