Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
gister ket achter mn pc gedaan, wou het zakje evne opmaken en dacht dat het niet veel meer was. Toch nog iets van 6 lijntjes, was wel flink scheef daar achter m'n pc. Elk msn gesprek was ook zo lastig :P

Nu ga ik even wachten met kopen, want wat technora zei over depersonalisatie klopt wel..

gebruik met mate , verder wle relaxed spulletje vind het helemaal niet eng.
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#2
opmerking : klaarkomen op ketamine is (haast) onmogelijk :rolleyes:

een paar momentopnames :
- enkel mijn gedachten zijn nog werkelijk. ze voelen aan als een warm opgerold bolletje. mijn oog is iets losstaand in het universum en hangt niet aan mijn lichaam. als ik op de bank lig, dan zweven mijn voeten en benen helemaal omhoog en mijn hoofd wordt zwaarder. heej zijn dat mijn tenen daar? eens wriemelen... ja hoor er beweegt een grote teen...

- mijn rechterbeen vraagt me hulp omdat het over mijn linkerbeen wil gaan liggen maar is niet sterk genoeg alleen *tilt been over ander been*

- mmm gatver!!! mijn linker oog doet een indianendansje rond mijn rechter oog!!! rotjoch...doet gewoon zn eigen zin!!!

vandaar dus meest speciale drug ooit... rationele nadenken bij irrationele dingen...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#3
^herkenbaar, die twee eigenzinnige ogen! Als je iemand op een feestje ziet met een oog dicht om nog een beetje wat te zien is hij aan de K :wink:

Overigens vind ik het zeker niet de beste drugs ooit, wel grappig en lichtelijk verslavend.
Tripmiddelen en wiet gaan voor.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Reclametopic voor ketamine... ? :P

wil het al te graag eens proberen, maar is hier niet te krijgen ( regio limburg ) of ik zoek gewoon niet goed genoeg... Tot nu toe is me favo drugs / combo: ghb met coke en of benzo's... Maar ik verwacht idd wel dat ketmaine vetter is. Zodra ik het weet deel ik mijn ervaring hier
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik woon verre van limburg maar ik weet wel daar iemand die er aan kan komen en voor €25,00 de gram.Dus het is er zeker,goed zoeken.

Maarja als je er niet aan kan komen lijkt het meteen of het niet in je omgeving is.Dat had ik met coke eerst,maar later bleek er echt wel veel te zijn.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
eyebeekaii zei:
Ja zou ik ook zeggen, maar ik zit echt behoorlijk diep "in the scene" coke is hier TE veel, dingen als wiet, xtc zijn gewoon te krijgen, voor ghb en speed moet je al iest beter zoeken maar ik zit er al zo'n 6 jaar in en ben nog nooit ketamine / 2c-b / lsd / pure mdma tegen gekomen hier... Zal er btw ook zeker aan liggen waar in limburg je zit want ik ken idd een paar steden verderop ook wel iemand die aan wat ketamine ofzo kan komen... Maar waar ik zit is het echt lastig.. ( heb ook al evel rondgevraagd aan zowel dealers als gebruikers )

Maar ik houd mn ogen open :)
Klik om te vergroten...
Zo diep zit je er dan echt niet in hoor. Coke is echt overal te veel. Ik denk dat er meer coke dealers als politie agenten rond rijden. Overal kom je ze tegen. GHB Speed MDMA en ketamine is makkelijk aan te komen. LSD zie je idd wel wat minder. 2c-b ben ik zelf nog nooit tegengekomen maar ook eerlijk gezegd nooit naar gevraagd.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Japi-10 zei:
Ik woon verre van limburg maar ik weet wel daar iemand die er aan kan komen en voor €25,00 de gram.Dus het is er zeker,goed zoeken.

Maarja als je er niet aan kan komen lijkt het meteen of het niet in je omgeving is.Dat had ik met coke eerst,maar later bleek er echt wel veel te zijn.
Klik om te vergroten...

alles isoveral.
you just kno wthe right fucking people :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja zou ik ook zeggen, maar ik zit echt behoorlijk diep "in the scene" coke is hier TE veel, dingen als wiet, xtc zijn gewoon te krijgen, voor ghb en speed moet je al iest beter zoeken maar ik zit er al zo'n 6 jaar in en ben nog nooit ketamine / 2c-b / lsd / pure mdma tegen gekomen hier... Zal er btw ook zeker aan liggen waar in limburg je zit want ik ken idd een paar steden verderop ook wel iemand die aan wat ketamine ofzo kan komen... Maar waar ik zit is het echt lastig.. ( heb ook al evel rondgevraagd aan zowel dealers als gebruikers )

Maar ik houd mn ogen open :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
in de herziene uitgave van (het positief-subjectieve) uit je bol wordt ketamine serieus afgeraden. naar tschijnt is ketamine toch niet zo onschuldig. ik heb mn zoektocht dan ook voorlopig stopgezet
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ahzo. Kan je eens kort vertellen wat ze erover zeggen? Buiten het verslavingsrisico dan...
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#11
kheb het van horen zeggen :)
maar voor mij persoonlijk is het vooral omdat ik geen zin heb in depersonalisatie ofzo, eerst mn hersenen nog een paar jaar laten ontwikkelen ofzo
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Eckster C zei:
Temptation zei:
beste niet wel meest speciale!

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!
Klik om te vergroten...

hahahaha ik neem lijnen van 12 cm en 6 mm dik en ik vind het nog niet heftig genoeg
Klik om te vergroten...
stoer!
Klik om te vergroten...

my hero!
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#13
teebo zei:
in de herziene uitgave van (het positief-subjectieve) uit je bol wordt ketamine serieus afgeraden. naar tschijnt is ketamine toch niet zo onschuldig. ik heb mn zoektocht dan ook voorlopig stopgezet
Klik om te vergroten...

Heb je hier een linkje van ofzo, ben wel benieuwd.
Ik weet wel uit ervaring dat keta in het begin eigenlijk geen na-effecten lijkt te hebben (de volgende dag ben je weer normaal), maar als je een aantal maanden lang elke dag gebruikt dan merk je wel degelijk negatieve gevolgen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha WOOT!! Ik was even vergeten hoe leuk keta ookalweer was. :mrgreen: Maar ben het weer helemaal eens met mijn standpunt!! Keta is mijn lievelings :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn ook ssamen met 2cb (prachtig visueel spectakel)
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
K is de 1e letter van mijn achternaam, wie heeft er nou het geluk dat hij een stukje van zijn achternaam kan snuiven? :wink:
recreatief behoorlijk ( te) lekker, K...
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#17
Temptation zei:
beste niet wel meest speciale!

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!
Klik om te vergroten...

hahahaha ik neem lijnen van 12 cm en 6 mm dik en ik vind het nog niet heftig genoeg
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eckster C zei:
Temptation zei:
beste niet wel meest speciale!

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!
Klik om te vergroten...

hahahaha ik neem lijnen van 12 cm en 6 mm dik en ik vind het nog niet heftig genoeg
Klik om te vergroten...
stoer!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eckster C zei:
Temptation zei:
beste niet wel meest speciale!

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!
Klik om te vergroten...

hahahaha ik neem lijnen van 12 cm en 6 mm dik en ik vind het nog niet heftig genoeg
Klik om te vergroten...

snuif je geen suiker ofzo
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eckster rookt er standaard crack bij vandaar dat ie zoveel nodig heeft jwt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."