Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favoriete effect van drugs

Je favoriete effect van drugs

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
bullshitLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind het aller aller lekkerst als ik er heeel vrolijk opgewekt van word, dat ik heel veel zelfvertrouwen heb, dat ik met iedereen praat enzo. En het energieke gevoel vind ik ook wel lekker.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat mij maar lekker strak staan... Dit eventueel van iets peppie of liever nog cocaine!
Soms een gekke bek trekken en dit met een bijhorende babbelkick. :sunglasses:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het meest favoriete effect voor mij is de beleving van muziek/videoclips op LSD. Ik maak het me dan gemakkelijk op de bank, dekentje over me heen, koptelefoon op, en dan één worden met de muziek van Tool.. :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
3970 zei:
Het meest favoriete effect voor mij is de beleving van muziek/videoclips op LSD. Ik maak het me dan gemakkelijk op de bank, dekentje over me heen, koptelefoon op, en dan één worden met de muziek van Tool.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik voel dan de geluiden door mijn lichaam stromen, alsof t als een trilling van de ruggenwervels naar de rest van t lichaam gaat. Wat je normaal alleen merkt bij de zware bassen in een disco
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn lekkerste gevoel van drugs toch euforie en daarna de visuals
MDMA en paddo's mijn favo
r
raZielLid
01-01-2024, 00:00
#6
De euforie en zowiezo het hele MDMA gevoel. :)
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat sommige dingen (of alles :P ) even anders is dan normaal, normaal begint op een gegeven moment ook te vervelen, dus een soort van het uit de dagelijkse sleur geraken :)
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
henkie84 zei:
Per drug inderdaad verschillend:

MDMA: iedereen is lief, ik ben euforisch en de wereld is mooi. Tranen laten om mooiheid en je beste vriend die je constant om een knuffel vraagt.


Paddo's: wakker geschud worden uit de dagelijkse sleur, diepe connectie met natuur ervaren en hoeken van mijn geest tegenkomen waar ik van tevoren geen weet van had.

Speed: liever niet, maar als ik het toch doe dan het gemakkelijke, losbandige en energieke gevoel.

Alcohol: zeurende verplichtingen vergeten en los genoeg zijn om te genieten.

Maar eigenlijk geldt voornamelijk: met chille mensen (of alleen) mooie dingen meemaken.
Klik om te vergroten...

Hier kan ik het helemaal mee vinden! :)
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Los komen, los gaan, euforie en idd urenlang kunnen lullen over totaal niks.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Upper: Actief zijn (zowel functioneel, bv werk verrichten of recreatief zoals bv dansen etc)
donwer: alles om me heen vergeten (recreatief) of om lekker te relaxen en lang te slapen (heb ik soms nodig door vaak weinig nachtrust)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
kvind dat de meeste drugs wel leuke effecten hebben :)
ma toch liefst lachen, visuele dingen, wakker zijn en de muziek die vervormt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."