Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFunctioneel gebruikt?

Functioneel gebruikt?

81 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of een briljante kunstenaar die als geen ander begrijpt dat er geen schoonheid zou bestaan als alles mooi was?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs kunnen inderdaad zeker wel functioneel gebruikt worden.
Zoals ik nu doe.
Ik zie geen nadelen want ik gebruik nauwelijks.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natuurlijk gebruik ik drugs functioneel. Ik gebruik het om de zaterdagnacht over te kunnen slaan. Lijkt me een geweldige functie voor drugs.

Wat jullie hier echter onder functioneel verstaan is voor mij absoluut een grens die ik niet over ga. Drugs moeten voor de lol blijven, als je ze functioneel gaat gebruiken zul je ze steeds harder nodig hebben en is het einde zoek.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik het trouwens ook altijd om geen erectie te kunnen krijgen, daardoor voel ik me altijd een stuk zekerder.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#5
zolang het maar homeopathisch is toch?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Of een briljante kunstenaar die als geen ander begrijpt dat er geen schoonheid zou bestaan als alles mooi was?
Klik om te vergroten...

Dat ook
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsja, functioneel..

Een leuk tijdsverdrijf, dat zijn drugs..

Misschien een moeilijk standpunt voor wat het leven is:

Het leven is in principe wachten tot je dood gaat, en in de tussentijd nog iets leuks/goeds proberen te doen..
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Morgenochtend tentamen en afgelopen nacht heel slecht geslapen. Ja, dan is dex even mijn beste vriend! :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet, gewoon om beter te slapen en vette dromen te hebben , en ze achteraf eens te onthouden.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb jij wel eens drugs functioneel gebruikt?
En zoja welke drugs en waarom juist die drugs?
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat versta je onder functioneel gebruik?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ritalin gebruikte ik wel eens op school. Zodat ik me beter kon concentreren en meer werk verrichtte. Verder gebruikte ik wel meer shit op school, maar dat was zodat er meer lol aan was.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben echt met cocaine begonnen als pijnbestrijder.

In het verleden veel schade aan, en vooral in mijn body opgelopen toen ik in het verkeerde land op vakantie was.
Pijnstillers als diclofenac en zo werkte niet en opiaten vond ik te link ivm met verslavingsgevaar omdat het chronische klachten betreft.
Dacht dat sos wat dat betreft niet zo'n risico was...

Later ging ik opiaten en benzo's functioneel inzetten om een beetje relaxed te worden en te kunnen pitten, omdat die sos zo krachtig was dat je er dagenlang een gejaagd gevoel van had.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Codethyline (morfine , 5 mg/pil) tegen de keelpijn.
Gewoon verkrijgbaar zonder voorschrift.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Grote hoeveelheden Ephedrine om me zo danig naar de klote te helpen dat ik normaal kon functioneren. Destijds was dat nuchter onmogelijk.

THC om in slaap te komen.

Paracetamol, diclofenac en temazepam. Pijnbestrijding.

Temazapam ook nog eens om te slapen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
melatonine als ik niet kan slapen
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Melatonine: Ik slaap er veel beter door en ben beter uitgerust wakker met hetzelfde aantal uren slaap.
Cafeïnne achtige stoffen: Voor betere concentratie bij het studeren.
Dex: Dit heb ik een lange tijd gebruikt op school om mij gedachten meer gefocused te houden, meer werk te verichten (door lakse/geen planning) was dit een makkelijke uitweg. Nu doe ik het niet meer aangezien na verloop van tijd je steeds meer die dex nodig hebt om goed te kunnen studeren. Ik houd het nu gewoon bij het voedingssupplement L-tyrosine.

Dat was het denk ik wel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke tegen keelpijn :')
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#19
verstopte neus en verkoudheid helpt coke ook goed bij.
ik ken geen beter middel eigenlijk.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik laat me functioneel gebruiken door de drugs. Voor het avontuur en dat extra gevoel 'dat je leeft'. Superleuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."