#1
Tsss...waarom denk je dat het highscore heet?? 


Op wiet/hasj geldt
ImmortalTech zei:Of ik bak er helemaal geen reet van, of ik speel de sterren van de hemel.

+1!cropp zei:burnout revenge op mijn xbox
met je strakke kop in een brute sportwagen door het centrum van de stad scheuren met 320 kilometer per uur aan de verkeerde kant van de weg terwijl de autovrakken je om je spiegels vliegen, je auto op een strategisch moment opblazen om je kleine broertje totall loss door de vangrails of een grote vrachtauto heen te rossen. ongelukken veroorzaken, mederacers van de baan af rammen, onschuldige burgers zo hard rammen dat ze met honderden kilometers per uur door de lucht vliegen en op die manier weer andere racers van de weg af te knallen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SchilDpadDo zei:Ik heb als ik shooters speel ( F.e.a.r. is een aanrader ) dat ik helemaal erin zit, schrik momenten dat ik bijna een hart-aanval krijg. Het spel word 10x spannender . ( en het is al behoorlijk spannend ( tip: kamer donker , koptelefoon op en spelen maar ))
acidboy zei:SchilDpadDo zei:Ik heb als ik shooters speel ( F.e.a.r. is een aanrader ) dat ik helemaal erin zit, schrik momenten dat ik bijna een hart-aanval krijg. Het spel word 10x spannender . ( en het is al behoorlijk spannend ( tip: kamer donker , koptelefoon op en spelen maar ))
Juist, deze gozer snapt het.
F.E.A.R. spelen, 's nachts in je eentje met een koptelefoon.
Hoe vaak ik op deze manier van dit spel ben geschrokken... da's niet normaal meer. En dan ook écht geschrokken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."