Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja Ja ! van de zomer naar terschelling en dan een 2C-B trip. :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paikea zei:
wat betaal je ervoor? Ik heb ook al wat gezocht maar het lijkt me zo duur voor 1 trip. Op verschillende manieren geprobeerd, maar op beide zit ik toch op 40 - 45 euro voor één enkele trip. Wel een sterke in dat dan, maar toch.
Klik om te vergroten...
90 de gram
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Mijn begin van de zomertrip. Eerst nog even alles van school afmaken en dan als ik alles gehaald heb een megadosis LSD N2O DMT en nog wat lekkers naar binnen proppen.
Klik om te vergroten...

En op de 1e dag van mijn vakantie heb ik dan dus ook knetterhard getript :P 1,5 zegel en vlak na de piek 3x dmt gerookt... dammmnn wat een space. Intergalactic battlefield in me kamer met laserkanonnen ruimteschepen en polarbears (?) :P geniaal! Helaas had ik geen n2o :(

Nu kijk ik even uit naar nix :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kijk uit naar de eerste paddestoelen trip van iemand anders, lekker meegenieten van hoe iemand anders geniet, dat is ook fijn. :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketnoniesman zei:
DrippTone zei:
4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Grote naam, maar wat houd dat juist in? :confused: :)
Klik om te vergroten...

4-HO-MET, een RC die een soort gelijk effect geeft als psylocibine.



=



Duidelijk genoeg? :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naar de dope die me dit soort hallucinaties geeft:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een goeie upper
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een zwoele downer.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertje en me laatste beetje haaaashiesh tijdens het vuurwerk vanavond!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH

Te lang geleden dat ik drugs op heb.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH

Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik me er binnenkort ook weer aan waag(al lijkt me dat vrij kut met been in het gips), is volgens mij nog langer als jou geleden. Maar ik heb ondertussen andere dingen gesnoept. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
Drientje zei:
LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH

Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik me er binnenkort ook weer aan waag(al lijkt me dat vrij kut met been in het gips), is volgens mij nog langer als jou geleden. Maar ik heb ondertussen andere dingen gesnoept. :P
Klik om te vergroten...
Yeah. Ik ben clean sinds koninginnedag. Ik heb gewoon geen tijd voor drugs man. Werken werken werken, vroeg op, vroeg in me bedje. Weekenden zijn om te slapen, niet om te trippen.

Maar ik heb woensdag vakantie!
:rock:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#13
DOI definitely :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSD nog steeds...nooit echt tijd of er komt wat tussen als we tijd hebben :openmouth:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kijk nergens meer naar uit. Kan nix nieuws vinden :'(
D
Delfzijlster_SmokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paddo's zou ik nog wel een keer willen doen alleen dan een grotere dosis vorige x 1 portie hawaiiaanse merkte er niet veel van :angry:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nergens naar. Het is best leuk om af en toe iets te nemen, maar er naar uit kijken gaat me echt te ver. Daarbij is er ook niets wat ik nog niet gedaan heb, wat ik nog wel zou willen doen.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#18
LSD , zeeer nieuwsgierig!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
[SF] Safiertje zei:
Nergens naar. Het is best leuk om af en toe iets te nemen, maar er naar uit kijken gaat me echt te ver. Daarbij is er ook niets wat ik nog niet gedaan heb, wat ik nog wel zou willen doen.
Klik om te vergroten...
Dit ja. Het is natuurlijk de bedoeling dat het schip blijft drijven, maar we zien wel waar het strandt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Naar de joint die ik strax ga draaien.

Andere drugs kijk ik nooit echt naar uit, pas als ik op een feestje ben aangekomen begin ik me te bedenken "wat zal ik vandaag eens doen".

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."