#1
Heb jij wel eens drugs functioneel gebruikt?
En zoja welke drugs en waarom juist die drugs?
En zoja welke drugs en waarom juist die drugs?
Dan ga ik door op mijn eigen voorbeeld. Ik vind het wel positief dat, wanneer ik een nachtje door ben, ik de tweede nacht normaal kan slapen in plaats van half rusteloos nog een nachtje door trek.DrippTone zei:Positief functioneel gebruik, dat is niet mogelijk met drugs.
ExceptionalInsight zei:Dan ga ik door op mijn eigen voorbeeld. Ik vind het wel positief dat, wanneer ik een nachtje door ben, ik de tweede nacht normaal kan slapen in plaats van half rusteloos nog een nachtje door trek.DrippTone zei:Positief functioneel gebruik, dat is niet mogelijk met drugs.
Nou nou, wat drastisch gelijk weer zeg. Het is puur die ene nacht om het ritme weer normaal te krijgen.DrippTone zei:Terwijl je wel je lichaam vervuild met drugs, en de kans loopt niet meer normaal in slaap te kunnen komen omdat je daar middelen voor gebruikt.
Dat is dus ook precies wat ik doe.DrippTone zei:Je kunt hooguit zeggen dat het positief is dat je kunt slapen.
Dat zei ik niet. Liever slaap ik die nacht zonder extra dope, maar als dat niet lukt heb ik net als de meeste mensen liever de lusten zonder de lasten.DrippTone zei:Maar dat je daar een middel voor nodig hebt is niet positief. Of vind jij van wel?
Ja, maar het was meer een voorbeeld dat je bij zoveel bezigheden kan invullen.DrippTone zei:plantenbak zei:Prestaties verhogen kan ook hoor, als ik met een klein beetje pep op iets ga doen ben ik veel alerter & mijn reactievermogen gaat omhoog (getest @ games ^^)
En dat vind jij echt een prestatie?![]()
Maar je kunt niet zeggen dat het positief is.ExceptionalInsight zei:Nou nou, wat drastisch gelijk weer zeg. Het is puur die ene nacht om het ritme weer normaal te krijgen.DrippTone zei:Terwijl je wel je lichaam vervuild met drugs, en de kans loopt niet meer normaal in slaap te kunnen komen omdat je daar middelen voor gebruikt.
Prima.ExceptionalInsight zei:Dat is dus ook precies wat ik doe.DrippTone zei:Je kunt hooguit zeggen dat het positief is dat je kunt slapen.
Dus je vind het negatief, maar daar kies je bewust voor omdat je liever gemak kiest boven verstandig.ExceptionalInsight zei:Dat zei ik niet. Liever slaap ik die nacht zonder extra dope, maar als dat niet lukt heb ik net als de meeste mensen liever de lusten zonder de lasten.DrippTone zei:Maar dat je daar een middel voor nodig hebt is niet positief. Of vind jij van wel?
Niet dus.HetEindeVanAlles zei:Dus is dit positief functioneel gebruiken. Niet?
Je moet drugs niet verwarren met medicatie. Drugs die stompen je af, medicatie helpt je positief. Ik noem veel LSD nemen op een feestje om zo hard mogelijk kleurtjes te zien geen medicatie. Maar een trip in het bos die jou weer in contact met de natuur brengt, met je jezelf en jou laten inzien hoe jij eigenlijk je leven wil leiden. Dat noem ik wel medicatie.HetEindeVanAlles zei:Of halluciogenen gebruiken om jezelf beter te leren kennen. Ook functioneel, of niet?
Ik kan niet zeggen dat het gezond is, maar als ik wil slapen en het lukt, vind ik dat wel positief.DrippTone zei:Maar je kunt niet zeggen dat het positief is.
Soms.DrippTone zei:Dus je vind het negatief, maar daar kies je bewust voor omdat je liever gemak kiest boven verstandig.
Ik vind het geen fouten, ik maak ze bewust.DrippTone zei:Geen aanval ofzo, ik maak zelf zulke fouten vaak genoeg. :P
In veel gevallen wel, jaOom Klaas zei:Is dit niet gewoon het "grote gebruik goedpraat topic" ?
Dit soort reacties zijn eigenlijk de reden dat ik hier zelf liever niet al te diep op in ga. Het is namelijk zo dat amfetamine voor mij zo functioneel is gebleken dat er zelfs een kans bestaat dathet ooit zal schoppen tot professioneel tweaker.Oom Klaas zei:Is dit niet gewoon het "grote gebruik goedpraat topic" ?
DrippTone zei:En dat vind jij echt een prestatie?![]()
ExceptionalInsight zei:Wat kan niet met drugs?DrippTone zei:Dat kan niet met drugs.
Functioneel gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."