#1
gister ket achter mn pc gedaan, wou het zakje evne opmaken en dacht dat het niet veel meer was. Toch nog iets van 6 lijntjes, was wel flink scheef daar achter m'n pc. Elk msn gesprek was ook zo lastig :P
Nu ga ik even wachten met kopen, want wat technora zei over depersonalisatie klopt wel..
gebruik met mate , verder wle relaxed spulletje vind het helemaal niet eng.
Nu ga ik even wachten met kopen, want wat technora zei over depersonalisatie klopt wel..
gebruik met mate , verder wle relaxed spulletje vind het helemaal niet eng.
Maar ben het weer helemaal eens met mijn standpunt!! Keta is mijn lievelings