#1
Lauu zei:Mijn 2de keer LSD...eerste keer was niet sterk...en volgende keer kristallenn als ze weer te krijgen zijn![]()
Kan je lsd kristallen krijgen? dat is wel fijn zeg...
Lauu zei:Mijn 2de keer LSD...eerste keer was niet sterk...en volgende keer kristallenn als ze weer te krijgen zijn![]()
loadrunner zei:LSD 1000 Microgram
ergens half april.
Dumpy zei:Ayahuasca en Peyote.. dat ga ik as vrijdag en zaterdag doen. En op Iboga wat eind volgende maand gaat gebeuren!![]()
.Angramar Temenos zei:loadrunner zei:LSD 1000 Microgram
ergens half april.
Wow.. dat doe ik je niet eens na![]()
loadrunner zei:De 500 die ik laatst nam, voelde prettiger aan daan de 250jes ervoor(geen mindfuck meer door het plagende bewustzijn dan dingetjes laat horen).
eerst naar 750. en dan de portie opvoeren.
Wil toch wel eens weten hoe het is om muziek te proeven, en kleuren te voelen.
Met een MAOI remmer kan je toch continu blijven roken? Volgens mij heb ik dat van Tripper gehoord....ErnstJünger zei:MAOI-remmer (Pergamum Harmala) + DPT + N,N-DMT![]()
Yep, daar kijk ik wel naar uit.
ErnstJünger zei:2x Bromo Dragonfly zegels +300ug LSD + 4FMP![]()
Drientje zei:Met een MAOI remmer kan je toch continu blijven roken? Volgens mij heb ik dat van Tripper gehoord....ErnstJünger zei:MAOI-remmer (Pergamum Harmala) + DPT + N,N-DMT![]()
Yep, daar kijk ik wel naar uit.
Atropa zei:Dumpy zei:Met A als gid? Had niet veel gescheeld of ik was bij die ceremonie ook ingesloten. Maar besloten het even uit te stellen en het was al vol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."