#1
Drugs en autorijden is dom. Gewoon niet doen.
Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken. Het vertraagd je reactiesnelheid enorm.
Op de een of andere manier snappen mensen dat pas als ze zelf kinderen hebben die eventueel door een drugs- of drankrijder doodgereden kunnen worden.
Of het nu wel of niet bewezen is, iedereen die wel eens blowt weet gewoon dat het niet verantwoord is om dan achter het stuur te gaan zitten. Ook diegenen die hierboven roepen dat het wel zo is. Kom op zeg.
Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken. Het vertraagd je reactiesnelheid enorm.
Op de een of andere manier snappen mensen dat pas als ze zelf kinderen hebben die eventueel door een drugs- of drankrijder doodgereden kunnen worden.
Of het nu wel of niet bewezen is, iedereen die wel eens blowt weet gewoon dat het niet verantwoord is om dan achter het stuur te gaan zitten. Ook diegenen die hierboven roepen dat het wel zo is. Kom op zeg.


. Dat is toch niet het enige waar je naar moet kijken. Je rijgedrag hangt van veel factoren af hoor, ik denk bvb dat blowers vaak voorzichtiger rijden als ze stoned zijn.
. Het staat er jammer genoeg niet in, aangezien ik in deze discussie jouw mening draag