" achter het stuur, maar ik hoop dat als je iemand doodrijdt dat je beseft dat het allemaal je eigen schuld is. Dat je nou jezelf in gevaar brengt door drugsgebruik, dat kan me niks schelen. Maar je mag nooit anderen in gevaar brengen omdat jij zo nodig drugs wilt gebruiken.
(die je natuurlijk zelf moet betalen), kort gezegt in zo,n geval ben je vaak een half maandsalaris lichter en mischien ook zonder rijbewijs voor een tijdje.wave zei:Waarom blow je niet op een ander moment? Het is toch niet alsof je 24 uur per dag moet rijden.


Waarom?ronnai zei:Haha kiekert wat ben jij een zielig figuur![]()
Flip Trip zei:Er is geen negatieve invloed op je reactievermogen omdat de mensen die stoned hebben gereden hun vaart minderden, hierdoor ging de moeilijkheidsgraad omlaag en bleef het reactievermogen binnen de marge. Verminderde wel, maar doordat ze langzamer reden bleef het zich in principe hetzelfde.
Nee, zelf iets anders ondervinden maar toch de onderzoeken blijven geloven, dat is verstandig. Lekker niet meer zelf nadenken, het staat gedrukt, dus het is waar!Technofanaat zei:(Hoop trouwens niet dat je, net als "exeptional insight", gaat zeggen dat onderzoeken toch niks zeggen, zou nogal onnozel zijn)
Jij vraagt aan mij voor de onderzoeken en zegt daarna dat het je toch niet uit maakt wat de onderzoeksresultaten zijn. Dat irriteerde mij even aan jou (redelijk logisch toch?) En "het staat gedrukt, dus het is waar", kom op hee, doe even niet zo flauw.Exceptional Insight zei:Nee, zelf iets anders ondervinden maar toch de onderzoeken blijven geloven, dat is verstandig. Lekker niet meer zelf nadenken, het staat gedrukt, dus het is waar!Technofanaat zei:(Hoop trouwens niet dat je, net als "exeptional insight", gaat zeggen dat onderzoeken toch niks zeggen, zou nogal onnozel zijn)
Voor alle duidelijkheid: je verzint zelf dat iemand 30 gaat rijden op 50km gebied. Rustig rijden betekent niet TE langzaam rijden. Dan zou het onderzoek ook uitwijzen dat mensen TE langzaam rijden. Of heb je zelf een betere verklaring voor je reactie?3970 zei:Flip Trip zei:Er is geen negatieve invloed op je reactievermogen omdat de mensen die stoned hebben gereden hun vaart minderden, hierdoor ging de moeilijkheidsgraad omlaag en bleef het reactievermogen binnen de marge. Verminderde wel, maar doordat ze langzamer reden bleef het zich in principe hetzelfde.
Dus je gaat gewoon 30 rijden waar de rest 50 (of harder) rijdt, en op de 80 km wegen rij je 60??? Dat is inderdaad een stuk veiliger ja....
Dat doe ik niet, ik ben er namelijk met mijn studie veel mee bezig (paramedisch). Het enige is dat toch best wat studies met fouten zijn uitgevoerd waardoor ik mij twijfels heb bij de conclusie die ze geven.Technofanaat zei:(Hoop trouwens niet dat je, net als "exeptional insight", gaat zeggen dat onderzoeken toch niks zeggen, zou nogal onnozel zijn)
Ik ken ook iemand die zich in soortgelijke sector bevind, hij heeft zich ook over deze zaak ontfermt en trekt grote twijfels bij het bestraffen van blowende bestuurders. Hij had trouwens veel betere onderzoeken gevonden (ik kan het nog wel even navragen als je het interessant vind).Petrovic zei:Dat doe ik niet, ik ben er namelijk met mijn studie veel mee bezig (paramedisch). Het enige is dat toch best wat studies met fouten zijn uitgevoerd waardoor ik mij twijfels heb bij de conclusie die ze geven.Technofanaat zei:(Hoop trouwens niet dat je, net als "exeptional insight", gaat zeggen dat onderzoeken toch niks zeggen, zou nogal onnozel zijn)
Je moet kritisch zijn om een artikel op waarde te schatten. Leuk de inleiding lezen gevolgd door de conclusie heb je niet veel aan (excuses als dit niet zo is). Er zijn namelijk zoveel punten waarmee je een artikel kan onderuit halen.
Heb hem nog niet gelezen, maar dat komt nog wel.
Technofanaat zei:Voor alle duidelijkheid: je verzint zelf dat iemand 30 gaat rijden op 50km gebied. Rustig rijden betekent niet TE langzaam rijden. Dan zou het onderzoek ook uitwijzen dat mensen TE langzaam rijden. Of heb je zelf een betere verklaring voor je reactie?3970 zei:Flip Trip zei:Er is geen negatieve invloed op je reactievermogen omdat de mensen die stoned hebben gereden hun vaart minderden, hierdoor ging de moeilijkheidsgraad omlaag en bleef het reactievermogen binnen de marge. Verminderde wel, maar doordat ze langzamer reden bleef het zich in principe hetzelfde.
Dus je gaat gewoon 30 rijden waar de rest 50 (of harder) rijdt, en op de 80 km wegen rij je 60??? Dat is inderdaad een stuk veiliger ja....
Nice! Ik kan me niet voorstellen dat met 50 over een 80 weg gevaarlijker is op het moment dat je stoned ben, maargoed. Let wel f op dat er niemand achter je zit danFlip Trip zei:Thx Technofanaat
In mijn geval is het dan vaak 50 ipv 80 op 50 wegen en 80 ipv 100 op 80 wegen. Een stuk veiliger toch en in de 30 zone is het nuchter ook gewoon een stuk wilder. Mijn rijstijl is meestal gewoon compleet in toon met me gevoelens, ik betrap me er vaak genoeg op terwijl ik het eigenlijk niet wil. Als ik stoned ben ben ik over het algemeen rustig en zo rij ik dan ook.
Technofanaat zei:Nice! Ik kan me niet voorstellen dat met 50 over een 80 weg gevaarlijker is op het moment dat je stoned ben, maargoed. Let wel f op dat er niemand achter je zit danFlip Trip zei:Thx Technofanaat
In mijn geval is het dan vaak 50 ipv 80 op 50 wegen en 80 ipv 100 op 80 wegen. Een stuk veiliger toch en in de 30 zone is het nuchter ook gewoon een stuk wilder. Mijn rijstijl is meestal gewoon compleet in toon met me gevoelens, ik betrap me er vaak genoeg op terwijl ik het eigenlijk niet wil. Als ik stoned ben ben ik over het algemeen rustig en zo rij ik dan ook., dat is natuurlijk wel bijzonder hinderend. Als er niemand op de weg is vind ik het ook heerlijk om zeeeer rustig over de weg te kabbelen. Gewoon lekker genieten van het uitzicht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."