Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs & highscores

Drugs & highscores

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
SchilDpadDo zei:
Ik heb als ik shooters speel ( F.e.a.r. is een aanrader ) dat ik helemaal erin zit, schrik momenten dat ik bijna een hart-aanval krijg. Het spel word 10x spannender . ( en het is al behoorlijk spannend ( tip: kamer donker , koptelefoon op en spelen maar ))
Klik om te vergroten...

Juist, deze gozer snapt het.

F.E.A.R. spelen, 's nachts in je eentje met een koptelefoon.

Hoe vaak ik op deze manier van dit spel ben geschrokken... da's niet normaal meer. En dan ook écht geschrokken.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gamen+drugs :hearteyes:

Helaas verbeteren mijn game prestaties niet wanneer ik onder invloed ben.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
acidboy zei:
SchilDpadDo zei:
Ik heb als ik shooters speel ( F.e.a.r. is een aanrader ) dat ik helemaal erin zit, schrik momenten dat ik bijna een hart-aanval krijg. Het spel word 10x spannender . ( en het is al behoorlijk spannend ( tip: kamer donker , koptelefoon op en spelen maar ))
Klik om te vergroten...

Juist, deze gozer snapt het.

F.E.A.R. spelen, 's nachts in je eentje met een koptelefoon.

Hoe vaak ik op deze manier van dit spel ben geschrokken... da's niet normaal meer. En dan ook écht geschrokken.
Klik om te vergroten...

durf dat spel niet meer te spelen na een nachtje half paranoia te hebben doorgebracht @ MDMA :tearsofjoy:

voor de rest moet ik op elke drugs minimaal CSS & Audiosurf hebben gespeeld :P
op sos speel ik wel het best..
LSD het slechts :')
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#4
't enigste wat ik onder invloed van hasj heb gespeeld is dit spel: http://spele.nl/game/platform/theunfairplatformer.html

Normaal gesproken al een spel om gek van te worden, met hasj op ging t iets beter omdat ik niet gefrustreerd kon raken :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Herkenbaar bij ritalin (of pep) :P
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#6
gamen met speed op mmm lkker en dan vooral race game's je speelt het spel zo uit :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met een klein beetje pep heb ik wel het gevoel dat ik beter preseteer. Dit is vaak ook wel te zien aan de rondetijden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Counter Strike,
headphones op en gaan met die banaan :hearteyes:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
Als ik stoned/high ben kan ik vooral goed spelletjes waarbij je moet denken, maar niet spellen met reactie of dingen die stiekem best wel complex zijn. WoW spelen als ik stoned ben is een stuk moeilijker :P
Klik om te vergroten...

dronken WoWen = one way ticket to the graveyard :beer:

Klein beetje pep combineert dan weer prima met headshots. Jammer dat je je alleen zo de tering schrikt als je onverwacht afgeknald wordt.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaste klant zei:
Hallo bob,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook wel een beetje ken. Niet met spellen want daar ben ik onder invloed van alcohol wiet of truffels een randdebiel in en doe ik gewoon wat ik op dat moment leuk vindt, ipv highscore halen. Maar ik merk wel dat als ik goed high ben van de wiet, dat ik flink goed kan voetballen, goed oog voor het goal, goede positie houden, ijzersterk verdedigen. Terwijl ik normaal behoorlijk kneuzig ben met de bal. :tearsofjoy:

V.K.
Klik om te vergroten...

Wat jij bedoeld is dat je dan DENKT ijzersterk te verdedigen... de drugs geeft jouw dat ijzersterke gevoel, maar uiteindelijk loop je wat in het rond als een zoutzak :P

Drugs doet rare dingen met je :wink:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neuh dat ken ik ook wel, maar hier is het toch echt waar. Aangezien ik dan ook zeer positieve feedback krijg van mijn teamgenoten :wink:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb laatst mario party 8 stoned geprobeerd.. gaat voor geen meter, mn concentratievermogen was weer eens op vakantie :grin:

En met truffels op super smash brothers, geen idee wat ik gedaan heb, alleen buttonbashen volgens mij :tearsofjoy:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laatst onder LSD gegamed, het duurde echter maar 5 minuten omdat het onmogelijk was. Het was wel een aparte ervaring.
Stoned gamen verveeld snel vind ik, gewoon nuchter is toch nog het leukste.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."