Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favoriete effect van drugs

Je favoriete effect van drugs

50 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Euforie.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Absolute #1: Visuals
Ik hou echt heel veel van visuals. Ik ben er dol op. Ze zijn zo mooi, zo intens, zo bizar, zo bijzonder, zo heerlijk, zo diep.. de fractals, de patronen, de kleuren, de vredige gezichten in het zand, in de stenen en de wolken, gewoon alles. Visuals zijn eigenlijk alles, maar dan nog zo veel meer bijzonder. Vandaar ook, gezien visuals mijn hoofd doel in het experimenteren zijn, houdt ik het hoofdzakelijk bij tripmiddelen, met als grote favoriet LSD (want dat is wel visual-paradijs).

De ook wel leuke maar heel andere #2: Relaxte zorgeloosheid
Het downer gevoel; de zorgeloosheid, de ontspanning, 'het veilige fijne niks maakt uit en alles is in orde en niks kan mij raken en als het toch gebeurd boeit het me niet zo' gevoel. Ken het van wiet, lagere doseringen ketamine en van de codeïne pilletjes die ik bij een zware bronchitis kreeg en het is een fijn gevoel. Ontspannen, relaxed, licht euforisch maar niet uitbundig. Gewoon onderuit hangen en echt chillen, want nuchter ben ik altijd wel vrólijk, maar niet héél erg relaxed of zo, dus is het fijn dat dat met drugs wel kan. (hoofdzakelijk de rede waarom ik zo veel blow)

Verder maakt het me allemaal al veel minder uit. Lang door feesten kan ik nuchter ook wel goed en euforisch ben ik ook vaak op willekeurige momenten. Dat zoek ik dus ook niet echt. Zelfvertrouwen ook niet, want daar heb ik in ieder geval meer dan genoeg van om gelukkig te zijn in mijn leven, dus vandaar dat ik die middelen ook niet zo op zoek.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij geldt uithoudingsvermogen en euforie. M'n favoriete 'categorie' drugs zijn duidelijk uppers.
Z
ZeepbelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt er natuurlijk vanaf welke drugz..

Bij speed, goede speed, word ik rustig. Nuchter ben ik een zeer onzeker en onrustig (psychisch) persoon. Bij speed kan ik helder nadenken. En ik voel me over het algemeen goed. Voldaan.

Vroeger, toen ik nog iets voelde van MDMA/XTC, was dit mijn favoriete drugs. Alles mocht je me afnemen, behalve men pille :) Ik ging dan vaak met de auto ergens staan, in het veld, met een bepaalde soort muziek op, en dan ogen toe en GAAN ! Hoe feller hoe beter. Ik ga dan soms zelfs op de achterbank liggen. Ramen aangedampt, hevig zweten, niet meer scherp zien, maar ooooh zo goed voelen..

Bij GHB, ja, da's t moeilijkste om uit te leggen. Als het begint te werken, word ik actief, en wil ik ronddansen op snelle muziek, zoals hardcore... Ook kan ik door deze drugs goed genieten van muziek. En dat is nogaltijd het belangrijkske wat er is voor mij. Genieten van muziek. Muziek voelen.

Favoriete effect is dus het XTC-gevoel, maar dit is al maanden geleden jammergenoeg.
Laatste tijd redelijk wat GHB, en dit vind ik ook wel leuk :mrgreen:

Peace !
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vooral de euforie en de energie :)
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Relaxen (bij hasj)
Losbandiger/minder remmingen (alcohol)
Andere inzichten inkrijgen & euforie (paddo's/truffels)

Hiervan heb ik geen favoriet. Ieder effect is op zn tijd leuk.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
visuals, euforie, mindfucks,dissasociatieviteit(wat een woord joh), rustgevend en de belangrijkste; muziek onder invloed! :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anon zei:
Euforie.
Klik om te vergroten...

+1
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
1. Prachtige visuals en het idee dat je alles begrijpt en de kosmische realiteit jou heeft uitgekozen om haar te bevatten.

Een verre nummer 2: het "WAUW IK VOEL ME HEERLIJK :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:" gevoel. Lichte chille blijheid heb ik het niet zo op, als ik word afgevlakt (downergevoel) leg ik meteen een associatie met flippen, omdat ik een laaange tijd benzo's heb gehad daarvoor. Ik moet echt enorm worden overdonderd door de heerlijkheid van het gevoel.

Ik heb verder niks met uppers behalve mdma.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga daar echt niet tussen kiezen, ik vind het allemaal leuk :þ
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verschilt per situatie heel erg: ik hou best wel van drugs in het algemeen:

Als ik uitga, wat meestal inhoud dat ik naar grote feesten ga want in de kroeg hangen doe ik niet aan hou ik wel van een flinke hoeveelheid mdma, om goed los te gaan de hele nacht.

Als ik met vrienden ergens ben en het weer is een beetje lekker hou ik wel van lekker hard (visueel) trippen.

Als ik thuis ben daartegen ben ik meer voorstander van downers, als ik pijn heb van pijnstillers, etc... hangt voor mij dus compleet van de situatie af
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gevoel van een lichte tinteling, die een soort warmte door je rug heen laat stromen. Even pauze uit het dagelijkse leven.

Een beetje het gevoel van, een dag hard werken, thuis op de bank neer ploffen en drie dagen vrij.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drugs kan me vaak even een pauze geven van het dagelijks leven ...
Gewoon ik even alleen of samen met goeie vrienden op deze wereld :grin:
Verder hou ik bij het stappen wel van een oppeppertje om lekker lang te kunnen genieten van 't
feest.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#14
het verliezen van contact met de werkelijkheid. Maar, dat mag ook niet te lang duren anders draai ik door :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat hangt echt van mijn mood af
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Comfortabel gevoelloos worden en iedere link tussen mij en de zogenaamde wereld tijdelijk kapot maken.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zonder ego genieten van de wereld. :hearteyes:

Maar eigenlijk hou ik van heel veel verschillende drugs wel, psychedelica vind ik wel heel erg rlxt, maar uppers en downers kan ik net zo van genieten.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan meerdere drugs even goed waarderen, of het nou eurofie, lachkicks of gewoon ontzettend relax is.

Waar ik vooral waarde aan hecht zijn gewoon de gebeurtenissen die je door welke drugs dan ook mee maakt en die je bij blijven als vette, mooie, absurde of hilarische herrineringen :smoke: .
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
maiskorrel zei:
Ik kan meerdere drugs even goed waarderen, of het nou eurofie, lachkicks of gewoon ontzettend relax is.

Waar ik vooral waarde aan hecht zijn gewoon de gebeurtenissen die je door welke drugs dan ook mee maakt en die je bij blijven als vette, mooie, absurde of hilarische herrineringen :smoke: .
Klik om te vergroten...
idd :)
S
StabbyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ervaar je nu het liefst onder invloed van drugs? Dat je enorm kan chillen, of de hele nacht doorfeesten, of misschien hallucineer je graag of je wordt socialer en hebt meer zelfvertrouwen. Al deze dingen zijn best leuk, maar wat heb je het liefst?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."