Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favoriete effect van drugs

Je favoriete effect van drugs

50 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hangt inderdaad van de drugs zelf af:

weed: lachkicks, chill-mood
xtc : love !!!! energy !! dansen als gek en je 1 voelen met de muziek
speed : ik kan de wereld aan, niets is teveel, je mag me alles vragen, ik doe het wel even
coke : babbelen babbelen en nog eens babbelen ... I'm the queen goddamn!
lsd : de visuals ofcourse, het huis dat meedanst, de muren die met je communiceren, de eindeloosheid van de vloer, de levende natuur die naar je lacht ....
2cb : de sex !!! :) wow, wat is me dat even intens .... en ook de visuals uiteraard.

Momenteel zit ik in mijn trip-fase ... heerlijk layed back genieten van al wat mooi is met een ongelooflijke rush van blijheid!
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik echt moet kiezen zou ik gaan voor het afstand kunnen nemen van mezelf en van mijn waarden en zo andere inzichten proberen te zoeken. Vanuit een ander perspectief op de wereld kijken en er héél diep over nadenken. Dit heb ik met LSD heel erg en daarom is het ook mijn favoriete drug (ook al heb ik er nog niet al te veel geprobeerd).

Maar ook gewoon kunnen relaxen, euforie, visuals, ontspanning en ja, zelfs 'wegvluchten uit de realiteit'. Niet dat ik drugs pak omdat ik de realiteit niet aan kan of dat ik zo'n grote problemen heb, maar het is gewoon leuk om even alles los te laten en even 'van de wereld' te zijn. Heerlijk ontspannend.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat ik in een ubergeile faun verander, zo'n over the top hitsig gehoornd wezen uit het gevolg van Dyonisus. De rush laadt elk spoortje beschaving van me afglijden. Er raast een wervelstorm door mijn organisme, zodat ik vergeet dat ik een gesocialiseerde artefact ben die zich te vaak moet onderwerpen aan de restricties van de maatschappij om niet in de bajes of in de koelcel van het Nationaal Forenisch Instituut te eindigen.

P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buddha Cheese zei:
Als ik echt moet kiezen zou ik gaan voor het afstand kunnen nemen van mezelf en van mijn waarden en zo andere inzichten proberen te zoeken. Vanuit een ander perspectief op de wereld kijken en er héél diep over nadenken. Dit heb ik met LSD heel erg en daarom is het ook mijn favoriete drug (ook al heb ik er nog niet al te veel geprobeerd).

Maar ook gewoon kunnen relaxen, euforie, visuals, ontspanning en ja, zelfs 'wegvluchten uit de realiteit'. Niet dat ik drugs pak omdat ik de realiteit niet aan kan of dat ik zo'n grote problemen heb, maar het is gewoon leuk om even alles los te laten en even 'van de wereld' te zijn. Heerlijk ontspannend.
Klik om te vergroten...
Verruil het woord "LSD" voor "paddestoelen" en je hebt mijn antwoord, maar dat is voornamelijk omdat LSD nog in de planning staat.
En verder vind ik het heerlijk om mijn al bestaande gigantische fantasie onder invloed van psychedelica daadwerkelijk te BELEVEN, ik ervaar die waarachtige droomwereld dan ook echt.
Zoals je zeepbel's pillen niet af mocht nemen, mag je mijn dromerige fantasiewereld niet afnemen, dé plek bij uitstek waar ik me veilig en fijn voel. :hearteyes: :grin:
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti zei:
Dat ik in een ubergeile faun verander, zo'n over the top hitsig gehoornd wezen uit het gevolg van Dyonisus. De rush laadt elk spoortje beschaving van me afglijden. Er raast een wervelstorm door mijn organisme, ... gesocialiseerde artefact ....onderwerpen aan de restricties van de maatschappij.
Klik om te vergroten...

What he said :smoke:
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg sociaal doen en me niets aantrekken van hoe ik overkom bij anderen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bijv. van Hasj dat ik er lekker rustig van word. En van trip middelen , gewoon het effect opzich, dingen kunnen zien die je normaal nooit ziet. Het verhaal dat je meemaakt .
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Euforie, alleen maar willen dansen, praatkicks, loving it. :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hangt van de drug af ook natuurlijk..

Alcohol: Gezelligheid, het lekkere gevoel wanneer je nét aangeschoten begint te worden..
Weed/hasj: ff lekker spacen, lachkicks, chillen op relaxte muziek..
Trippyshit: Gewoon even anders dan normaal. Dingen en de wereld anders bekijken dan normaal. Veel lol hebben, inzichten, de visuals ofcourse..
Mdma: De euforie!! Een love-gevoel zo hard door je lichaam die bij elke ademhaling door je hele lichaam heenraast zo heftig dat je er een stijve van krijgt :P En natuurlijk de band die je hebt op dat moment met je vrienden enzo vind ik ook prachtig. Die 2 hebben trouwens niks met elkaar te maken natuurlijk voordat iemand daar een flauwe opmerking over wil gaan maken :P

Dat waren ze wel zo'n beetje.. om nou elke drug die ik ooit gedaan heb op te noemen. het lijkt me duidelijk zo..
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Per drug inderdaad verschillend:

MDMA: iedereen is lief, ik ben euforisch en de wereld is mooi. Tranen laten om mooiheid en je beste vriend die je constant om een knuffel vraagt.

LSD: de visuals vind ik heel erg prettig maar zijn niet meer de reden om te trippen bij mij. Euforie, het idee hebben diepe inzichten te verwerven en dat soms ook daadwerkelijk doen.

Paddo's: wakker geschud worden uit de dagelijkse sleur, diepe connectie met natuur ervaren en hoeken van mijn geest tegenkomen waar ik van tevoren geen weet van had.

Speed: liever niet, maar als ik het toch doe dan het gemakkelijke, losbandige en energieke gevoel.

Alcohol: zeurende verplichtingen vergeten en los genoeg zijn om te genieten.

Wiet: lang vrolijk zijn om kleine dingen, ontspannen en het roken zelf.

Maar eigenlijk geldt voornamelijk: met chille mensen (of alleen) mooie dingen meemaken.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
The Love. :sunglasses:
G
GlenfiddichLid
01-01-2024, 00:00
#12
De hallucinaties van MDMA :hearteyes:
dit is volgens mij ivm oververmoeidheid :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee. 7% van je mdma wordt automatisch in je lichaam omgezet in mda. Een soortgelijke stof. Voordat er mdma hebt als eind product heb je eerst mda. Bij een hoeveelheid van 100mg hoeft dit niet veel te betekenen maar bij pakweg 250/300mg, verschilt per persoon ik ben denk ik wat gevoeliger, kan ik al de allergekste dingen zien. In combinatie met weed komen deze hallucinaties nog meer naar voren en worden ze nog gekker.. Dat is dus de reden waarom mdma hallucinaties kan geven. De hallucinaties zijn idd ook 1 van de grote redenen waarom ik mdma neem. Het uiteindelijke hallucineren.. :hearteyes:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sowieso uppers, en het liefst XTC. Vooral vanwege de euforie + energie, da ultimate combo for me. en dat rijmt een beetje.
S
SoulSailorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelica:

De inzichten die je ervan krijgt over jezelf en de wereld waarin we nu leven (misschien niet altijd positief,maar wel essentieel om bepaalde dingen te begrijpen..), ervaring vanuit 't ene bewustzijn, het contact wat je hebt met de natuur om je heen, telepathie, tjaah en dan de band die het creëert tussen mensen die samen hebben getript, en de manier waarop de inzichten die je krijgt je leven veranderen, en je jezelf terug geven :grin: wauw.
Maar eigenlijk
kan ik maar heel weinig negatieve aspecten van psychedelica bedenken,want de "negatieve" ervaringen die ik had, bleken achteraf altijd de dingen te zijn waar ik 't meest aan heb gehad.



:hearteyes:
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nog niemand over cocaine gehoord.

Het oppermachtige gevoel van cocaine, het scherpe gevoel, de loopneus, heel je bek verdooft, geweldig!
Daar kan echt niets tegen op bij mij.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou van psychedelica, met een euforisch gevoel :wink:
b
bullshitLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind het aller aller lekkerst als ik er heeel vrolijk opgewekt van word, dat ik heel veel zelfvertrouwen heb, dat ik met iedereen praat enzo. En het energieke gevoel vind ik ook wel lekker.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laat mij maar lekker strak staan... Dit eventueel van iets peppie of liever nog cocaine!
Soms een gekke bek trekken en dit met een bijhorende babbelkick. :sunglasses:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het meest favoriete effect voor mij is de beleving van muziek/videoclips op LSD. Ik maak het me dan gemakkelijk op de bank, dekentje over me heen, koptelefoon op, en dan één worden met de muziek van Tool.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."