Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kunt het best eens doen, het hoeft helemaal niet zo super heftig te zijn, maar doe rustig aan. Op een gegeven moment als je het veel doet is het wel zwaar, maar nog steeds tof,.... Het is wel te sturen zolang je het weet te doceren :mrgreen: euuuuuuuuuh, ja dussssss :openmouth:









:wink:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Adrenochroom zei:
teebo zei:
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
Klik om te vergroten...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.
Klik om te vergroten...

In de herziene versie uit 2005/2006 (weet niet meer) wordt Ketamine afgeraden, erbij wordt gezegt dat ze er eerst wel positief over waren maar dat je het beter links kunt laten liggen om de enorme verslaving en aftakeling van je lichaam.
Klik om te vergroten...
Aftakeling van je lichaam? Dat vind ik nou complete onzin, snuif (bijna) dagelijks ket en merk dan ook niets maar ook echt niets van enige aftakeling. Van een avond speed / pillen / coke ben je echt veel rotter.
De verslaving hmmm, moet toegeven dat ik er moeilijk van af kan blijven maar het is niet zo dat ik ket MOET hebben, wat ik dus met coke wel had.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld...
Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van die aftakeling merk ik ook niks. Ik word van alleen Keta op een avondje zelfs in he geheel niet brak. Af en toe eens keta is echt supermooi, en het hangt ontzettend af van de hoeveelheid en setting hoe je het meemaakt.

Om mijn vorige post wat te nuanceren: voor mezelf heb ik besloten het neit meer zovaak te doen, omdat ik nogal anders in het leven ben gaan staan, wat meer op een afstand, en dat wil ik niet meer. Zo enthousiast aanraden als in mijn eerste post zal ik ketamine niet meer doen, maar afraden ook absoluut niet.

Afgelopen week nog na veel bier een klein snuifje genomen, en in de kroeg onwijs gelachen, en gewoon blijven dansen tussen al die rare bezopen mensen. Echt hilarisch :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
afgelopen weekend weer een heerlijke ketamine + xtc trip gehad :hearteyes:

wat een wazigheid :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb afgelopen zondag de eerste keer ketamine gesnoven. en ik moet zeggen dat dit de meest speciale ervaring is geweest die ik ooit heb meegemaakt. ik zou dit wel niet al te vaak willen doen want ik heb toch best een hevige ervaring gehad. maar zeker nog te herhalen best lekker! :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu ben ik nieuwsgierig, wat heb je meegemaakt dan? Schrijf anders een trip reportje! :wave:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok ik zal het nog proberen deze week te schrijven... of je er wat van kan snappen is een andere zaak hihi
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#9
TechNora zei:
Van die aftakeling merk ik ook niks. Ik word van alleen Keta op een avondje zelfs in he geheel niet brak. Af en toe eens keta is echt supermooi, en het hangt ontzettend af van de hoeveelheid en setting hoe je het meemaakt.

Om mijn vorige post wat te nuanceren: voor mezelf heb ik besloten het neit meer zovaak te doen, omdat ik nogal anders in het leven ben gaan staan, wat meer op een afstand, en dat wil ik niet meer. Zo enthousiast aanraden als in mijn eerste post zal ik ketamine niet meer doen, maar afraden ook absoluut niet.

Afgelopen week nog na veel bier een klein snuifje genomen, en in de kroeg onwijs gelachen, en gewoon blijven dansen tussen al die rare bezopen mensen. Echt hilarisch :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Maar waarom is ket zo gaaf. Ik heb echt bijna alles gedaan, ook LSD en paddo's, maar van ket ben ik bang. Vooral als ik ket mensen zo raar zie bewegen. Je openeingsverhaal was trouwens geod geschreven
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
er is maar 1 synoniem voor en dat is geniaal, hoe je het ook bekijkt :sunglasses:
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#11
beste niet wel meest speciale!

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lastig om te beschrijven die lijnen... Ik doe het altijd puur op gevoel, en dat werkt wel goed. Heb zeg maar een plaatje in mn hoofd van wat ik de vorige keer nam, en dan bepaal ik iets meer, of iets minder...

Zal t toch even proberen uit te leggen. Bv dit plaatje ziet er qua dikte wel normaal uit voor mij:
,

en qua lengte... ehm, denk een centimetertje of twee. Dan raak ik wel relaxt in de war. Ik heb wel sterk dat ik er steeds beter mee om kan gaan omdat je dat gevoel leert kennen, maar daarom ook steeds beter weet te waarderen.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#13
westside zei:
hoe zit het met sex als je onder invloed van ketamine
Klik om te vergroten...
Beter nuchter denk ik :P Als je een klein beetje op heb kan het nog wel maar echt zwaar vaag van de keej nog iets presteren word een ander verhaal.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doodkapje zei:
ik heb afgelopen zondag de eerste keer ketamine gesnoven. en ik moet zeggen dat dit de meest speciale ervaring is geweest die ik ooit heb meegemaakt. ik zou dit wel niet al te vaak willen doen want ik heb toch best een hevige ervaring gehad. maar zeker nog te herhalen best lekker! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wat voelde of zag je dan?

Ik heb afgelope donderdag namelijk ook voor het eerst K gedaan en ik voelde me gewoon lekker warm, een beetje vaag en zag soms wat vreemde dingen met mn ogen dicht maar niets speciaals. Het viel mij eigelijk een beetje tegen maar de volgende keer doe ik in een keer wat meer. Ik heb denk ik donderdag iets van 150mg gedaan verspreid over een paar uur in kleine lijntjes.
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoe zit het met sex als je onder invloed van ketamine
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben wel heel benieuwd naar de tripreports...

Ik heb altijd gezegd en nog steeds dat ik ket & lsd & paddo's nooit wil doen.. vanwege de trips..

Hoor vaak positieve verhalen.. maar ook 1 keer een gozer helemaal zien kwijlen en roepen.. wil dit gevoel niet
!!!

Heb 1 keer op tv gezien. hadden ze 2 gozers op een stoel gezet in een kleine witte kamer.. Ketamine gegeven.. nou die gozers deden me een potje raar
.. schreeuwen en huilen..

Ik vind het gewoon echt eng spul.. maar dat neemt niet weg dat ik het heel interessant vind om te horen hoe iemand gaat tijdens zo'n trip..
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij ketamine is de dosering gewoon echt Alles. Een avondje stappen, zelfs in een normale kroeg, wordt leuker als ik een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje keta neem op heel veel bier. Als je meer neemt moet je eigenlijk al een plek hebben waar je rustig kan zitten, en is het effect heel anders. Dan ga je echt heel scheef staan, maar blijft wel leuk.
Als je dan nog grotere lijnen neemt, dan krijg je die echt enge effecten zoals hier beschreven, maar dat gebeurt alleen als je echt niet snapt hoe de dosering werkt.
Voor een klein beetje keta hoef je dus echt niet bang te zijn!!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
gister ket achter mn pc gedaan, wou het zakje evne opmaken en dacht dat het niet veel meer was. Toch nog iets van 6 lijntjes, was wel flink scheef daar achter m'n pc. Elk msn gesprek was ook zo lastig :P

Nu ga ik even wachten met kopen, want wat technora zei over depersonalisatie klopt wel..

gebruik met mate , verder wle relaxed spulletje vind het helemaal niet eng.
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#19
opmerking : klaarkomen op ketamine is (haast) onmogelijk :rolleyes:

een paar momentopnames :
- enkel mijn gedachten zijn nog werkelijk. ze voelen aan als een warm opgerold bolletje. mijn oog is iets losstaand in het universum en hangt niet aan mijn lichaam. als ik op de bank lig, dan zweven mijn voeten en benen helemaal omhoog en mijn hoofd wordt zwaarder. heej zijn dat mijn tenen daar? eens wriemelen... ja hoor er beweegt een grote teen...

- mijn rechterbeen vraagt me hulp omdat het over mijn linkerbeen wil gaan liggen maar is niet sterk genoeg alleen *tilt been over ander been*

- mmm gatver!!! mijn linker oog doet een indianendansje rond mijn rechter oog!!! rotjoch...doet gewoon zn eigen zin!!!

vandaar dus meest speciale drug ooit... rationele nadenken bij irrationele dingen...
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kijk uit naar je report :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."