#1
ik vind het aller aller lekkerst als ik er heeel vrolijk opgewekt van word, dat ik heel veel zelfvertrouwen heb, dat ik met iedereen praat enzo. En het energieke gevoel vind ik ook wel lekker.

3970 zei:Het meest favoriete effect voor mij is de beleving van muziek/videoclips op LSD. Ik maak het me dan gemakkelijk op de bank, dekentje over me heen, koptelefoon op, en dan één worden met de muziek van Tool..![]()
henkie84 zei:Per drug inderdaad verschillend:
MDMA: iedereen is lief, ik ben euforisch en de wereld is mooi. Tranen laten om mooiheid en je beste vriend die je constant om een knuffel vraagt.
Paddo's: wakker geschud worden uit de dagelijkse sleur, diepe connectie met natuur ervaren en hoeken van mijn geest tegenkomen waar ik van tevoren geen weet van had.
Speed: liever niet, maar als ik het toch doe dan het gemakkelijke, losbandige en energieke gevoel.
Alcohol: zeurende verplichtingen vergeten en los genoeg zijn om te genieten.
Maar eigenlijk geldt voornamelijk: met chille mensen (of alleen) mooie dingen meemaken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."