Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie wil er meewerken aan mijn boek ??!

Wie wil er meewerken aan mijn boek ??!

53 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier nog een vrijwilliger :) Ben gek op lappen tekst schrijven.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stuur maar op.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sarori zei:
Ja precies zei:
Ik ben bezig aan een boek over drugs! Er heerst nog steeds een groot taboe op drugsgebruik en het beeld hiervan is doorgaans erg negatief. Dat wil ik veranderen!!
Klik om te vergroten...

Je gaat er kennelijk bij voorbaat al van uit dat het huidige beeld over drugs niet juist is en dat drugs wel positief zijn? :confused:

Voor een objectief beeld zou ik naast alle positieve verhalen die je hier waarschijnlijk te horen krijgt ook eens je licht opsteken bij wat artsen van diverse signatuur: EHBO-artsen die te maken krijgen met comazuipers in het weekend, verslavingsartsen, neurologen, hartspecialisten, longspecialisten, psychiaters etc etc.
Denk dat je zo een paar jaartjes verder bent voor je boek er dan is.

Ik zou je maar beperken tot "de andere kijk op drugs, gezien vanuit het gezichtspunt van de gebruiker"of zoiets. Dan rolt er misschien wel een verfrissend boek van de drukpersen :)
Klik om te vergroten...
Hoi, ik ga er absoluut niet vanuit dat drugs positief zijn, heb zelf al de nodige negatieve ervaringen gehad. Maar ook positieve! En mijn boek gaat inderdaad uit van de gebruiker; hoe gaat hij om met drugs, welke positieve ervaringen had hij, welke negatieve, is hij verslaafd, wil hij ermee stoppen of juist niet, enz. Overigens wil ik iedereen die toegezegd heeft mee te doen en/of de vragenlijst al heeft ingevuld, super bedanken! Zonder jullie geen boek en ik wil nog VEEL meer mensen interviewen, dus doe vooral mee!!
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor je reactie. PM me maar.
Ik hoef geen gratis exemplaar, maar ben bereid de kostprijs te betalen, anders wordt het een beetje een verliespost als ik al die reacties hier lees :grin:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou ook op zich best wel mee willen doen, maar op zich zou ik ook best wel willen weten wat voor een soort boek het wordt; wie je bent, niet perse je naam maar wel graag wat je doet en met wat voor achtergrond je het doet; wie is van plan je boek uit te geven; wat voor een publiek wil je bereiken; hoe ver ben je en wanneer denk je het af te hebben.

En als het af is zou ik ook wel een kopie tegen kostprijs willen of een digitale kopie.

PM me maar.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flip Trip zei:
En als het af is zou ik ook wel een kopie tegen kostprijs willen of een digitale kopie.
Klik om te vergroten...
Dat is natuurlijk ook nog een optie, maar ik ga toch voor de joint op een meeting denk ik :grin: :stoned:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil wel meedoen :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stuur gerust, ik wil je graag van dienst zijn.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja precies, ben bereidt om een vragenlijst voor je in te vullen :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
stuur maar, maar niet belangeloos. Ik wil een gratis kopie van je boek als het klaar is :)
Klik om te vergroten...
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben wel benieuwd naar de precieze opzet/inzet van het boek. Hoe ver ben je al, die je dit in je eentje? Stuur mij die vragen ook maar :) .
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#12
:) Stuur mij ook maar een PM, vul hem graag voor je in!

Eventuele reports wil ik ook wel sturen..


Gr. Mellow
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, stuur maar. Vind altijd wel grappig om die dingen in te vullen :P
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#14
PM me die vragenlijst ook maar, wil gerust meewerken :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb het net doorgestuurd
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#16
thanx :)
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er moet me even iets van het hart, ookal klink ik dan waarschijnlijk als een hippie :grin: Maar ik vind het serieus hartverwarmend hoeveel lieve, positieve, goede reacties ik al heb gekregen op mijn vraag wie er mee wil werken aan mijn boek! Rond de dertig personen hebben al een vragenlijst ingevuld en van diverse mensen mag ik hun mooie tripreport gebruiken. Ook bieden veel mensen hun hulp aan, door bijvoorbeeld een website voor mij te willen lanceren! Het doet me heel goed dat er nog zulke aardige, lieve mensen bestaan en het inspireert en motiveert me enorm om er hard aan te werken een mooi boek te schrijven en samen te stellen die vol komt te staan met grappige, ontroerende, leuke, vervelende en diepgaande drugservaringen en mooie tripreports. Overigens kan ik nog veel meer ervaringen gebruiken, dus als je zin en tijd hebt om een vragenlijstje in te vullen, PM me gerust, ik ben je zeer dankbaar. Ook mensen die een mooi tripreport hebben geschreven en het leuk vinden die in een boek terug te vinden, kunnen me PMen. Ik ga zeer zorgvuldig met je informatie om en alles kan onder de naam die je zelf wilt. Alvast SUPER bedankt en ik hou jullie uiteraard op de hoogte van de vorderingen van het boek!!
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ingevuld
Veel succes toegewenst :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
stuur mij pm
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gaaf idee! Stuur mij ook maar een PM :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."