Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
Mijn 2de keer LSD...eerste keer was niet sterk...en volgende keer kristallenn als ze weer te krijgen zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Kan je lsd kristallen krijgen? dat is wel fijn zeg...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
denk dat hij mdma kristallen bedoelt ;p

ik kijk niet uit naar drugs.
ik plan een week van te voren iets en zie dat dan als een uitstapje, zoals andere mensen naar de bioscoop gaan, en die maken ook geen plannen een paar maand van te voren :grin:

ik hou van trippen maar ik wil buiten de trip, niet teveel bezig zijn met drugs.

haha!

later broeders
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD 1000 Microgram

ergens half april.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik verlang - en ga dat binnenkort ook doen - heel erg naar een goeie LSD trip. Het is voor mij alweer jaren geleden en ik heb er echt weer eens zin in. Het heeft voor mij een grote therapeutische waarde, geeft me zelfinzicht en zelfreflectie. Ik ben zeer benieuwd wat het me voor interessante nadenkstof oplevert.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
LSD 1000 Microgram

ergens half april.
Klik om te vergroten...


Wow.. dat doe ik je niet eens na :openmouth:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
De 500 die ik laatst nam, voelde prettiger aan daan de 250jes ervoor(geen mindfuck meer door het plagende bewustzijn dan dingetjes laat horen).

eerst naar 750. en dan de portie opvoeren.

Wil toch wel eens weten hoe het is om muziek te proeven, en kleuren te voelen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sowieso naar zaterdag. Mescaline samen met Dumpy!

En 10 april LSD samen met Pak Suiker!

En waarschijnlijk doe ik dan een candyflip. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dumpy zei:
Ayahuasca en Peyote.. dat ga ik as vrijdag en zaterdag doen. En op Iboga wat eind volgende maand gaat gebeuren! :grin:
Klik om te vergroten...

Met A als gid? Had niet veel gescheeld of ik was bij die ceremonie ook ingesloten. Maar besloten het even uit te stellen en het was al vol.

Over die Iboga zou ik zeker graag een verslag willen horen.

OT: Een diepgaande mescaline trip. Zal waarschijnlijk gedroogde San Pedro worden.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
-Opium
-Mescaline

Verder verlang ik heel veel naar coke!
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Opium wil ik heel graag nog een keertje doen. Alleen moeilijk om aan te komen.
Ketamine misschien.. zit nog aan het twijfelen :rolleyes: .
En ik verlang naar coke ! :hearteyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
loadrunner zei:
LSD 1000 Microgram

ergens half april.
Klik om te vergroten...


Wow.. dat doe ik je niet eens na :openmouth:
Klik om te vergroten...

Wow.. zelfs jij niet joh :openmouth:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
loadrunner zei:
De 500 die ik laatst nam, voelde prettiger aan daan de 250jes ervoor(geen mindfuck meer door het plagende bewustzijn dan dingetjes laat horen).

eerst naar 750. en dan de portie opvoeren.

Wil toch wel eens weten hoe het is om muziek te proeven, en kleuren te voelen.
Klik om te vergroten...

Hopelijk lukt dat ook, en ik wil dat graag lezen in een reportje want mij lijkt het niet rlxt zoveel te nemen. Denk dat mijn hoofd dan figuurlijk uit elkaar spat. :openmouth:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als man van de combo's staan er al enkele fijne zaken gepland, van zekerheid tot waarschijnlijkheid in de nabije toekomst:

2x Bromo Dragonfly zegels +300ug LSD + 4FMP :hearteyes:

en verder:
MAOI-remmer (Pergamum Harmala) + DPT + N,N-DMT :hearteyes:

Yep, daar kijk ik wel naar uit.
Ondertussen nog enkele K-Holes en nieuwe 2C-Xs uittestend, maar die hoef ik niet zo in te plannen... :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ErnstJünger zei:
MAOI-remmer (Pergamum Harmala) + DPT + N,N-DMT :hearteyes:

Yep, daar kijk ik wel naar uit.
Klik om te vergroten...
Met een MAOI remmer kan je toch continu blijven roken? Volgens mij heb ik dat van Tripper gehoord....
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kijk uit naar de 2c-e die ik eigenlijk al lang had moeten doen..
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben heel erg beniewd naar ketamine. Maar wat echt bovenaan mijn lijstje staat is mescaline, of het nou met of zonder cactus is. Als ik er aan toe ben zal het me vinden toch ? :)
En in de tussentijd kom ik eerder tijd te kort dan drugs.

Oh en om te mierenneuken, het is 'MOA-remmer' of 'MAOI', maar 'MAOI-remmer' is dus dubbelop.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ErnstJünger zei:
2x Bromo Dragonfly zegels +300ug LSD + 4FMP :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hey ernst, kijk wel even goed uit met die bromo en 4fluor he? Weet je zeker dat dat oke samen gaat? Ikzelf voelde mijn lichaam toch echt protesteren bij de combi van 8mg DOM en 2mg Bromo. Voelde héél erg toxisch aan en stond echt ontzettend strak. Kijk even goed of deze combi samengaat die je geplanned bent te gaan doen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
ErnstJünger zei:
MAOI-remmer (Pergamum Harmala) + DPT + N,N-DMT :hearteyes:

Yep, daar kijk ik wel naar uit.
Klik om te vergroten...
Met een MAOI remmer kan je toch continu blijven roken? Volgens mij heb ik dat van Tripper gehoord....
Klik om te vergroten...

Klopt, de DMT word niet meer afgebroken of in ieder geval veel minder. Je kan dus gewoon door blijven roken ja, maar wil je dat? :P

Atropa zei:
Dumpy zei:
Met A als gid? Had niet veel gescheeld of ik was bij die ceremonie ook ingesloten. Maar besloten het even uit te stellen en het was al vol.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja daar ja! Jammer, had je graag eens gemeet. maar dat komt dan vast wel in de toekomst, ben daar beetje een stamgast :wink: haha. Ontzettend fijne plek en begeleiding!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
vode zei:
Peyote... dit weekend :)
Klik om te vergroten...

:grin: :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
keta

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."