#1
Ik laat me functioneel gebruiken door de drugs. Voor het avontuur en dat extra gevoel 'dat je leeft'. Superleuk.
RSW zei:Ik laat me functioneel gebruiken door de drugs. Voor het avontuur en dat extra gevoel 'dat je leeft'. Superleuk.

'Viagra voor jou'Deranged zei:Ik gebruik het trouwens ook altijd om geen erectie te kunnen krijgen, daardoor voel ik me altijd een stuk zekerder.
Goede column, mooi geschreven, af en toe lekker provocerend en subtiel opgebouwd. Paar kleine kritiekpuntjes:Deranged zei:Realistisch denken is blijkbaar voor de meesten gewoon absoluut niet haalbaar. Even de feiten naast elkaar zetten en aan de hand hiervan de juiste prioriteiten stellen, het wil ze maar niet lukken. Wat ik op mijn beurt niet begrijp is dat deze mensen wel weten hoe ze moeten schijten of ademhalen.
Dat laatste is trouwens dan wel weer iets waar het bij velen definitief op stukloopt, op die momenten waar het ineens niet meer wil lukken. Dit omdat ze deze gruwelijke komediantgeheel over het hoofd zagen toen ze ineens de noodzaak voelden om drastisch te stoppen met dat sporadische drugsgebruik wat in wezen niks voorstelde. Maar wat waren ze 'trots' op zichzelf.
Misschien hebben ze er zelfs nog een topic over geopend op dit forum terwijl ze hun duurbetaalde rookdampen uitbliezen tegen hun beeldscherm. En waarschijnlijk hebben ze het hooguit 2 maanden volgehouden voor ze toch maar weer een keer aan de MDMA gingen op Primate Noise 2007. Wat ook helemaal niet erg is, en toch voelden ze zich zo ontzettend schuldig achteraf.
Het waren echter die dagelijkse gifdampen in hun longen waar ze eens objectief naar hadden moeten kijken. Maar dit was blijkbaar te moeilijk voor ze. Wat het toch niet geheel onterecht maakt dat velen in deze zieke grap hun definitieve eindstreep aantreffen. Vanuit het niets is het ineens de komediant die tot hen spreekt: 'Tot hier en niet verder.'
Rare humor heeft de wereld, die moet je snappen. En dan zijn er ook nog mensen die gewoon in het geheel niet eens over humor beschikken, maar daar kom ik een andere keer nog wel op terug. Speciaal voor mensen met humor.
Deranged zei:Ik gebruik het trouwens ook altijd om geen erectie te kunnen krijgen, daardoor voel ik me altijd een stuk zekerder.
azgaza zei:Codeïne tegen een flinke hoest die niet meer over wilde gaan omdat ik maar bleef hoesten en het geen tijd kreeg om te genezen, 4 dagen codeïne en het was over.
Heb ketamine ook wel eens als pijnstiller gebruikt; ik had enorme schouder pijn, en liep buiten en had geen toegang tot gewone pijnstillers maar wel ketamine in mijn zak, toen even een paar sleutel puntjes genomen en die pijn verdween als sneeuw voor de zon.
THC wel eens om me te helpen slapen en ook wel eens tegen verdriet; dat laatste is wel een flinke tijd geleden overigens.
Verder alleen normale dingen die niet recreatief gebruikt worden zoals paracetamol, melatonine en neusspray met xylometazoline en zo.
Oom Klaas zei:Codeine werkt wel goed, alleen als je het lang gebruikt of veel in 1 keer dan krijg je gigantische constipatie![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."