Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kijk momenteel uit naar het in de nabije toekomst proberen van:
4methylaminorex, ook wel bekend als "Euphoria", zegt genoeg imo :grin:
2c-b-fly, schijnt de favoriet te zijn van Ann Shulgin en tjah.. als co-auteur van PiHKAL en TiHKAL zie ik dat wel als een kanjer van een endorsement :grin:

Verder kijk ik voor de iets minder nabije toekomst uit naar het testen van:
desoxypipradrol, een extreem lang werkende stimulant waar heel wat positieve verhalen de ronde over doen, al schrikt de lange werking me ook wel een beetje af, ik kan namelijk mentaal helemaal niet zo goed tegen slaaptekort..
DOI en DOB, niet zo vanzelfsprekend om zomaar even tijd voor te maken gezien de lange werkingsduur :tongueout:
4-HO-MiPT en 4-HO-DiPT en een paar andere analogen van psylocine en psylocybine uit TiHKAL
En hopelijk ooit DPT als ik daar éindelijk een sample van weet te bemachtigen.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
ketamine, en mdma xtc pillen, want kvind er al een hele tijd geen meer, altijd mcpp troep
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Whuttttt

DMT

als ik weer geld heb.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
2C-E
2C-T-7
2C-T-2

4-FMP

5-Meo-Dipt

Mescaline
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMA toch wel, koninginnendag was de laatste keer. Heb gelukkig nog 1 knaller liggen :) .
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zij is mijn drugs, en naar haar verlang ik :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andrew zei:
Zij is mijn drugs, en naar haar verlang ik :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Junkie. :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
Andrew zei:
Zij is mijn drugs, en naar haar verlang ik :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Junkie. :P
Klik om te vergroten...

Ssht. :flushed:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb eindelijk besloten dat ik mescaline wil doen, ongelovelijk benieuwd naar :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
underworld zei:
heb eindelijk besloten dat ik mescaline wil doen, ongelovelijk benieuwd naar :)
Klik om te vergroten...

Same here! Absoluut, maar wat zal het moeilijk zijn om eraan te komen!
Succes, en uiteraard benieuwd naar je eventuele ervaringen!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
underworld zei:
heb eindelijk besloten dat ik mescaline wil doen, ongelovelijk benieuwd naar :)
Klik om te vergroten...

Same here! Absoluut, maar wat zal het moeilijk zijn om eraan te komen!
Succes, en uiteraard benieuwd naar je eventuele ervaringen!
Klik om te vergroten...
eraan komen is geen probleem, heb het van de week in me bezit :grin:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#12
underworld zei:
Qocaïne zei:
underworld zei:
heb eindelijk besloten dat ik mescaline wil doen, ongelovelijk benieuwd naar :)
Klik om te vergroten...

Same here! Absoluut, maar wat zal het moeilijk zijn om eraan te komen!
Succes, en uiteraard benieuwd naar je eventuele ervaringen!
Klik om te vergroten...
eraan komen is geen probleem, heb het van de week in me bezit :grin:
Klik om te vergroten...

wat betaal je ervoor? Ik heb ook al wat gezocht maar het lijkt me zo duur voor 1 trip. Op verschillende manieren geprobeerd, maar op beide zit ik toch op 40 - 45 euro voor één enkele trip. Wel een sterke in dat dan, maar toch.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja Ja ! van de zomer naar terschelling en dan een 2C-B trip. :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paikea zei:
wat betaal je ervoor? Ik heb ook al wat gezocht maar het lijkt me zo duur voor 1 trip. Op verschillende manieren geprobeerd, maar op beide zit ik toch op 40 - 45 euro voor één enkele trip. Wel een sterke in dat dan, maar toch.
Klik om te vergroten...
90 de gram
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vigilante zei:
Mijn begin van de zomertrip. Eerst nog even alles van school afmaken en dan als ik alles gehaald heb een megadosis LSD N2O DMT en nog wat lekkers naar binnen proppen.
Klik om te vergroten...

En op de 1e dag van mijn vakantie heb ik dan dus ook knetterhard getript :P 1,5 zegel en vlak na de piek 3x dmt gerookt... dammmnn wat een space. Intergalactic battlefield in me kamer met laserkanonnen ruimteschepen en polarbears (?) :P geniaal! Helaas had ik geen n2o :(

Nu kijk ik even uit naar nix :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMA !!

Omdat het hier zo moeilijk te krijgen is, en als ik het krijg troep is :kots:
Verheug ik me nu al op het moment dat ie er bij mij goed inhakt, na een goeie hijs van een joint!


LSD !!

Al denk ik niet dat dit ooit nog gaat gebeuren, omdat ik het mijn vriend heb beloofd.
Maar oooooh wat zou ik dat graag weer eens doen, geweldig, je hele leven staat voor 24 uur
op zijn kop.
Heerlijk is dat, ik zit tijdens mijn LSD trip, in een trip dat ik mijn hele huis wil re- organiseren,
nog net geen nieuwe verf op de muren.
En nog iets wat ik zelf ietwat gevaarlijk vind :P is dat ik tijdens de LSD mijn moeder vaak op bel en ik dan een halfuur slap kan lullen over het weer o.i.d.

XTC !!!

Omdat er de laatste tijd alleen maar kutpillen op de markt zijn,
verheug ik me op die ouderwetse knallers!!


Oh ja, en DMT , wat ik overigens ook niet mag gebruiken van mijn vriend, en ik nog nooit heb gebruikt, lijkt me echt een vette ervaring.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
2CB & acideee :hearteyes:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#18
2c-b en Paddo's
de paddestoeltjes komen aankomende zaterdag weer. :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nu wel echt zin gekregen in een goede poging DMT te doen, gezien het niet lukte dat spul te roken bij de vorige poging, dus binnenkort ga ik het eens goed proberen. Wie weet deze week wel.

Daarnaast zoals altijd wel al een beetje zin in mijn volgende LSD trip, daar heb ik eigenlijk nooit géén zin in, ik kijk altijd wel uit naar mijn volgende avontuur en met een glimlach terug op de afgelopen avonturen.

Ook wel zin om weer eens paddo's te doen omdat het ook al weer 1.5 jaar geleden is.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een licht tripmiddeltje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."