#1
Ja Ja ! van de zomer naar terschelling en dan een 2C-B trip. ![:grin:]()
90 de gramPaikea zei:wat betaal je ervoor? Ik heb ook al wat gezocht maar het lijkt me zo duur voor 1 trip. Op verschillende manieren geprobeerd, maar op beide zit ik toch op 40 - 45 euro voor één enkele trip. Wel een sterke in dat dan, maar toch.
Vigilante zei:Mijn begin van de zomertrip. Eerst nog even alles van school afmaken en dan als ik alles gehaald heb een megadosis LSD N2O DMT en nog wat lekkers naar binnen proppen.
Ketnoniesman zei:Grote naam, maar wat houd dat juist in?DrippTone zei:4-hydroxy-N-methyl-N-ethyltryptamine.![]()
![]()
![]()
Drientje zei:LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH
Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Yeah. Ik ben clean sinds koninginnedag. Ik heb gewoon geen tijd voor drugs man. Werken werken werken, vroeg op, vroeg in me bedje. Weekenden zijn om te slapen, niet om te trippen.DrippTone zei:Drientje zei:LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH
Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Misschien dat ik me er binnenkort ook weer aan waag(al lijkt me dat vrij kut met been in het gips), is volgens mij nog langer als jou geleden. Maar ik heb ondertussen andere dingen gesnoept. :P


Dit ja. Het is natuurlijk de bedoeling dat het schip blijft drijven, maar we zien wel waar het strandt.[SF] Safiertje zei:Nergens naar. Het is best leuk om af en toe iets te nemen, maar er naar uit kijken gaat me echt te ver. Daarbij is er ook niets wat ik nog niet gedaan heb, wat ik nog wel zou willen doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."