Hangt er natuurlijk vanaf welke drugz..
Bij speed, goede speed, word ik rustig. Nuchter ben ik een zeer onzeker en onrustig (psychisch) persoon. Bij speed kan ik helder nadenken. En ik voel me over het algemeen goed. Voldaan.
Vroeger, toen ik nog iets voelde van MDMA/XTC, was dit mijn favoriete drugs. Alles mocht je me afnemen, behalve men pille
![:)]()
Ik ging dan vaak met de auto ergens staan, in het veld, met een bepaalde soort muziek op, en dan ogen toe en GAAN ! Hoe feller hoe beter. Ik ga dan soms zelfs op de achterbank liggen. Ramen aangedampt, hevig zweten, niet meer scherp zien, maar ooooh zo goed voelen..
Bij GHB, ja, da's t moeilijkste om uit te leggen. Als het begint te werken, word ik actief, en wil ik ronddansen op snelle muziek, zoals hardcore... Ook kan ik door deze drugs goed genieten van muziek. En dat is nogaltijd het belangrijkske wat er is voor mij. Genieten van muziek. Muziek voelen.
Favoriete effect is dus het XTC-gevoel, maar dit is al maanden geleden jammergenoeg.
Laatste tijd redelijk wat GHB, en dit vind ik ook wel leuk
Peace !