#1
Biertje en me laatste beetje haaaashiesh tijdens het vuurwerk vanavond!
Drientje zei:LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH
Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Yeah. Ik ben clean sinds koninginnedag. Ik heb gewoon geen tijd voor drugs man. Werken werken werken, vroeg op, vroeg in me bedje. Weekenden zijn om te slapen, niet om te trippen.DrippTone zei:Drientje zei:LSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSDLSD WHAAAAAAAAAAH
Te lang geleden dat ik drugs op heb.
Misschien dat ik me er binnenkort ook weer aan waag(al lijkt me dat vrij kut met been in het gips), is volgens mij nog langer als jou geleden. Maar ik heb ondertussen andere dingen gesnoept. :P


Dit ja. Het is natuurlijk de bedoeling dat het schip blijft drijven, maar we zien wel waar het strandt.[SF] Safiertje zei:Nergens naar. Het is best leuk om af en toe iets te nemen, maar er naar uit kijken gaat me echt te ver. Daarbij is er ook niets wat ik nog niet gedaan heb, wat ik nog wel zou willen doen.

1+1=3Woftie zei:2 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma.
ExceptionalInsight zei:1+1=3Woftie zei:2 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma.

Ik wilde eerst alleen ketamine en mdma zeggen, maar later heb ik er pas 2cb bij gezet....ExceptionalInsight zei:1+1=3Woftie zei:2 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."