Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs & highscores

Drugs & highscores

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tsss...waarom denk je dat het highscore heet?? :rolleyes:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, dat heb ik ook wel. alleen gamen onder speed heeft bij mij een nadeel.
als ik bv. fifa aan het spelen ben en ik ga bijna score of ... dan 'bijt' ik echt op mijn tanden vd spanning.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een keer met wiet op een belachelijke hoge score neergezet in een game op een mobiele telefoon. Me hart ging als een malloot tekeer. die highscore staat al meer dan anderhalfjaar op die mobiel en ik weet zeker dat niemand die ooit zal verbreken.
Dat was zo'n spelletje met een balletje die je door naar links en naar rechts te bewegen steeds op een klein stukje platform moest laten vallen en het beeld gaat steeds sneller naar beneden.
op een gegeven moment is het gewoon onmogelijk om nog verder te spelen omdat het beeld te snel naar beneden gaat. :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vooral met sexspelletjes presteer ik beter als ik high ben :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik herken het ook wel een beetje. Bij mij is het op drugs alles of niets. Of ik bak er helemaal geen reet van, of ik speel de sterren van de hemel. Meestal als je er dan helemaal in zit, dan gaat het heel goed.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn topscore in tetres, pacman, space invader zijn onverslaanbaar...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb als ik shooters speel ( F.e.a.r. is een aanrader ) dat ik helemaal erin zit, schrik momenten dat ik bijna een hart-aanval krijg. Het spel word 10x spannender . ( en het is al behoorlijk spannend ( tip: kamer donker , koptelefoon op en spelen maar ))
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het werkt trouwens wel alleen bij sommige drugs. Op alcohol kan ik geen enkel spel goed spelen :beer: Op wiet/hasj geldt
ImmortalTech zei:
Of ik bak er helemaal geen reet van, of ik speel de sterren van de hemel.
Klik om te vergroten...

Heb nooit op andere drugs gegamed. Op paddo's vond ik het een belachelijk idee om te gamen :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik stoned/high ben kan ik vooral goed spelletjes waarbij je moet denken, maar niet spellen met reactie of dingen die stiekem best wel complex zijn. WoW spelen als ik stoned ben is een stuk moeilijker :P

Wel is gamen op drugs geniaal omdat je er echt helemaal in zit (wat het ook weer tergend vermoeiend maakt :P).
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stoned gamen is heerlijk je zit er helemaal in :P Maar toch gaat t bij mij meestal nuchter beter.

Heb ook wellis trippend (lsd, shrooms) gegamed maar dat werkt totaal niet met het beeldscherm (3d weergave terwijl het toch eigenlijk een 2d scherm is zeg maar; uiterst bizarre visuals)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
burnout revenge op mijn xbox

met je strakke kop in een brute sportwagen door het centrum van de stad scheuren met 320 kilometer per uur aan de verkeerde kant van de weg terwijl de autovrakken je om je spiegels vliegen, je auto op een strategisch moment opblazen om je kleine broertje totall loss door de vangrails of een grote vrachtauto heen te rossen. ongelukken veroorzaken, mederacers van de baan af rammen, onschuldige burgers zo hard rammen dat ze met honderden kilometers per uur door de lucht vliegen en op die manier weer andere racers van de weg af te knallen.

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
burnout revenge op mijn xbox

met je strakke kop in een brute sportwagen door het centrum van de stad scheuren met 320 kilometer per uur aan de verkeerde kant van de weg terwijl de autovrakken je om je spiegels vliegen, je auto op een strategisch moment opblazen om je kleine broertje totall loss door de vangrails of een grote vrachtauto heen te rossen. ongelukken veroorzaken, mederacers van de baan af rammen, onschuldige burgers zo hard rammen dat ze met honderden kilometers per uur door de lucht vliegen en op die manier weer andere racers van de weg af te knallen.

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...
+1!
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb echt nachten doorgedaan op de speed en PS2 2 jaar geleden .... en wat een fijne tijd ... maar nu bewaren mijn vriend en ik die speednachten (of dagen) gewoon om eens lekker total loss te gaan in de slaapkamer / badkamer / keukentafel / tuin / wasmachine etc (need more details ? :grin: )
Wat een leuk spel zeg!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Herkenbaar, zeker. Vooral reactiespellen en nadenk/behendigheids spellen speelde ik feilloos na een paar lijnen speed. Nu doe ik al anderhalf uur over de zweedesepuzzel uit de krant :( :( Drugs maken je op den lange duur niet sneller en slimmer maar op de korte termijn krijgen je grijze cellen even een boost.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik speel behoorlijk veel tafelvoetbal op café
na wat bier een wiet, speel ik veel beter dan nuchter :grin:
en je hebt wel behoorlijke concentratie nodig om de bal goed te controleren
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had bij tetris op me mobieltje een score van 145.000 gehaald, maar dan moet ik minimaal een uur in de trein zitten, zonder een "game over" te krijgen. Mensen staan je vreemd aan te kijken, je hoort opmerkingen van "die is lang aan het sms-en" En dan heel entausiast "Yeah" zeggen als je je score hebt verbeterd( met lee-towers elleboogje) :tearsofjoy:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
SchilDpadDo zei:
Ik heb als ik shooters speel ( F.e.a.r. is een aanrader ) dat ik helemaal erin zit, schrik momenten dat ik bijna een hart-aanval krijg. Het spel word 10x spannender . ( en het is al behoorlijk spannend ( tip: kamer donker , koptelefoon op en spelen maar ))
Klik om te vergroten...

Juist, deze gozer snapt het.

F.E.A.R. spelen, 's nachts in je eentje met een koptelefoon.

Hoe vaak ik op deze manier van dit spel ben geschrokken... da's niet normaal meer. En dan ook écht geschrokken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gamen+drugs :hearteyes:

Helaas verbeteren mijn game prestaties niet wanneer ik onder invloed ben.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
SchilDpadDo zei:
Ik heb als ik shooters speel ( F.e.a.r. is een aanrader ) dat ik helemaal erin zit, schrik momenten dat ik bijna een hart-aanval krijg. Het spel word 10x spannender . ( en het is al behoorlijk spannend ( tip: kamer donker , koptelefoon op en spelen maar ))
Klik om te vergroten...

Juist, deze gozer snapt het.

F.E.A.R. spelen, 's nachts in je eentje met een koptelefoon.

Hoe vaak ik op deze manier van dit spel ben geschrokken... da's niet normaal meer. En dan ook écht geschrokken.
Klik om te vergroten...

durf dat spel niet meer te spelen na een nachtje half paranoia te hebben doorgebracht @ MDMA :tearsofjoy:

voor de rest moet ik op elke drugs minimaal CSS & Audiosurf hebben gespeeld :P
op sos speel ik wel het best..
LSD het slechts :')
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#20
't enigste wat ik onder invloed van hasj heb gespeeld is dit spel: http://spele.nl/game/platform/theunfairplatformer.html

Normaal gesproken al een spel om gek van te worden, met hasj op ging t iets beter omdat ik niet gefrustreerd kon raken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."